Linda

Kisah Seorang Isteri

Aku adalah wanita kampung yang diberi didikan agama yang secukupnya. Oleh kerana cinta aku dibuang oleh keluarga kerana memilih Sudin menjadi suamiku. Pada awal perkhawinan memanglah indah dan aku merasakan pilihan aku adalah tepat.

Aku boleh dikatakan cantik berumur dalam 23 tahun, berkulit cerah aku ada iras-iras macam pelakon Tiara Jaquelina tu, kata kawan-kawan aku masa sekolah dulu, ramai jugaklah jejaka-jejaka yang nak buat aku gf lah dan nak buat bini.

Tapi itu dulu. Aku memilih Sudin menjadi teman hidup aku. Masa itu aku baru habis SPM dan bekerja di sebuah kilang aku bertemu dengan Sudin. Sudin ketika itu ialah supervisor aku.

Setelah berkahwin dan mendapat anak pertama Sudin telah dibuang kerja kerana terlibat dengan dadah. Nasib baik mAjikan aku tidak menyerahkan kepada pihak polis, kalau tidak tak tahulah apa nak jadi.

Setelah beberapa bulan pihak syarikat aku hendak mengurangkan pekerja dan akan membuang pekerja, diantaranya termasuklah dengan aku. Aku masih baru ketika itu cuma dapat sagu hati, tak banyaklah sangat.

Pada mula hari itu, hiduplah aku sebagai isteri sepenuh masa. Suami aku masih dengan perangainya itu, kerana sayang aku terpaksa memberi wang simpanan aku kepadanya untuk membeli keperluan suamiku itu.

Ketika itu aku dan suami aku menyewa sebuah rumah kepunyaan sepasang suami isteri, yang ku panggil Pak Aji dan Mak Aji, anak-anak mereka tidak duduk dengan mereka.

Setelah 3 bulan suami aku tidak dapat membayar sewa. Pak Aji telah datang ke rumah aku, ketika itu Sudin sedang bermain dengan anak aku diruang tamu. Pak Aji berbual-bual dengan Sudin dan menyatakan bahawa sudah 3 bulan kami tidak membayar sewa. Sudin meminta tempoh seminggu dua lagi.

Setelah sampai masa yang dijanjikan sekali lagi Pak Aji datang, aku masih tidak berani bersua muka dengan Pak Aji.

Sehinggalah pada suatu hari Pak Aji datang aku ketika itu tengah mandi. Suami aku entah kemana, mungkin kerana lama Pak Aji memberi salam, Pak Aji pun masuk kedalam rumah, suami aku keluar tak kunci pintu ketika itu.

Bermulalah episod hitam dalam hidup aku, Pak Aji telah merogol aku. Aku cuba untuk menjerit, namun takut jiran-jiran pulak mendengar. Setelah puas aku diratah oleh Pak Aji. Pak Aji berkata kalau Sudin balik nanti, suruh dia jumpa Pak Aji. Pak Aji nak suruh aku dan Sudin serta anak aku pindah ke rumah sewa yang lain dekat dengan kebunnya, sambil itu Sudin boleh jaga kebunnya sekali.

Setelah kata putus dibuat, aku dan Sudin berpindahlah ke rumah yang dijanjikan oleh Pak Aji. Perkara yang terjadi pada aku tempoh hari, masih aku rahsiakan.

Setelah 3 bulan aku berada di rumah baru itu, selama itulah Pak Aji akan datang, itu pun masa suamiku tiada. Rupa-rupanya kegiatan suamiku telah diketahui oleh Pak Aji dan setiap kali dia datang dia telah memaklumkan kepada Sudin.

Pada suatu pagi Sudin telah tercakap akan halnya dengan Pak Aji. Dari situlah aku mengetahuinya bahawa Pak Aji menyara Sudin dengan dadah kerana nikmat yang aku alami...

Satu pagi Saida merasa loya hendak muntah.

