Linda

hairil

aku sebenarnya baru je kapel dengan bf aku yang bernama hairil ni.kawan, pun xlama dalam setahun aje.kitorang sebaya,aku 19 dia pun 19.memang muda and tak layak lagi nak jumpa parents sebenarnya tapi tu la yang hairil buat. dia bawak aku jumpa parents dia. aku pada mulanya memang takut la.dahla aku ni xberapa baik free hair rambut perang bagai tindik sampai penuh telinga memang chick habis la tapi hairil sendiri tak kisah but dia ada la suruh aku hitamkan semula rambut pastu tanggal subang2 yang berlebihan kat telinnga aku ni. aku ikut jela ape dia cakap. aku ni,walaupun perangai xayu tapi aku pandai memasak.aku sendiri tak tau mana aku belajar memasak tapi family aku sendiri puji aku pandai memasak.so ada la jugak modal aku nak berbaik2 dengan mama dia nanti.lagi satu kalau korang nak tau,aku ni bukan liar jenis suka buat sex rambang ke ape. aku baru sex dengan sorang jantan je,SEKALI. itupun sebab aku khayal kena naya dengan sepupu angkat aku sendiri.aku jahat ke liar ke hidup aku sendiri je pun aku tak ganggu anak orang.so hairil datang dalam hidup aku buat aku stop la meliar ni sebab hairil ni jenis yng garang(bukan tegas lagi dah, memang garang gila.) so aku mudah ikut ckp dia. sampai rumah dia,memang sumpah aku gelabah gila(pakai tudung beb)perasan baik betul aku time tu. aku syukur sangat2 sebab mama dia memang baik sesangat.dia peluk aku then kiss pipi aku. "comel betul bakal menantu mama ni." aku bukan nak bangga tapi tu lah yang keluar dari mulut mama dia.ok2 aku bagi description sikit tentang body aku. aku ni xla gemuk tapi orang cakap cmane eh? body mampat.agak2 macam chubby sikit la.aku kacukan arab cina so boleh la tahan.(hidung je xmancung,ikut ayah) so ramai la cakap kalau tengok muka aku boleh tenang perasaan.aku pun xpasti la. malam tu aku memasak la.tunjuk skill.ala ayam masak merah je pun dengan kailan goreng itu pun diorang puji aku melambung. hairil pulak pandang aku penuh makna je. macam aku ni dah komfom jadi bini dia je pulak.kesian aku kat mama dia.yelah.aku ni hipokrit. nak dijadikan cerita,aku tumpang tidur bilik kakak dia.yang si hairil ni entah pape duduk serumah tapi asek sms aku je ajak sembang kat ruang tamu la tengok tv la borak2 la.aku malas nak layan sebab dia ni mesti ada pape ni.aku tido sorang.kakak dia xbalik rumah pun.duduk rumah lain kat tempat dia study la. tapi perut aku buat slek la.sakit gila.bukan sakit perut nak buang tapi aku senggugut pulak dah.mula la rasa xselesa nak nangis je ada. nak mengadu kat hairil apa yang dia boleh tolong? so aku keluar la bilik,pergi dapur jap.buat macam rumah sendiri je aku bukak laci amek panadol aku telan 4 bijik terus.lepas tu aku pusing belakang,nak balik bilik. tiba2 je hairil depan mata aku.ish xdela depan mata.xsampai pun.aku paras dada hairil je.terkejut nak mati aku.hairil dukung aku then letak kat meja.so kitorang dah sama tinggi sekarang. aku still terkejut.xdapat nak bersuara.hairil usap lembut rambut aku yang separas pinggang ni then letak kepala dia betul2 melekap kat dada aku.memang dada aku tgh berdegup kencang time 2. dengan terkejut lagi,dengan ghairah lagi sebab hairil usap2 aku. "baby,kenapa laju sangat ni?" hairil buat muka pelik.aku diam lagi.lepas tu hairil pandang sekeliling,nampak plastik panadol.dia tanya aku sait ke? aku geleng.entah kuasa apa aku biar je hairil dukung aku lagi,bawak masuk dalam bilik kakak dia,yang aku duduk sekarang ni la.dia baringkan aku then kiss dahi aku. "sayang rehat ok." aku macam berat sangat hati nak lepaskan dia.tak tau kenapa.belum sempat dia gerak keluar bilik,aku tarik tangan dia and aku genggam kuat2.biar dia faham yang aku xnak dia tinggalkan aku.hairil berpaling pandang aku, terus duduk kat birai katil.aku still baring. hairil tindih aku sikit.then dia usap2 rambut aku yang tutup mata aku.lama jugak dia renung aku sampai aku mengelak dari pandang dia.time tu satu kucupan yang betul2 bermakna hinggap kat tepi bibir aku.nafas dia jangan cakap la.bila bergabung dengan nafas aku,memang menggila.aku tolak badan dia yang menindih dada aku.entah mana aku dapat kekuatan pergi tanggalkan baju yang dia pakai.dia menurut je.kali ni dia naik atas katil, duduk sebelah aku.butang baju tidur aku ditanggal satu persatu.memang aku