Linda

Boyfriendku Suami Org

Kadang-kadang seronok jugak teringat zaman sekolah dulu. Ramai kawan, enjoy dan paling best ada boyfriend (BF). Tapi BF aku ni jenis yang lain sikit. Sebab dia ni laki orang. Aku kenal dengan dia masa tingkatan 3. Masa tu kenal gitu-gitu je. Tapi lepas aku naik tingkatan 4 hubungan kita orang jadi makin serius. Aku memang sayangkan dia sebab dia pandai ambik hati aku dan suka support aku makan dan jalan-jalan. Tapi yang paling best sebab dia hensem. Korang boleh panggil aku Erin je. Sekarang ni aku dah tak sekolah lagi. Result SPM aku tak best sangat jadi aku pun malas nak study mana-mana. Aku sekarang ni bekerja sebagai PS kepada boyfriend aku tu. Memang lama gak kita orang berkawan. Pernah gak kantoi dengan bini dia tapi dia ni jenis pandai cover. Untung betul aku dapat dia. Masa aku form 4, dia ajak aku jenjalan. Masa tu dia cuti dan aku lak baru habis kelas. Dia bawak aku gi minum kt starbucks. Tu la first time aku minum kat situ. Lepas tu, dengan uniform sekolah yang masih aku pakai, dia ajak aku ke Danga Bay. Masa kat parking nak keluar dari CS, dalam kereta tuh dia french kiss aku. Best betul walau pun time tu aku baru first time kissing dengan dia. Memang kaku jugak la tapi dia buat aku jadi tak menentu. Aku suka betul masa tu. Mungkin sebab dia tu laki orang dan ada pengalaman. Masa kita orang kiss tu dia peluk aku dan raba-raba bontot aku. Jari dia korek-korek lubang bontot aku. Geli betul mas tu. Lepas tu dia raba-raba peha dan lengan aku. Dia kata dia geram kat body aku. Aku ni sebenarnya nak kata lawa sangat tu tak la, kira biasa-biasa je. Body aku lak jenis mantap sikit. Tapi tak la gemuk tau. Jadi aku ni nampak montok la. BF aku tu cakap body aku macam orang dah kawin. Memula tu aku sedih gak bila dia kata cam tu tapi lepas aku tau dia suka body aku, aku pun suka la. Baru la aku tau dia suka body montok aku ni. Tetek aku biasa-biasa je, 32C je. Perut memang ada sikit tayar spare, biasalah kalau dah body macam ni. Tapi dia cukup suka betul dengan bontot dan peha aku yang besar ni. Aku ingat kalau body montok macam ni lelaki tak suka. Ye la sebab bagi aku aku ni sebenarnya memang boleh dikira gemuk. Tapi lepas BF aku tu terangkan barulah aku faham yang aku ni tak gemuk, kalau gemuk tu dah kira macam Syanie pelakon tu. Oklah, membebel je aku ni ek. Lepas dah kiss kiss, BF aku ajak aku gi Danga Bay. Kat situ kita orang jalan-jalan sampai petang. Dia sengaja parking kereta dia kat area parking luar yang sebelah rumah-rumah orang kaya tu. Jadi memang kena melintas jalan la jawabnya. So lepas dah jalan-jalan, hari pun dah gelap, dia ajak aku balik. Masa dalam kereta, dia sekali lagi kiss aku. Aku pun beranikan diri peluk dia. Bila aku peluk je dia, lagi syok aku rasa. Dia pun peluk aku jugak. seluruh tubuh aku dia raba. Tangan dia masuk dalam baju sekolah aku dan bukak kancing coli aku. Lepas tu dia selak baju sekolah aku dan dia hisap tetek aku. Sedap gila bila tetek kena hisap. Aku sedar yang time tu aku makin stim. Lepas tu dia cium perut aku dan lepas tu kat tundun aku. Dia cium gak peha aku walau pun masa tu masih tertutup