Linda

Pensyarah Bergetah

Aku amat suka tentang sex khasnya perempuan yang berumur. Takdir aku melanjutkan pelajaran di IPTA. Masa hari pertama agak boring pasal kami tension dengan aktiviti kolej. Masuk minggu pertama ,kami diperkealkan dengan pensyarah kami dan bermulalah hari yang menyeronokan dalam hidup aku pasal dapat pensyarah yang lawa. Tugasan pertama diberikan kepada kami adalah bebas dan mesti bersangkutan dengan kehidupan seorang siswa dan wawasan. Setelah siap tugasan yang diberikan, keesokkan harinya Puan Hasnah minta aku datang ke pejabat. Aku pasti tentang tulisan yang aku hantar dulu. Aku pun pergi kat office dia dan Puan Hasnah dengan mesra mempelawa aku duduk di kerusi depan mejanya. Puan Hasnah ketika tu memakai baju kebaya dengan selendang. Sungguh anggun sekali.

Dia dengan cara pendidik memberikan pandangan tentang tugasan semalam yang banyak menjurus kepada sex dan dia memberi komen yang dia suka student yang berani dan berterus terang. Kote aku tiba-tiba mula keras pasal aku kurang gemar pakai seluar dalam. Puan Hasnah perasan yang mata aku memerhatikan badannnya tanpa berkelip. Teteknya saiz orang melayu, sedang dan firm dan jamban yang pejal. Puan Hasnah perasan yang mata ku sedang meratah tubuhnya lantas menghentikan syarahan dan terus ke hadapan ku lalu memegang batang aku dan menggosokkan tangan pada kote ku. Terkejut melihat aksi Puan Hasnah dan dia sempat berbisik pada ku untuk merasa kote student yang fresh dan berpesan agar aku datang ke rumahnya utk kelas oral.

Petang tu aku cukur bulu kote dan membelai batang ku dengan minyak lintah dan tongkat ali yang aku bawa bekal dari kampung serta mata kambing untuk tugasan malam nanti. Sampai kat sana aku dipelawa masuk dan Puan Hasnah pada waktu itu sedang tinggal seorang pasal suami dia outstation dan anaknya pergi kelas tambahan. Puan Hasnah terus membawa aku ke bilik pembantu rumahnya. Aku terkejut melihat pembantunya hanya berkemban kerana baru lepas mandi lantas dia mengarahkan orang gajinya melayan aku sambil dia melihat kelakuan orang gajinya menanggalkan kainnya dan terus mengangkang depan aku sambil melancap dengan jarinya dan meramas puting teteknya sendiri.

Puan Hasnah berkata tugasan aku bermula sekarang. Dia ku lihat dengan senyum yang bermakna. Aku mulakan dengan lidah ku menjilat puki orang gaji Puan Hasnah sambil lidah ku meneroka lubang nikmat dan ku sedut serta hisap biji kelentit yang merah dengan belaian yang mesra. Pantat yang telah dicukur memudahkan aku meratah pantatnya. Kemudian aku mula menyerang tetek orang gaji Puan Hasnah dengan lidah dan meramas teteknya. Orang gaji Puan Hasnah mula mengerang dan jari ku mula memainkan peranan menujah pantatnya. Aku masa itu dalam posisi 69 sambil telur ku dihisap oleh orang gaji Puan Hasnah. Tiba-tiba aku terasa kote ku juga dihisap pada waktu yang sama. Aku pasti Puan Hasnah mula mengatur langkah. Terasa batang dan telur ku dikerjakan oleh dua mulut betina.

Nani, orang gaji Puan Hasnah rupanya janda kematian laki dan kesepian. Lubang pantatnya sudah tidak digunakan sekian lama. Aku membenamkan kote aku ke pantat Nani dan lidah ku menjilat lubang jubur Puan Hasnah supaya aku dapat memanjangkan perjuangan aku. Puan Hasnah pada masa yang sama meramas tetek Nani. Nani mula kelemasan dek penangan aku dan Puan Hasnah. Mata kambing yang ku pakai berjasa juga kepada Nani yang telah lama kesepian. Aku memuntahkan benih ku dalam pantat Nani yang telah klimak sambil aku meneruskan tugasan aku pada Puan Hasnah yang mula gelish akibat lubang jubur dan pantatnya ku kerjakan dengan lidah dan jari ku.

Nani mula melepaskan kote ku dan menghisap hingga kering dan melancapkan kote ku untuk puannya pula. Aku mengarahkan Puan Hasnah untuk membuat posisi doggie supaya aku dapat memasukkan kote dari belakang. Mata kambing ku berjasa lagi kerana dengan cepat Puan Hasnah klimaks. Aku melepaskan benih ku dalam lubang jubur Puan Hasnah. Kami berihat seketika sebelum menyambung perjuangan yang belum selesai untuk kali keduanya dan Puan Hasnah mengawal perjuangan untuk kali ini. Kami mandi bersama-sama Nani dan Puan Hasnah dan tugasan aku bertambah hingga aku graduate dari IPTA dalam course aku dan intercourse.

No comments:

Post a Comment

Member