Linda

John Sewa Rumah dan ...

Bermula kehidupan kami seperti pasangan lain juga. Harian seks kami macam biasa tapi sejak berpindah rumah baru, bermulalah kisah yang tak pernah aku jangkakan.

Masa perpindahan dulu kami dibantu budak-budak bujang. Tiga orang kesemuanya. Cuma aku dan isteriku akrab dengan budak seorang ni yang bernama John, agak tinggi dan dari penampilanya agak periang dan kelakar.

Hari-hari berikutnya, John rajin menemani aku dalam pekerjaan ku. Suatu hari kami berbual dalam kenderaan hinggalah berlanjutan kisah seks. Dari segi pengalaman aku, John memang menjadi kegilaan remaja perempuan persekolahannya.

Aku bertanya pada John, apa yang menarik minat bebudak perempuan padanya. Selamba je John bercerita pada aku, yang bebudak tu suka memegang batang dia yang panjang dan padat serta berisi.

Malam itu aku bergomol dengan isteriku dan yang pastinya aku bersemangat sekali. Dah lama semangat ini hilang. Jadi isteriku perasan yang aku agak agresif padanya lalu dia bertanya padaku.

Tanpa berselindung aku ceritakan padanya, yang aku teringat cerita John yang sering membelasah rakan-rakan perempuannya. Dan aku juga ceritakan apa yang sangat digemari oleh awek-awek tu pada John. Malangnya isteriku tak mempercayai cerita John pada aku, jika dia tak tengok sendiri senjata John itu.

Mulanya di situ aku merancang sesuatu bersama isteriku pada John. Rancangan ku bermula di sungai yang terletak di belakang rumah kami. Petang itu aku mempelawa John bersama mandi di sungai. Kebetulan John mengenakan seluar pendek dan ketat.

Saja je aku berendam lama-lama nak bagi John tak perasan yang isteriku menyusul dalam setengah jam kemudian. Aku dah plan yang isteriku mengenakan leotard pendek dan bert-shirt, tak bercoli. Maka terserlah keputihan peha dan punggung yang masih kiut.

John agak terkejut. Lalu merendamkan separuh dari badannya. Isteriku selamba je turun lalu duduk antara kami. John memerhati isteriku tapi tak secara langsung, cuma jeling-jeling kerana malu kepada aku.

Akhirnya aku menyuruh isteriku menyabun badanku dari belakang dan pada masa yang sama meminta aku menyabunnya pula dari belakang seperti dia melakukan dari aku. Saja aku signal padanya agar meninggikan nada suaranya supaya di dengar John.

Lalu aku katakan alasan aku nak buat macam mana. John ketawa mendengarkan gurauan laki bini kami. Dalam dia terbahak-bahak ketawa, aku kata pada isteriku, “suruh John lah.”

Lantas sambut isteriku, “John! Mari gosokan belakang akak.”

John tidak bergerak memandang pada aku. Terkejut gayanya. Aku angguk pada John. Baru aku berpaling, tengok John dah ada di belakang isteriku. Aku pandang isteriku dah senyum pada ku, tanda apa yang kami plan dah menjadi.

Aku sua pada John sabun. John sambutnya terketar-ketar. Perlahan dia mengosok belakang isteriku yang masih di baluti t-shit tadi. Aku sound pada isteriku, “apa ada macam tu, mana nak sabun!”

Aku singkap baju naik sampai ke atas. Nah terserlahlah putihnya dan teteknya masih tertutup hanya di hadapan je. Terbeliak mata John. Namun dia masih kool je.

Isteriku membongkok badannya. Sebenarnya tujuan kami biar bontot isteriku berlaga dengan batang John yang dah keras. Aku tengok isteriku pula yang terbeliak matanya apabila bontotnya terasa keras batang John yang dah mengacu ke lurah bontotnya.

Perlahan isteriku berbisik pada telingaku, “mak aii!! Panjangnya, besar pulak tu!!”

Aku hanya ketawa kecil aje. Isteriku mula buat nakal. Dia sorong tangannya ke belakang tanpa John sedar. Tengah John asyik mengosok-gosok di belakangnya, tersentak John bila dirasanya isteriku dah genggam batangnya dari luar seluar pendeknya itu.

Mana nak lari. Batangnya boleh tahan panjang. Secepat kilat isteriku berpusing lantas dilucut seluar John. Maka terpacullah batang John.

“Fuh!! Besarnya John!!”

John tak bergerak, mungkin sakit tapi mungkin sedap juga. Aku buat-buat ketawa agar John tak rasa tercabull. Isteriku terus melancap-lancapkan tangan dia pada batang John. John agak malu tapi terus membiarkan apa yang isteriku buat.

Aku tanpa segan dan malu mula terangsang melihat perlakuan isteriku pada John. Apa lagi aku lurut leotardnya dan kebetulan isteriku dah menonggeng. Aku acukan terus batang aku ke alurnya. Isteriku berdesih kesedapan. Apa tidaknya di depan mata kepalanya tepampang batang pelir yang besar dan berisi.

Isteriku bersuara pada aku, “bang saya nak kulum batang John ni!”

Aku kata apa ajelah. Aku tengah sedap! John dah lebih pada itu dah, disuanya batang dia pada isteriku. Tangan dia dah meramas bontot isteriku yang bergegar kerana aku menghayun dengan kuat.

Belum apa-apa, John yang mengelupur dulu. Habis dia lepaskan dalam mulut isteriku. Aku signal pada isteriku, "telan".

No comments:

Post a Comment

Member