Linda

Biniku Dengan Banggala

Cerita ini berlaku pada tahun lepas kira-kira bulan Disember. Dikawasan tempat tinggal kami ramai terdapat mat-mat bangla. Mereka iniselalu aje lalu-lalang di depan rumah kami.Dalam ramai-ramai bangla tu adalah seorang berdua yang aku kenal.Namanya Ragesh. Badannya agak kurus dan tinggi. Biasanya mat-mat banglani pada setiap petang pergi ke kedai membeli keperluan mereka denganmemakai kain pelikat aje.Ragesh ni selalu juga datang ke rumahku untuk berbual-bual.Kadang-kadang semasa biniku tunduk membawa hidangan sempat juga matanyamelirik mencuri lihat buah dada biniku dari kolar bajunya. Aku buat takkisah aje.Aku sudah kahwin hampir 3 tahun setengah. Sudah mempunyai seorang anakberumur 2 tahun setengah. Tapi biniku memang cun melecun. Kulitnyaputih kuning, teteknya saiz 32 (boleh tahanlan), body boleh buat airliur meleleh.Biniku tidak menyusukan anaknya takut teteknya kendur. Kami hanyamemberinya susu botol aje. Sebab itulah teteknya tegang dan segar.Begitu juga dengan pantatnya. Masih tip-top. Ketat dan mengancam.Biniku ini agak terbuka dalam bab seks. Dia tak berapa kisah sangat.Janji dia puas. Pernah dia bertanya kepada aku ada tak teknik-tekniklain yang boleh menambahkan lagi imaginasi dan daya seks kami. Akumenyatakan ada. Aku bertanya kepada dia, mahu tak dia mencuba merasabalak orang lain pula. Dia menjawab, "no probelm, boleh juga..."Aku juga teringin nak lihat pantat biniku dijolok oleh balak lain.Asyik-asyik balak aku aje yang tenggelam timbul dalam pantatnya. Boringjuga...Suatu petang selepas anak kami tidur, aku menonton blue film denganbiniku. Tiba-tiba pintu diketuk. Aku lihat Ragesh diluar. Dia kataboringlah sebab hari cuti, jadi dia nak tumpang tengok tv. Aku kata, masuklah, kami tengah tengok cerita best.Ragesh pun masuk dan duduk di sofa sebelah biniku. Jadi biniku disebelahnya. Ragesh jadi gelisah bila melihat cerita blue film yang akupasang. Maklumlah bini aku ada bersama, malu juga dia. Melihatkan ituaku bertanya kepada Ragesh pernah dia beristeri? Dia berkata dia sudahada 6 orang anak di Bangladesh. Sudah hampir 2 tahun dia tidak balikmelihat anak dan isterinya.Aku tanya dia lagi, kau tak stim ke, lama-lama tak jumpa isteri kau.Ragesh kata stim juga, sambil ketawa malu-malu. Bila aku lihat dia dahagak tak malu, aku pun tanya dia, kau tak mahu asah balak kau ke, Ragesh. Biniku memandang aku dan begitu juga Ragesh. Ragesh tidakmenjawab. Aku lihat kain pelikat Ragesh sudah terangkat, mungkinbalaknya dah keras.Dengan selamba aku berkata kepada Ragesh yang aku mahu dia servisbalaknya yang dah nak berkarat tu dengan biniku. Biniku terkejut... Akubuat tak kisah aje.. Aku fahamlah dia tak membantah.. Ragesh padamulanya malu, aku katakan pada dia nak atau tak nak. Rageshmengganggukkan kepalanya.Aku menyuruh Ragesh rapat dengan biniku. Ragesh mula merapatkan dirinyadengan biniku. Tangannya yang agak keras dan kasar itu mula memegangbahu biniku. Aku menyuruh Ragesh menjalankan 'projek' tu ataspermaidani di ruang tamu tempat kami menonton tv tu. Ragesh tidakmembantah..Perlahan-lahan tangan Ragesh menyelinap ke dalam baju biniku. Binikukegelian apabila tangan Ragesh yang berbulu itu mula menyentuh leherdan belakangnya. Ragesh semakin berani. Aku memerhatikan aje perbuatanRagesh dengan penuh stim. Dalam hatiku berkata, pandai juga bangla niberomen.Ragesh mula menanggalkan T-Shirtnya. Dia memegang kepala bini danmerapatkan mulutnya untuk mengucup bibir biniku. Biniku merapatkanmulutnya. Ragesh menghisap bibir dan menggulum lidah biniku. Merekaberdua berkucupan dengan penuh ghairah. Kulihat mata biniku semakinlayu. Baju biniku perlahan-lahan disingkap oleh Ragesh. Perlahan-lahantetek biniku terbuka. Bajunya dibuang ke lantai. Coli biniku dibukaRagesh. Ragesh membaringkan biniku di sofa. Kain batik biniku direntapoleh Ragesh yang mula berahi. Maklumlah dah dua tahun tak merasapantat. Nilah baru sekali merasa pantat orang Malaysia.Rages meramas tetek biniku. Dia menjilat puting tetek biniku yangkemerah-merahan itu. Tetek biniku mula mengeras. Itu petanda bahawa diasudah stim. Tangan Ragesh mula merayap-rayap di celah kelangkangbiniku. Ragesh sudah tidak kisah akan aku, bagi dia dia mesti jolokbalaknya dalam pantat bini aku, walau apa pun terjadi.Tangan Ragesh mula masuk kedalam seluar dalam biniku. Seluar dalambiniku dah mula lembab dek air mazi. Ragesh menanggalkan seluar dalambiniku. Dengan posisi 69 dia mula menghala balaknya yang agak hitam, pajang lebih kurang 6 inci dan ukur lilit lebih kurang 3 1/2 