Linda

aizat

aku tingal dekat selangor.dekat lorong rumah aku ade ruma kosong..tibe2 rumah tu renovation..conen lot.besa la...satu hari owner dia dtg tgk...cine...bini dia lawa....aku perhati je....lepas sebulan dia pindah...dia ade 3 anak 2 lelaki darjah 6 dan darjah 4..anak perempuan 7 tahun...laki dia business man...kaye la jugak...satu hari mase aku duduk lua rumah pakai boxer je ..bini dia panggil aku...terkejut jugak..dia mintak tolong.dan2 plak dia(bini jiran) tengah pakai hotpants..standart la cine kan....aku masuk rumah dia.dia kate dekat bilik dia..bilik dia ape tah..aku pun xfaham..aku ikut je la dia naik....mase tu orang gaji je ade dekat rumah..dekat dapur...aku naik bilik dia..rupe2 nye dia nak suruh aku tolong alihkan almari je..aku pun tarik la dgn dia...berat jugak la almari tu..dia tunduk2..aku pun ternampak la lurah tetek dia...lame jugak aku pandang...terkantoi...dia pandang aku...aku terus pandang tmpt lain..aduh kantoi!!!...pastu settle..aku duduk atas katil dia.dia berdiri depan aku berpeluh2..sexy gilee...aku pun stim r...aku nak bangun serbasalah..nanti terbonjol aku nye kote ..tetibe dia ckp...u suka sama saya ka?mau main ka? aku terkejut gile..rupe2 nye aku nye kote da terkeluar dari boxer nye lubang....aku kaku kejap....orang ajak main..sape xnk..aku terus tarik dia atas katil aku bukak baju dia cepat2..x tahan beb...putih melepak..cine la katekan...aku jilat peluh2 dia...ketiak dia semua aku jilat...pepet dia...rakus aku...dia melayan je..pastuu turn dia plak..dia isap kote aku..mcm nak meletup rase nye..patut la org ckp..bini org best..berpengalaman...aku da x tahan aku tolak dia ..aku terus terjah masuk pepet cine tu..longgar la gak tapi..aku x hirau dah..syok wo....pastu aku nak try benda baru aku doggy dia pastu aku jilat lubang bontot dia..bau ade la jgk..da nafsu..aku terjah je..dia kegelian...aku trus masukan kote aku dlm lubang bontot dia...susah nak masuk ketat..aku tekan2..dia menjerit..last2 masuk gak..aku hayun kuat2..dia menjerit r..aku x hirau da..aku terus je..pastu aku rase nak pancut..ketat dia nye lubang jubor..aku terus tahan kote aku dari keluar air mani ..aku naik atas dia aku pancut dekat muke dia..... pastu aku tidur dgn dia 2 jam..penat main..bangun tu kiteorg satu round lagi... sblm balekk dia hulur rm500..aku ambek je la...aku bagi dia no fon aku.... start haritu aku sebulan 1-2 kali main dgn dia...walaupun aku ade gf..aku lagi suke main dgn mak org...lagipun dia cine..best..putih melepak... dia jadi bahan ujikaji aku..tgk org putih bwat skill kua kan air perempuan aku pun nak try aku try kat dia...dan mcm2 aku try kat dia....

No comments:

Post a Comment

Member