“Mungkin mengandung” bisik hati kecilnya.

Saida memberitahu Sudin. Sudin kelihatan biasa saja walau pun berkali-kali Saida meyakinkannya mungkin benih Pak Aji, kerana kebelakangan ini setelah Sudin terlibat dengan dadah dia kurang bernafsu untuk meniduri isterinya. Kalau pun dia bersama air yang dipancutnya keluar dengan lesu.

Saida menberitahu Sudin untuk bertemu dengan Pak Aji, kalau Mak Aji ada katakan baja dan racun sudah habis. Kalau Mak Aji tak ada, beritahu Pak Aji yang Saida hendak jumpa.

Selang beberapa jam Pak Aji tiba semasa Saida dan Sudin sedang membersih halaman rumah. Sudin dan Saida menghampiri Pak Aji dan mereka duduk di atas pangkin di bawah pokok jambu bol. Saida memberitahu Pak Aji apa yang sedang dialaminya. Juga menyatakan kemungkinan benih yang sedang hendak subur adalah benih Pak Aji sendiri dan hendak mengugurkan kandungannya.

Pak Aji menghalang tujuan Saida untuk mengugurkan kandungannya dan dia bertanggung jawab dengan syarat Sudin dan Saida merahsiakan semua perkara. Sudin bersetuju dengan syarat Pak Aji sanggup membiayai hidungnya yang berair. Setelah semua kekusutan dapat diurai Pak Aji minta diri untuk pulang dan berjanji akan datang malam nanti.

Tepat sebagai dijanji Pak Aji tiba. Sebelum Sudin melangkah pergi Pak Aji menyuruh dia balik dalam masa dua jam kerana Pak Aji tidak akan menemani Saida tidur kerana Mak Aji ada di rumah. Sambil menunggu Saida menidurkan anaknya, Pak Aji bereihat di katil. Setelah anaknya tidur Saida ke bilik dan mendapati Pak Aji sudah telanjang bulat dengan KALAM-NYA keras mencodak.

“Saida kalau lepas ini dan bila-bila saja Saida mengandung dan pasti yang benihnya hasil dari tujahan KALAM Pak Aji, cepat beritahu dan jangan cuba-cuba untuk menguggurkannya,” Pak Aji bersuara semasa Saida hendak merebahkan badan di sebelah Pak Aji dalam keadaan sudah tidak ada seurat benang di badan.

Bila Saida sudah baring, Pak Aji turun mengosok perut Saida yang belum ketera lagi akan kandungannya. Pak Aji melebarkan kangkang Saida. Sebelum KALAM-NYA dibenamkan, Pak Aji menjilat-jilat alur lurah nekmat Saida.

Setelah puas dan Saida sendiri sudah menyerah Pak Aji membenamkan KALAM-NYA yang disambut penuh takzim dengan satu kemutan mesra oleh lubang lembah nikmat Saida. Pak Aji mendayung hingga lengguh seluruh angkota badan Saida sebelum mereka sama-sama sampai ke puncak jaya yang membuatkan Pak Aji tersenyum puas.

Semasa Saida sedang mengenakan pakaian, Sudin balik dan senyum melihat Pak Aji tersandar di sofa sambil menghisap rokok daunnya. Kami berbual buat seketika sambil menikmati kopi O.

“Sudin, Saida semasa Mak Aji ada di rumah, Pak Aji hendak tukar jadual. Akan datang hanya di sebelah pagi dan engkau Sudin jangan ke mana-mana, duduk rumah jaga anak agar nanti dia tidak menganggu,” Pak Aji bersuara.

“Tahu ajalah kalau benih yang baru ditanam mesti dijirus air tiap-tiap hari baru ianya tumbuh subur,” Pak Aji bersuara lagi sebelum melangkah pergi.

“Saya faham,” balas Sudin pendek.