kain sekolah aku. Dia kata dia suka sangat tengok aku pakai baju uniform sekolah. Dia usap-usap pipi aku dan tudung sekolah aku. Sekali lagi kita orang french kiss cuma kali ni dia siap ramas-ramas tetek aku dan main putingnya sekali. Aku makin sedap. Spender aku pun dah rasa makin basah. Lepas tu kita orang peluk-peluk lagi dan time tu aku rasa batang konek BF aku tu keras je sebab kena kat peha aku. Dia tekan-tekan batang konek dia kuat-kuat kat peha aku. Aku pun pegang konek dia dan aku rasa macam nak sangat tengok macam mana rupanya. Sambil kita orang french kiss tu, aku buka zip seluar dia. Lepas tu aku seluk tangan aku dalam seluar dia dan aku pegang konek dia yang keras dalam spender dia. Aku tarik keluar dan aku dapat rasa konek dia dah keras gila. Aku pegang je konek dia sebab tak tau nak buat apa. Lepas tu BF aku ajar aku cara melancapkan konek dia. Dia pegang tangan aku yang masih pegang konek dia dan dia buatkan tangan aku turun naik banyak kali. Kepala konek dia aku tengok kembang berkilat macam belon. Geram pulak aku tengok. Aku dengar nafas BF aku tu kadang-kadang kuat. Lepas tu BF aku cium kepala aku yang masih bertudung time tu. Lepas tu dia tanya kat aku samada aku nak try hisap konek dia tak. Aku cakap tak nak sebab takut juga, ye la baru first time. Dia pun ok. Tapi lepas dah lama-lama sikit, dia tanya lagi boleh tak aku hisap konek dia. Aku pun macam malu-malu jugak. Takkan aku nak kata ye kot. BF aku ni macam tau-tau je aku malu nak cakap masa tu. Dia pun tolak kepala aku slow-slow ke bawah dan aku pun faham dan terus hisap konek dia. Aku tak tahu cara nak hisap, so aku cuma kolom je lah. Lepas tu dia tolak dan tarik kepala aku. Akhirnya aku faham, caranya sama je macam lancapkan konek dia cuma kali ni aku tak lancapkan konek dia guna tangan, tapi guna mulut aku. Makin lama aku makin suka pulak. Aku sedut konek dia dan aku nyonyot kepala konek dia. Lepas tu dia tekan kepala aku sampai konek dia tu masuk dalam ke tekak aku. Aku rasa nak termuntah masa tu, tapi aku tahan. Tiba-tiba aku rasa ada sesuatu yang keluar macam terpancut dari konek dia yang aku hisap tu. Aku biarkan je sampai la aku tahu bahawa itu adalah pancutan air maninya. Hangat dan pekat. Aku tertelan hampir semua air mani dia. Itulah pertama kali aku hisap konek lelaki dan itu jugaklah kali pertama aku telan air mani lelaki. Lepas dia dah habis keluarkan, dia lepaskan tangan dia yang tekan kepala aku. Aku pun terus angkat kepala aku, bukak pintu kereta dan UWEKKKK!!!!! Termuntah-muntah air mani aku hari tu. Lepas tu dia hulurkan aku tisu dan sebotol air mineral. Aku cubit dia dan kata dia jahat. Dia cium pipi aku dan kepala aku. Dia kata dia sayang aku sangat. Lepas tu dia hantar aku balik. Beberapa hari lepas tu, lepas habis sekolah aku main sms dengan dia. Dalam sms tu dia kata dia sayang kat aku. Aku suka sangat. Dia kata aku cantik, dia kata aku seksi, dan dia kata dia nak jadikan aku isteri keduanya. Aku berdebar masa tu walau pun sebenarnya aku memang nak sangat jadi bini dia. Lepas tu aku ajak dia keluar lepas dia habis kerja. Dia kata ok tapi yang aku pelik dia nak aku pakai