tidur xpakai bra so bila baju aku kne tanggalkan,terus free2 je nmpak tetek aku yang memang besar ni.aku tengok hairil makin ganas, dia terus ramas tetek aku then sebelah lagi dia nyonyot puting aku.aku memang dah stim habis dah.aku just mampu mengerang..errrrmmmm..ahhhhhh.......peluh dah mula keluar.aku menggigil sebab terlalu stim and takut.hairil ni aku tengok lain macam je nafsu dia. lepas tu seluar aku pulak jadi mangsanya.dia tarik seluar aku and campak jauh2.lepas tu panty aku lak dia senyum je bila pegang panty aku,basah gila.aku merengek2 lemah bila dia jilat2 leher and telinga aku.nikmatnya tak dapat aku ceritakan kat sini.korang sendiri tau kan macamana rasanya bila kena jilat.aku pejam mata,ramas2 cadar n bantal.sedap xterkira.jilatan dan gigitan kecil hairil mula merayap turun ke dada.habis basah tetek aku kena nyonyot.hairil pulak pandai merengek manja bila aku xbagi tetek aku kat dia.buat aku makin stim.. "baby..nk nenen..nak....nak nenen baby" sambil buat muka merayu dengan mata stim sangat2. aku tak tahan tengok.menggeliat geli aku bila kena jilat macam tu.lepas puas dia dapat nyonyot tetek aku,dia jilat2 perut aku,pusar aku semua dia main.sampai kat pantat dia bangun dan kangkangkan aku luas2. tundun aku yang bulu jarang2 tu dia usap2 lembut.dapat aku rasa panasnya lidah dia bila mulut dia melekap kat pantat aku yang tembam ni.kelentit aku jadi mangsa dia.dia gigit kecil.aku mengerang manja,perlahan.takut nanti parents dia dengar kena reject terus aku.aku ramas2 rambut dia,tanda geli sangat2 bila lidah dia menjalar ke seluruh pantat aku,sampai air pantat aku dia sedut berdecit2.bontot aku terangkat2 tahan nikmat. kaki aku dah menggeletik sampai hairil sendiri pegang kaki aku dan kangkangkan aku seluas mungkin. "ab..abg....abg... by xtahan.nak keluar." aku pejam mata.dia suruh aku tahan tapi dia tetap jilat pantat aku sedut2. mana boleh aku tahan. last2 air aku melimpah2 bersembur kat muka dia dan cadar tilam.aku tarik nafas lega. kesian dia lemas.hairil lap muka dia dengan baju tidur aku.aku still menggigil kesedapan hasil klimaks tadi.lubang pantat aku berdenyut2 xnak diam.nak2 time hairil kis aku,nak tenangkan aku yang menggeletik nikmat ni,lutut dia melekap kat pantat aku. "baby,abg rasa la pantat baby berdenyut.sedap sangat ea sayang." hairil senyum padaku tapi aku angguk lemah je.memang aku tak pernah rasa kena jilat sampai macam tu. hairil tau aku xsuka kulum batang.aku dah bagitahu dia awal2 kapel lagi. so dia xsuruh aku kulum batang dia.tapi diam mintak tolong aku gosok2 sampai dia btl2 nak terpancut.kejap je dia dah mintak stop. katanya dia tak tahan tengok body seksi aku.rasa nak terpancut,tak payah gosok2 batang pun.kata dia la. lepas aku stop gsok batang dia, terus dia kangkangkan aku then main2kan kepala batang dia kat pantat aku.dia tekan2 sikit kat kelentit sampai aku menggeliat geli.lepas tu dia tusuk perlahan2.ketat dia cakap.yela,aku baru main sekali je.walaupun dah xvirgin tapi still ketat lagi.aku senak.sakit sampai aku merengek2 kat dia.tapi dia suruh aku rilex dan tahan je.aku peluk dia kemas2,perit campur sedap aku rasa kat lubang pantat aku yang tengah mengangkang depan hairil ni.amkin lama makin laju dia henjut sampai tiba2 xbagi hint terus crettt...crettt dalam lubang pantat aku.sedap..panas je rasa kene pancut dengan air mani.mengandung ke ape belakang kira dah sedap sangat dah kan.dia pulak yang menggeletik nikmat.dapat pancut.lepas dia tarik batang dia.aku teran keluar air mani dia.banyak pulak tu.lepas tu dia masukkan lagi batang dia dalam pantat aku then henjut lagi laju2.sampai aku nak klimaks n merengek2 tak tahan,dia kiss mulut aku xbagi aku jerit.kami sama2 pancut.air aku memang banyak terpancut,basah tilam maccam orang kencing malam je,tapi 2orangla.. sebab aku pancut 2 kali.hahah.. lepas sex tu,hairil baring kat dada aku, dan kami sama2 berjanji untuk akan setia sampai mati. nasib betul apa yang dijanjikan tu. sekarang aku dah kahwin dengan hairil dan kami dah dapat 2 orang baby girl.dahlah comel lepas tu manja n nakal macam papa dia juga.entah mana datang keturunan kembar. tapi baby aku tu kembar pulak.bagus la. bia hairil rasa,dia kuat sangat sampai dapat 2 anak serentak.

No comments:

Post a Comment

Member