Pagi esoknya Pak Aji datang dan terus ke bilik tidur. Sudin berada di belakang rumah membersih kebun. Melihatkan yang Pak Aji sudah bersedia, Saida memanggil Sudin untuk memerhati anak mereka yang leka bermain di laman.

Setelah semuanya beres, Saida melangkah masuk bilik sambil menanggalkan pakaiannya. Melihat Saida datang, Pak Aji terus menarik tangan Saida untuk naik ke atas badan nya. Mereka bercumbuan dengan KALAM Pak Aji bergerak ganas di alur ponggong Saida. Kedua-dua tetek Saida dinyonyot silih berganti.

Merasakan yang lurah lembah Saida sudah agak lecah, Pak Aji menyuruh Saida mencangkung di celah kangkangnya sambil Pak Aji menyuakan KALAM-NYA tepat ke sasaran. Merasakan yang kepala KALAM Pak Aji sudah mula hendak menerjah masuk, Saida menurunkan badannya membuatkan KALAM Pak Aji hilang dari pandangan.

Saida memusingkan badannya sambil mencangkung membelakangkan Pak Aji, kerana Pak Aji hendak meramas-ramas ponggongnya. Dengan berbuat demikian Saida pula berpeluang melihat KALAM Pak Aji keluar masuk dari cermin meja make-up.

Melihatkan yang Saida sudah terair, Pak Aji menyuruh Saida berpusing menghadap ke arahnya. Dengan memeluk erat tubuh kecil Saida, Pak Aji memusingkan badannya dengan Saida ke bawah. Dengan henjutan yang berterusan Pak Aji melepaskan satu pancutan padu untuk mengairi benih yang sedang bercambah agar ianya tumbuh dengan subur.

Beres semua kerja dan sebelum melangkah pergi, Pak Aji meninggalkan sedikit wang buat belanja dapur dan membeli untuk untuk memulihkan hidung Sudin yang berair. Melihatkan yang Pak Aji sudah pergi Sudin masuk ke bilik dengan Saida masih lagi baring terlentang kepenatan.

“Boleh tahan lama Pak Aji mengemudi,” Sudin bersuara sambil menghampiri dan menolak Saida untuk baring kerana dia hendak lihat lubang lurah Saida yang baru diterokai oleh KALAM Pak Aji.

“Nasib baik siang, kalau malam pasti belum tamat lagi,” Saida bersuara.

“Anak kita mana?” Tanya Saida apabila melihat Sudin mula menanggalkan pakaiannya.

“Ada bermain di ruang tamu,” jawab Sudin sambil menopok lurah Saida yang masih lecah.

Sudin menyonyot tetek Saida sambil menjolok-jolok lubang lembah Saida dengan jarinya. Saida mengusap-usap batang Sudin yang sederhana saiznya. Bila sudah benar-benar keras Sudin membenamkan batangnya yang masuk dengan mudah ke dalam lubang lurah nikmat Saida.

Saida kurang pasti bila anaknya yang baru pandai berjalan berada di tepi katil memerhatikan dengan kehairanan perilaku Sudin yang sedang membuat aksi sorong-tarik batangnya di dalam lubang lurahSaida. Baru beberapa kali henjut saja Sudan sudah terair dan terkulai lesu di atas badan Saida buat beberapa ketika sebelum berlalu pergi.

Saida mengangkat anaknya dan ditiarapkan ke atas tubuh-nya yang masih bertelanjang bulat untuk menetek sebelum terlena di atas badan Saida. Dengan cermat Saida mengalih anaknya untuk baring di atas tilam sebelum ke dapur untuk menyediakan makan tengah hari.

Petangnya Saida menghulurkan wang pemberian Pak Aji dan menyuruh Sudin membeli barang-barang keperluan dapur sebagaimana yang telah disenaraikan dan menyuruh Sudin menghantar pulang dulu barang-barang sebelum dia lepak di sarangnya.