baju sekolah. Aku cakaplah tak nak sebab takkan aku nak keluar rumah petang-petang pakai baju sekolah. Dia pujuk aku dan mintak aku bawak je dalam beg baju sekolah. Aku pun ye kan je la layankan BF aku tu. Petang tu lepas dia habis kerja dia ambik aku kat depan Plaza Angsana. Mak aku yang jenis tak kisah tak tanya pun aku nak ke mana. Aku cuma bagi tau nak ke rumah Liza je dan dia pun main angguk je. Abah balik memang esok pagi sebab dia keje guard. Akak aku pulak yang sibuk-sibuk tanya aku nak kemana. BF aku pun ambik aku dan bawak aku ke bandar. Lepas tu dia terus ke hotel dan lepas dia buat urusan kat kaunter, dia pun ajak aku naik ke bilik. Hati aku berdebar gila masa tu. Tak pernah terlintas langsung selama ni hidup aku nak ke hotel dengan BF. Aku pun ikut je la. Sampai je kat bilik BF aku peluk aku dan kita orang berkucupan. Lepas tu dia suruh aku pakai pakaian sekolah aku, dari tudung, baju kurung sampailah ke kain biru tu. Aku pun pakai la kat dalam toilet. Nak pakai depan dia segan la aku. Lepas tu aku keluar dan BF aku terus peluk aku dan cium aku. Kita orang pastu tengok pemandangan senja kat tingkap hotel. BF aku yang diri kat belakang aku peluk aku. Aku dapat rasa batang konek dia dah keras dalam seluar dia sebab bontot aku asyik kena himpit je dengan benda keras dia tu. Lepas tu BF aku cium kepala aku. Lepas tu ciuman dia turun ke pipi, leher dan bahu aku. Lepas tu dia cium belakang badan aku dan terus ke pinggang. Dia mintak aku tonggek sikit dan lepas tu bontot aku diciumnya. Aku dapat rasa muka dia masuk kat celah bontot aku. Dah la aku tak pakai spender masa tu sebab dah basah pasal jatuh kat lantai toilet tadinya. Jadi muka dia macam terperosok la kat celah bontot aku. Lepas tu dia cium peha aku dan lepas tu dia berdiri balik dan dia tarik tangan aku ke belakang. Dia letak tangan aku kat batang konek dia yang dah keras. Dah keluar dari seluar dia rupanya. Aku lancapkan konek dia macam yang dia ajar dalam kereta. Sambil aku lancapkan konek dia, BF aku tu ramas-ramas lengan dan bontot aku. Lepas tu dia selak kain sekolah aku ke atas. Aku biarkan dia tengok bontot aku yang besar ni sebab memang itu yang dia suka. Lepas tu dia tarik tangan aku supaya melepaskan konek dia dan dia terus gosok-gosok konek dia kat kangkang aku dari belakang. Aku dapat rasa konek dia yang hangat tu menyentuh cipap aku dari belakang. Dia gesel-gesel cipap aku yang dah makin basah tu dengan batang dia. Lepas tu dia pun selamba je sumbat konek dia dalam cipap aku. Aku punya la pedih nak mampus masa tu sebab cipap aku tak pernah lagi kena masuk konek masa tu. Itu la first time. Aku cakap kat dia yang aku rasa sakit. Tapi dia pujuk aku supaya rilek dan jangan lawan balik, dia suruh aku tahan dan biarkan je konek dia masuk dengan mudah. Aku pun ikut la kata dia. Memang susah pada mulanya tapi aku cuba juga tahankan dn akhirnya betul jugak kata dia, akhrnya memang senang. Konek dia pun masuk sepenuhnya dalam cipap aku. Pedih tu memang susah nak cakap la tapi sedap pun sikit-sikit tu rasa jugak la. Memang koyak la dara aku masa tu. Lepas tu dia suruh aku menonggeng kat tingkap