Linda

Ziela 36C

Ziela dan Zahir sudah mendirikan rumahtangga selama 15 tahun . Mereka hidup bahagia dengan dua anak. Pasangan ini mencari rezeki dengan menjual apam balik di pasar malam. Walaupun berusia hampir 35 tahun, Ziela mempunyai tubuh yang menawan, slim dan sentiasa bergaya.

Pada awalnya, perniagaan mereka tidaklah begitu laku, namun Zahir tahu bahawa beliau boleh menggunakan tubuh isterinya sebagai umpan. Apa yang paling menarik adalah Ziela dikurniakan buah dada yang besar, dengan memakai coli bersaiz 36 C. Mereka perlu mencari imej baru tentang pakaian Ziela.

Tiba-tiba Zahir teringatkan Uncle Wong yang ada menjalankan perniagaan pakaian di Bandar K dan mereka berpakat untuk ke sana pada suatu hari .

Setelah menyerahkan anak-anak kepada Mak Ziela, mereka terus ke bandar menaiki kereta Proton Saga milik Zahir. Sesampainya di kedai, Uncle Wong sedang melayan seorang pelanggan wanita. Kebetulan masa itu isteri Uncle Wong tidak ke kedai kerana melayan anak di rumah.

Uncle Wong sangat gembira kerana melihat Zahir yang lama tidak muncul di kedainya. Beliau memberikan isyarat supaya mereka melihat dahulu pakaian yang ada sementara beliau melanggan pelanggan itu. Selesai melayani pelanggan, Uncle Wong terus menghampiri Zahir.

“Wah!!! Zahir, sudah lama lu tak datang sini, apa macam silarang?”

Zahir menjawab ok dan menerangkan untuk mencari pakaian untuk Zeila. Uncle Wong mula rekomen beberapa helai baju, tapi Zahir tak berkenan sebab tak menjolok mata. Akhirnya beliau terpaksa berterus terang jenis baju yang diperlukan.

Uncle Wong termenung sekejap tapi kemudian tersenyum lebar sambil mengajak pasangan itu ke stor di bahagian belakang, agak tertutup dari pandangan pintu depan.

Beliau membawa keluar beberapa jenis pakaian yang ketat atau jarang. Baju pertama adalah t-shirt warna kuning yang terdedah pada bahagian dada agak luas. Memandangkan tiada bilik persalinan, Zeila diminta mencuba di situ jugak.

Dengan tersipu-sipu, Zeila menanggalkan t-shirt yang dipakainya. Terbeliak Uncle Wong melihat buah dada Zeila yang besar ditutupi coli berwarna kuning air. Zeila segera menyarungkan t-shirt kuning itu dan jelas nampak lurahnya apabila mengenakan pakaian itu.

Tiba-tiba Zahir terasa terangsang apabila memerhatikan mata Uncle Wong asyik merenung buah dada isterinya itu. Dia membisikkan sesuatu pada Zeila tapi nampaknya Zeila mula serba salah. Kemudian Zahir bertanyakan Uncle Wong berapa kos baju tersebut.

“RM45.00,” jawab Uncle Wong.

Zahir pun membisikkan sesuatu pada Uncle Wong dan Uncle Wong kata, “OK, Setuju. RM20 jer.”

Kemudian Zeila menanggalkan balik t-shirt kuning tersebut. Kemudian dia perlahan-lahan menanggalkan colinya serta menayangkan buah dadanya pada Uncle Wong. Jelas sekali buah dada Zeila cukup mantap, dengan puting coklat yang nampak membengkak, mungkin beliau juga rasa terangsang.

Zeila menuju ke Uncle Wong. Tangan Uncle Wong mula memegang buah dada Zeila dan menarik lembut puting Zeila. Kemudian Uncle Wong mula menghisap puting Zeila sambil sebelah tangannya meramas buah dada Zeila.

Zahir mula bersuara pada Uncle Wong, “OK , cukup dah tu! Itu perjanjian kita tadi.”

Uncle Wong tak puas hati sambil beliau menawarkan dua helai t-shirt lagi percuma tapi Zeila kena berbogel depannya. Zahir berbisik bertanyakan pendapat Zeila dan bagi Zeila kalau dah tengok buah dadanya, dia tak kisah berbogel sekiranya Zahir tak ada masalah .

Uncle Wong terus mengunci pintu masuk ke kedainya. Zeila mula menanggalkan seluar jeans yang dipakai dan ternampak seluar dalam warna merah. Kemudian beliau menangggalkan seluar dalamnya.

Uncle Wong begitu seronok melihat pantat Zeila yang berbulu halus. Dia meminta Zeila berjalan berbogel dan melihat hayunan punggung Zeila yang mengasyikkan. Kemudian dia minta Zeila duduk di kerusi sofa dengan sedikit posisi kangkang, ternampak alur pantat yang agak gelap tapi menggiurkan.

Zahir akhirnya meminta supaya mereka diberi kebenaran balik dulu. Zeila mengenakan pakaiannya. Mereka sangat gembira hari itu kerana balik balik tiga helai pakaian hanya dengan harga RM20.

Apabila mereka pulang,Uncle Wong tak tertahan dan terus melancap pelirnya yang sepanjang 5 inci dan tak bersunat itu sambil membayangkan tubuh Zeila yang mengancam dan menggiurkan. Uncle Wong mula memasang angan-angan yang lebih tinggi, cuma kena sabar menunggu masa yang sesuai.

No comments:

Post a Comment

Member