Seperti biasa buat beberapa ketika Pak Aji pasti datang di sebelah pagi tanpa miss. Setiap kali dia berkunjung KALAM-NYA mesti dibelai mesra oleh kemutan manja lubang lurah nikmat Saida.

Satu petang bila kandungan Saida mencecah lima bulan dengan tidak disangka-sangka Pak Aji terjenggul di muka pintu dengan wajah yang berseri-seri. Melihatkan yang Pak Aji datang Sudinsenyum kerana dia begitu pasti yang Pak Aji akan membelikan ubat untuk mengubati hidungnyayang berair, kalau tidak diubati.

Pak Aji memanggil Sudin seraya menghulurkan sedikit wang untuk membeli VCD Blue cerita perempuan mengandung. Menurut katanya, dia akan tinggal dan menemani tidur Saida selamasebulan kerana Mak Aji sudah ke Ipoh menguruskan anak sulung mereka yang baru bersalin.

Setelah Sudin pergi dan melihatkan yang anak Saida sedang lena, Pak Aji menghampiri dan terus mengusap-usap perut Saida yang sedang membesar.

“Bukankah malam nanti Pak Aji hendak tidur sini,” Saida bersuara setelah merasakan yang tangannya ditarik menuju ke bilik.

Pak Aji hanya diam sambil menyuruh Saida memegang KALAM-NYA yang mengeras dan terjulur keluar dari celah zip seluarnya

Di dalam bilik mereka menanggalkan pakaian. Saida baring terlentang sambil Pak Ajimengusap-usap perutnya yang sudah berisi. Puas mengusap Pak Aji menjilat-jilat hingga ke lembah dan bermain seketika biji kelentit Saida dengan lidahnya.

Setelah puas menjilat, Pak Aji membetulkan kedudukan sebelum membenamkan KALAM-NYA hingga ke pangkal. Pak Aji baru mula hendak membuat aksi sorong-tariknya apabila Sudin pulang.

Sudin terus ke bilik dan itulah pertama kali bagi dirinya melihat secara live aksi sorong-tarik senjata sulit seorang lelaki kedalam lubang rahsia seorang wanita. Sebelum ini dia pun tahu yang Saida mengangkang buat santapan KALAM Pak Aji, tetapi belum pernah melihat.

Pak Aji memandang ke arah Sudin sambil mendayung dengan melemparkan satu senyuman penuh makna. Sudin membalas senyum yang Pak Aji lemparkan dan mencium pipi Saida yang sedang menahan henjutan Pak Aji dengan setia.

Sudin memerhatikan gelagat mereka hingga selesai. Sekali sekala Sudin membongkok menghisap tetek Saida. Ada juga Saida mencuba meraba batang Sudin, tetapi tak diizinkan. Bila Pak Ajimencabut KALAM-NYA yang masih keras setelah selesai permainan baru Sudin percaya tentang saiznya yang pernah Saida ceritakan.

“Puas Pak Aji,” Sudin bersuara semasa hendak melangkah menuju ke bilik air.

“Tanya Saida,” balas Pak Aji.Saida mencebikkan bibir sambil membisikkan sesuatu ke telinga Sudin.

Sudin mengelengkan kepala dan terus ke ruang tamu menantikan Pak Aji siap berpakaian. Seperti biasa sebelum round kedua bermula, Pak Aji menghisap rokok daunnya sambil menghirup kopi O special. Pak Aji senyum apabila Sudin menghulurkan beberapa keping VCD blue yang dipesannya sebelum beredar.

“Sudin kalau engkau rasa malas hendak keluar, walau pun Pak Aji tinggal di sini tak payahlah keluar, beli benda yang engkau perlukan dan hisap di sini. Tak kan engkau hendak tidur luar selama sebulan, lagi pun engkau sudah lihat permainan Pak Aji dengan Saida dan kalau Saida izinkan apa salahnya sekali sekali kita beraksi bersama,” Pak Aji bersuara.