tu. Aku pun dengan terkangkang-kangkang sebab cipap pedih pun menonggeng. Dia pun mula tarik dan tolak konek dia slow-slow. Aku punya menjerit memang kuat sebab sakit. Aku suruh dia stop, dia pun stop. Tapi tak lama, lepas tu dia sambung balik. Aku pun dah tak mampu nak cakap apa-apa dah. Aku biarkan je sampai la akhirnya aku dapat juga merasakan apa sedapnya main nih. Walau pun masih pedih sebab baru pertama kali dimasuki konek, tapi aku dapat juga merasakan sedapnya persetubuhan buat kali pertama. Dalam usia 16 tahun masa tu aku dah merasa sedapnya persetubuhan dan aku cukup beruntung sebab orang yang menyetubuhi aku masa tu adalah suami orang yang berpengalaman dan hensem. Tak sia-sia aku serahkan body aku kat dia. Tertonggeng-tonggeng aku kat tingkap bilik hotel tu kena main masa tu. Kalau sebelumnya aku rasa macam terseksa masa konek dia nak masuk tapi lepas dah lama sikit aku jadi sedap pulak. Aku siap lentikkan lagi bontot aku biar lagi sedap dan lagi dalam dia jolok. Berbunyi-bunyi masa konek dia keluar masuk cipap aku. Nampak sangat aku dah berair banyak sangat masa tu. BF aku lak asyik ramas je bontot aku. Lepas tu dia keluar konek dia dan suruh aku menonggeng atas lantai pulak. Aku pun ikut je la kata dia sebab dia lagi berpengalaman dari aku. Aku pun menonggeng atas lantai dan dia pun sumbat lagi konek dia dalam cipap aku. Lagi sedap aku rasa masa tu. Aku lentikkan lagi bontot aku dan biarkan dia sondol cipap aku puas-puas. Sampailah aku rasa semacam je. Rasa macam kembang je kepala otak aku masa tu. Sedap yang aku rasa memang tak tau nak cakap macam mana. Aku rasa macam nak suruh dia jolok dalam cipap aku dalam-dalam dan kuat-kuat. Perut aku yang berlemak tu pun aku rasa tegang semacam. Macam nak terkencing-kencing pun ada gak. Nafas aku dah makin rasa sempit semacam. Peluh dah makin banyak. Akhirnya aku terkejang. Cipap aku rasa keras kena jolok BF aku. Perut aku kempis macam nak sedut konek dia masuk. Aku tak larat nak bukak mata masa tu. Peha aku rasa kejang dan lenguh berganti-ganti. Aku cuma larat biar dia jolok cipap aku dan aku cuma tau mengerang je sebab sedap gila. Akhirnya aku lemah dan terjatuh ke lantai sampai tercabut konek dia dari cipap aku. Aku termengah-mengah penat. BF aku senyum je kat aku. Dia kata aku klimaks. Aku tahu klimaks tu apa cuma tak pernah rasa macam mana yang real punya. Selama ni pun klimaks masa lancap gentel kelentit pun tak menggila macam tu. Bila dah rasa yang real punya baru lah aku tahu memang sedap gila rupanya. BF aku dukung aku naik atas katil dan baring kan aku. Lepas tu dia ke toilet basuh konek dia dan dia terus baring sebelah aku. Dia belai aku dengan best sekali. Lepas tu dia suruh aku pergi cibuk kat toilet. Nak tak nak aku pun bangun dalam keadaan lemah tu ke toilet. Aku cibuk dan kat lubang jamban aku tengok airnya kemerahan sikit. Sah lah dara aku pecah. Masa kena je air kat cipap aku, rasa pedih pun datang. Lepas dah cuci bersih-bersih, aku keluar dari bilik air dan baring sebelah BF aku. Aku mintak nak tanggal tudung tapi dia tak kasi. Dia nak aku lengkap pakai pakaian sekolah. Kelakar ek BF aku ni. Lepas