Linda

Angkara Phonesex

Aku ni meniaga sendiri jer dan aku ada seorang kekasih. Dia ni jenis lurus sikit. Pandai jaga diri, tutup aurat and dia sayang sangat kat aku. Kisah ni berlaku raya tahun lepas, seingat aku raya keempat.

Malam sebelum tu dia call aku, dia cakap nak keluar jalan-jalan dengan aku esok. Aku terkejut la sebab sebelum ni kami tak pernah pun keluar jalan, kecuali ada teman. Rezeki dah depan mata, aku pun cakap boleh la. Disuruh aku jemput dia.

First time kami berdua dalam kereta, aku pun tak selesa pada mulanya. Dia pun macam terdiam. Lepas jauh dari rumah dia, aku pun start la. Aku tanya dia, sebelum ni tak nak pun berdua macam ni. Dia cakap rindu sangat.

Aku tanya dia lagi, kalau rindu tak kan nak diam dan cakap je. Dia macam gelisah dengan pertanyaan aku. Dia tanya aku dah tu nak buat apa. Aku pun dah tak nak bertapis lagi, “kalau rindu dekat-dekat sikit, apasal jauh duduk tu.”

Tanpa ditarik dia mengalih bontot dia mendekati aku. Aku tengok dada dia dah berombak. Nafas pun dah lain macam. Aku pun meminta izin dari dia untuk letak tangan aku atas peha dia.

Memula dia diam je. Lepas tu dia cakap ok. Aku pun pelan-pelan letak tangan atas peha dia. Memula tu dia tersentak, terkejut agaknya. Yer la tak pernah disentuh. Dia pun sekali lagi cakap ok, aku pun terus letak tangan aku atas peha dia dan aku gosok pelan-pelan. Memang lembut halus mulus pehanya walaupun dari luar. Dia dah terdiam kaku.

“Sedap ke?” aku tanya.

“Sedap…” dia jawab.

Aku pun makin menaikkan tangan aku ke pangkal peha dia. Aku cuba sentuh burit dia, nampaknya dia tak melawan tapi makin mengangkangkan kaki dia. Aku gosok burit dia, aku ramas. Dia dah hilang arah. Aku cakap kat dia jom kita cari port yang best sikit.

Aku terus drive pergi tepi pantai dan tempat yang agak tersorok juga. Aku park elok-elok dan aku jatuhkan kerusi . Dia masih lagi berbaju kurung, bertelekung besar dana bersarung kaki. Aku gosok peha dia dan dia meluaskan kangkang dia.

Aku gosok burit dia dari luar dan aku rapatkan bibir aku dibibirnya. Dia macam dah tak tahan dengan gosokkan aku, terus cium and pegang kepala aku. Kami berkuluman lidah dan tangan aku makin liar mengosok buritnya. Memang burit dia dah lecun coz dah klimak dua kali. Memang jenis banyak air.

Ketika sedap bekuluman lidah, aku pelan-pelan menyelak kain dia ke atas. Kini kelihatan peha putih gebu yang selama ini dijaga rapi oleh kekasihku. Dia tidak melawan malah memberi kerja sama dengan mengangkat bontot untuk memudahkan aku menyelak kain dia. Teserlah lah burit tembam putih gebu yang diliputi underwear pink.

Aku melepaskan ciuman dan terus menumpukan kepada buritnya. Aku meluaskan kangkang dia dan mengosok buritnya yang cantik lagi tembam itu. Underwear dia dah basah sangat. Aku mintak izin untuk buka underwear dia. Dia angguk sahaja.

Aku terkejut dan tergamam dengan keindahan buritnya yang dicukur rapi berwarna pink kemerahan. Aku meraba buritnya dan mengosok kelentitnya yang sudah terbonjol keluar. Dia merengek kesedapan dan tanpa membuang masa aku merapatkan muka aku diburitnya. Aku jilat kelentit dan menjolok, lubang keramat dengan dengan lidah ku. Dia seakan tidak dapat menahan terus memancutkan air mazinya yang agak banyak dan aku terus menjilat.

Setelah dia klimaks hampir tiga kali, aku pun dah banyak menelan airnya, aku bangun dan aku tengok dia sedang meramas teteknya. Dia bagai dirasuk menarik aku ke teteknya dan menyuruh aku menghisapnya. Aku terus menyelak bajunya terus kepada teteknya, terserlah dua bukit yang tak besar mana tapi boleh tahan cantiknya. Mekar dan ranum diseliputi bra pink.

Aku terus mengangkat bra dia dan mengentel puting teteknya yang kecil. Dia menarik kepala aku kearah teteknya seperti tidak sabar lagi untuk dinyonyot. Aku dengan agak rakus menghisap tetek dia. Aku ramas dan gentel puting teteknya. Sambil aku menyonyot teteknya aku menjalarkan tangan aku ke burit dan mengentel kelentitnya. Dia seakan hilang arah dengan kelakuan aku memancutkan airnya yang agak banyak. Dia menjerit kesedapan.

Aku menghentikan kerja aku dan melihat dia keletihan. Aku pun tanya dia, dia nak aku masukkan batang aku atau tidak , nampaknya dia menolak untuk itu.

Selepas lima minit, aku membuka seluar aku. Aku yang dah ready tanpa underwear mengeluarkan pelir aku yang size biasa sahaja dalam 6 atau 7 inci. Dia agak tergamam, kerana first time depan mata dia.

Aku tarik tangan dia ke batang aku dan menyuruh dia menyorong tariknya. Aku bagaikan dilambung ke awan apabila tangan kecil halus nya itu meramas pelir aku dan menyorong tarik. Dia semakin selesa dan aku mintak dia kulum, dia malu-malu dan aku tekan muka dia ke pelir aku.

Bibirnya sudah rapat dipelir aku dan pelan-pelan dia memasukkan kedalam mulutnya dan pelan-pelan dia mengulum dan nampaknya dia agak hebat blow job. Dia semakin selesa meramas-ramas telur aku. Dijilat semuanya. Aku membiarkan sahaja kerana terlalu sedap.

Selepas 15 minit aku beritahu dia aku nak pancut, dia tak peduli terus mengulum. Aku dah tak tahan dan warning dia sekali lagi, dia makin ganas dan aku tak dapat nak tahan kesedapan pelir aku dikulum oleh kekasih aku yang agak warak perwatakkannya.

Aku memancutkan air mani aku kedalam mulutnya. Dia menelan dan tak membiarkan setitis pun keluar dari mulutnya, sehinggalah pelir aku mengendur barulah dia melepaskan pelir aku. Dia bangun dan terbaring kepuasan. Aku pun sama.

Aku peluk dia dan ucapkan terima kasih. Aku tanya dia, kenapa dia macam tak boleh control. Dia jawab sebab dia dah tak tahan untuk buat phonesex dengan aku. Dia nak yang betul-betul. Memang pun selama ni kita orang kuat buat phonesex. Pantang ada masa free.

So lepas dah kemas-kemas pakaian, kami pun balik. Masa dalam keta dia tak lepaskan aku. Terus baring atas bahu and peluk aku.

Lepas dia balik cuti semester, aku ajak dia keluar lagi dan benda ni berulang hingga sekarang. Tapi mahkota daranya aku masih jaga untuk hadiah malam pertama la kononnya hehe...

No comments:

Post a Comment

Member