“Betul cakap Pak Aji tu bang,” sampuk Saida.

“Tak apa-lah malam ini biar saya lepak di tempat biasa, malam-malam berikutnya saya cuba tinggal di rumah,” Sudin bersuara dan terus pergi.

Pak Aji duduk di ruang tamu seorang diri dan menanggalkan pakaiannya setelah Sudin pergi sambil menonton VCD blue yang baru Sudin belikan. Saida di bilik menidurkan anaknya.

Setelah anaknya tidur, Saida menanggalkan pakaiannya, (perbuatan biasa kalau Pak Aji bermalam di rumahnya) dan terus mendapatkan Pak Aji di ruang tamu Pak Aji sedang asyik menonton adegan seorang Negro sedang membalun seorang MEM yang sarat mengandung sambil mengosok-gosok KALAM-NYA yang sudah keras.

Melihat Saida datang Pak Aji membetulkan duduknya kerana dia hendak Saida baring berbantalkan pehanya untuk membolehkannya mengosok-gosok perut Saida dengan selesa. Saida kegelian apabila KALAM Pak Aji mengesel-gesel pipinya.

Setelah puas mengosok perut dan lurah Saida, Pak Aji menyuruh Saida mengambil lembet keranadia hendak mendayung sambil menonton VCD blue. Saida setuju kerana dia pun hendak menonton sama, maklumlah sebelum ini dia sendiri belum pernah menonton cerita demikian.

Lembet dibentang dan Saida terus baring menghadap TV. Entah bila sedang Saida asyik menontonTV, KALAM Pak Aji dirasanya sendat di dalam alur lurah nikmatnya. Pak Aji tekun menghenjut walau pun penglihatannya ditumpukan ke screen TV. Dengan rangsangan dari cerita yang terpapar di screen TV dan ditambah dengan pergerakan keluar-masuk KALAM Pak Aji Saida sudah terair buat beberapa kali.

Saida kurang pasti Bila Pak Aji melepaskan ledakan cecair pekatnya. Apa yang dia tahu Pak Aji sudah mencabut kalamnya dan baring di sebelah Saida sambil mengosok-gosok dan menjilat perut Saida yang membuncit.

Tamat VCD pertama, Pak Aji memasang yang kedua. Selepas membersihkan badan sambil bersandar di sofa menghisap rokok sambil menghirup kopi O. Saida sedang bebaring berbantalkan peha Pak Aji. Belum pun tamat cerita yang sedang mereka tonton, KALAM Pak Aji sudah mula bergerak dengan liar di bawah kepala Saida.

Pak Aji bangun mematikan TV dan lampu di ruang tamu. Setelah pasti yang semua switch telahdimatikan, Pak Aji menatang Saida. Sebelum melangkah ke bilik Pak Aji mencium dan menjilat perut Saida. Dengan cermat Pak Aji membaringkan Saida di atas katil.

Sebelum membenamkanKALAM-NYA, Pak Aji menjilat-jilat alur lembah dan biji kelentit Saida buat seketika. Melihatkan yang Saida sudah bersedia Pak Aji membenamkan KALAM-NYA. Saida menahan dengan sabar tujahan KALAM Pak Aji sehingga dia puas.

Sebulan penuh Pak Aji belayar menyusuri lembah nikmat Saida dengan KALAM-NYA sebagai kemudi dan penunjuk arah. Ada juga sekali sekala Sudin bersama bila dia tak gian. Tetapi kasihan kebanyakan masanya dihabiskan sebagai penonton saja. Belas juga Saida tengokkan, tetapi hendak buat macam mana kerana dia sendiri tak bertenaga.

Setelah Mak Aji pulang dari Ipoh terpaksalah Saida melayan karenah Pak Aji di
sebelah pagi. Pak Aji terus mengemudi hingga Saida melahirkan anak kedua. Seorang bayi lelaki persis Pak Aji.

No comments:

Post a Comment

Member