tu aku tengok konek dia keras macam tiang. Aku pegang dan aku hisap konek dia yang wangi bau sabun tu. Aku hisap cukup-cukup. Aku sedut-sedut kepala konek dia dan aku jilat-jilat batang dia yang berurat tu. Lepas tu BF aku pulak selak kain aku dan cium peha aku masa aku hisap konek dia. Dia pun jilat cipap aku dan nyonyot biji kelentit aku. Mengerang sedap aku masa konek dia dalam mulut. Lepas tu aku hisap konek dia dalam keadaan bernafsu gila. Dah la hisap konek buatkan aku stim, lagi pulak tu kelentit aku pun tengah kena nyonyot, memang bernafsu la aku masa tu. Lepas tu BF aku baringkan aku. Dia cium aku dan dia selak baju kurung aku. Dia hisap tetek aku sampai aku peluk kepala dia. Rupa-rupanya masa aku tengaj stim sebab tetek kena hisap tu, dia tengah cari lubang cipap aku rupanya sebab tak lama lepas tu aku rasa konek dia masuk cipap aku. Pedih sikit sampai aku terlepas kepala dia yang tengah hisap tetek aku dan aku secara automatik tertolak dada dia. Lepas tu BF aku pun hayun konek dia keluar masuk slow-slow. Lama gak, sampailah aku dah betul-betul sedap dan air aku pun akhirnya makin melimpah-limpah lagi. Aku kesedapan akhirnya. Sambil dia hayun konek dia keluar masuk cipap aku, sambil tu dia peluk aku. Dia cium aku dan dia cium leher aku. Walau pun masih bertutup tudung sekolah, tapi aku dapat rasa dia memang bernafsu gila kat aku masa tu. Lepas tu dia buatkan aku mengiring. Dia naikkan kaki aku dan dia hayun konek dia kat cipap aku yang terkangkang. Aku rasa macam lucah gila la masa tu. Aku makin stim sebab memang blue gila projek hari tu. Lepas tu dia suruh aku menonggeng macam tadi. Dia selak kain aku dan dia jilat cipap aku. Sedap gila. Paling kelakar masa dia jilat cipap aku sampai ke lubang bontot. Dia siap korek-korek lubang bontot aku dengan lidah dia. Geli betul masa tu. Tapi memang stim la. Lepas dah main jilat-jilat, dia main cucuk-cucuk pulak. Konek dia masuk balik cipap aku. Sambil dia hayun konek dia keluar masuk tu dia cakap kat aku yang dia sayangkan aku. Dia pun cakap jugak yang body aku seadp gila. Lepas tu dia cakap dia suka betul dengan bontot aku yang besar ni. Sambil dia jolok cipap aku dia ludah lubang bontot aku. Lepas tu dia keluarkan konek dia dari cipap aku dan letak kat lubang bontot aku. Aku tau dia nak main bontot. Aku biarkan je sebab nak rasa jugak macam mana pulak masuk ikut bontot. Dia tekan kepala konek dia masuk ke lubang bontot aku. Rasa ketat je lah kat lubang aku tu, biasa-biasa la, macam berak sembelit jugak rasanya. Lepas tu dia tekan lagi dalam. Masa tu lah aku dah mula rasa pedih. Aku suruh dia buat slow-slow. Dia pun keluarkan balik konek dia dan masukkan dalam cipap aku. Dia hayun sekali dua dan dia keluarkan balik konek dia. Lepas tu dia masukkan balik ke dalam bontot aku. Kali ni senang sikit. Rupa-rupanya dia basahkan konek dia dengan air cipap aku. Sikit sikit dia masuk. Slow-slow je dia tekan sampai la aku rasa badan dia rapat kat bontot aku. Bontot aku siap boleh rasa bulu-bulu dia bergesel. Lepas tu dia mula hayun keluar masuk dengan perlahan. Memang pedih sikit. Lepas tu dia hayun lagi laju sikit. Sampai la