Linda

Kenangan manis

Aku mula mengenali Failin kira-kira 3 tahun lalu. Sepanjang perkenalan kami, aku dan dia tidak melampau batas. Suatu petang dia mengajak aku jalan-jalan di Kota Kinabalu dengan menaiki keretaku. Lepas makan malan kira-kira jam 9 malam dia minta hantar balik. Setiba di depan rumah sewanya, dia ajak aku masuk. Mula-mula tidak ada apa-apa. Dia kemudiannya duduk atas ribaku. Aku memeluknya dengan erat. Lantas dia mengucup bibirku. Lama juga kami berkuluman lidah. Kemudian kami berguling-guling atas lantai. Mungkin tidak merasa selesa dia menarik tanganku ke kamarnya. Setiba di kamar dia menanggal bajunya kemudian menanggal pakaianku. Aacara berguling-guling sambil berpelukan berterusan lagi. Setelah tidak tahan dengan berahi, kami melakukan persetubuan. Aku suka dengan erangan dan rengekannya. Kami melakukan persetubuhan sebanyak lima kali pada malam itu.

No comments:

Post a Comment

Member