inci.Taklah besar sangat. Biniku memegang balaknya lalu memasukkan ke dalammulutnya, manakala Ragesh mengerja pula pantat biniku. Ragesh menjilatkelentit biniku dengan rakus. Kelentit biniku yang kemerahan itudijilatnya dengan penuh selera. Lidahnya yang kemerahan mula dimasukkanke dalam lubang vagina biniku. Lidahnya disorong dan ditarik. Aku lihatsemakin banyak air yang keluar dari pantat biniku. Biniku sudahbetul-betul stim. Dia meminta Ragesh menjolok batangnya ke dalampantatnya dengan segera. Ragesh pun bangun. Dia pun menghadap binikuyang sedang stim itu. Ragesh pun berbaring di atas badan biniku.Tangannya memeluk badan biniku dengan ghairah. Biniku membukakangkangnya dengan luas agar balak Ragesh dapat masuk dengan mudah.Balak Ragesh yang panjang itu diletakkan di tengah-tengah alur pantatbini aku. Dia menekan perlahan-lahan. Kepala balaknya tenggelamsedikit-demi sedikit sehingga bertemulah bulu biniku dengan bulu balakRagesh. Ragesh menekan balaknya kedalam pantat isteriku sehinggasantak. Biniku mengeluh kesedapan.Bila balaknya sudah berada dalam lubang pantat biniku, Ragesh pun mulamenyorong dan menarik balaknya keluar masuk dari lubang pantat biniku.Berdecit-decit bunyi sorong tarik itu. Punggung biniku terangkat-angkatmenahan kesedapan. Kira-kira 10 minit Ragesh di posisi itu diamengangkat biniku untuk berdiri. Biniku bangun tanpa membantah. Sambilbangun sempat juga dia senyum pada aku. Aku angkat tangan menunjukkanisyarat best. Dia pun membalas sama.Ragesh meminta biniku menonggeng dengan tangan isteriku memegang sofa.Isteriku berbuat demikian. Apabila isteriku sudah menonggeng (doggiestyle), punggung terangkat sedikit. Teteknya berayun kebawah keranamenonggeng. Bila bini aku dah ready Ragesh meraba-raba punggung biniku.Terlihat dengan jelas pantat isteriku yang kemerahan itu. Pantatnyamasih penuh dengan pelincir.Ragesh berdiri di belakang punggung biniku. Balaknya keras menegang.Balaknya dihala ke lubang pantat biniku. Kepala balaknya sedikit demisedikit menyelam ke dasar lubuk biniku. Ragesh menekan balaknyasehingga bulu balaknya santak ke punggung biniku. Setelah itu dia mulamenyorong tarik balaknya. Kali ini Ragesh melakukan dengan laju. Binikuterangkat-angkat pnggungnya menahan kesedapan. Sambil menyorong danmenarik tangan Ragesh tidak melepaskan maramas tetek biniku.Tangannya yang kasar itu meramas dengan ganas tetek biniku. Kulihattetek biniku kemerah-merahan akibat kuat dikerjakan oleh Ragesh. Sambilmeramas tetek biniku, balak Ragesh terus tenggelam timbul dari lubukmadu biniku. Tiba-tiba biniku menjerit kesedapan bila mengatakan airmaninya sudah keluar. Punggungnya terangkat-angkat menandakan airnyasudah keluar, mungkin juga akibat kesedapan...Ragesh menanya biniku mahu pancut luar atau dalam. Biniku mengatakanpancut kat dalam. Setelah kira-kira 10 minit biniku keluar air maninya, Ragesh masih mampu bertahan. Balaknya tetap keras, tubuh biniku yangmula lesu itu mula segar semula. Air pelincir masih banyak. Isterikumula stim semula. Dia mula memberikan reaksi semula. Balak Ragesh yangkeluar masuk dengan ganasnya dari lubangnya mula dikemutnya semula.Rages mengusap-ngusap belakang biniku. Biniku menyuruh Ragesh melakukancepat-cepat, rupa-rupanya biniku nak keluar air maninya kali kedua.Ragesh mempercepatkan hayunan balaknya keluar masuk ke dalam lubangpantat biniku. Tiba-tiba Ragesh mengeluh dan menekan seluruh balaknyake dalam lubang pantat biniku. Air mani Ragesh menerjah laju ke dalamlubuk biniku. Biniku terangkat-angkat punggungnya menahan kesedapan.Ragesh membiarkan balaknya terendam dalam lubang pantat biniku lebihkurang seminit. Bila balaknya dicabut, aku lihat air mani meluncur lajukeluar dari lubang pantat biniku.Biniku terbaring kelesuan begitu juga Ragesh. Batang Ragesh mulamengecut dan lembik. Biniku yang dua kali terpancut maninya tak bermayanak buka mata. Terus terbaring di sofa kepenatan. Ragesh mengangkattangan menunjukkan isyarat 'best'. Tidak lama kemudian dia pun balik kerumah kongsinya.Aku bertanya kepada biniku, macam mana best ke? Dia mengatakan walaupunbatang Ragesh agak kecik tapi dia dapat bertahan lama, sehingga duakali dia 'cum'. Bestlah bang kata biniku. Aku senyum aje.

1 comment:

  1. cerita sial! kalu penulis cerita ini org melayu,memang dia sangat bodoh.mnjatuhkan maruah melayu.tulislah cerita lain kalu nk bagi stim pun.ini certa mnyakit hati.lecehhh.jika org bukn melayu baca, mcmmana? tp kalu penulis crta ini bukn melayu, memng dia saja2 menyakit hati kitorang..

    ReplyDelete

Member