dia hayun aku dalam rentak yang sama. Tak laju tak slow. Aku tertonggeng-tonggeng bila konek dia jolok bontot aku. Pedih. Tak sedap langsung. Lagi sedap main dalam cipap. Tak lama lepas tu dia kata dia suka dengan bontot aku. Dia siap kata dia nak aku jadi bini dia. Nampaknya dia suka sangat dengan bontot aku sampaikan sebab bontot aku la dia nak aku jadi bini dia. Lepas tu dia mengerang. Konek dia yang keras gila tu dia tekan dalam-dalam. Masa tu la aku dapat rasa air mani dia memancut keluar dalam bontot aku. Hangat je rasanya bontot aku kena isi air mani BF aku. Sedap pulak. Lepas dah habis agaknya, dia pun keluarkan dan terus terbaring sebelah aku. Masa tu la aku rasa air mani dia keluar meleleh dari lubang bontot aku. Eee.. lucah gila. Jadi selepas dari hari tu, kita orang selalu buat projek. Tak kira kat mana-mana pun, kalau dah nak dan line pun clear, memang beromen je la. Kat tangga belakang Plaza Angsana pun kita orang pernah buat sampai bontot aku penuh dengan air mani dia. Masa tingkatan 5, BF aku pernah sekali terpancut dalam cipap aku. Kelam kabut gak kita orang masa tu. Nasib baik tak mengandung sebab mungkin aku bukan time subur agaknya. Lepas tu kita orang berhati-hati. Nak main kat mana-mana boleh tapi kena pancut dalam bontot biar tak mengandung. Kalau nak pancut dalam mulut bole tapi aku tak nak lepas konek dia dah jolok cipap dan bontot sebab geli la. Kalau konek dia fresh keluar dari seluar memang boleh sangat kalau nak aku hisap dan pancut dalam mulut. Setakat telan air mani dia tu aku dah biasa. Malah aku lebih suka dia pancut dalam mulut sebab aku dapat telan air mani dia yang sedap tu. Sekarang aku tinggal kat rumah sewa. Apartment biasa-biasa yang BF aku sewakan untuk aku. Sekarang aku walau pun tak lagi jadi bini dia tapi aku dah macam bini dia. Tak kerja, jadi suri rumah sepenuh masa, bila dia datang layan macam laki bini. Lepas tu siap bergilir pulak dengan bini dia. Aku pun tak tahu apa entah yang dia belit kat bini dia. Sampaikan dah dekat 2 tahun aku jadi PS atau perempuan simpanan merangkap bini simpanan dia, tapi sampai sekarang pun bini dia tak tau. Cuma terkantoi sekali tu ada la tapi itu pun cuma terkantoi sms je la. Part yang lucah-lucah ni tak ada la kantoi lagi. Aku memang bahagia jadi PS atau BS BF aku tu. Walau pun tak kerja, cuma stay kat rumah dan dia support semua dan tak selalu jumpa, tapi aku bahagia dengannya. Sampai sekarang ni pun kalau dah selera pelik dia tu datang, mesti dia nak aku pakai baju sekolah masa main. Kadang-kadang tu seharian aku pakai kurung sekolah kat rumah. Paling kelakar siap pakai tudung. Kadang-kadang je dia bagi aku chance tak payah pakai tudung. Oklah, aku nak ke toilet. Dah nak kering agaknya air mani dia dalam bontot aku ni tak bercibuk dari tadi. Jadi untuk budak-budak perempuan yang masih sekolah, aku nasihatkan, kalau nak cari couple cari lelaki yang dah kawin. Tapi janganlah cari yang macam sebaya dengan bapak korang, kelakar tu namanya. Cari la yang muda-muda sikit macam umur 28 ke 35 ke. Gerenti puas hati. Korang jadi macam puteri raja nanti. ok bye

No comments:

Post a Comment

Member