Linda

Rozita Pak Wan

Selepas berkahwin Rozita terpaksa tinggal berpisah dengan suaminya. Telah dua tahun dia tinggal berjauhan dari suami. Dia kini ditempatkan di sebuah bank di Pulau Pinang, sementara suaminya pula bertugas di Majlis Perbandaran Bentong, Pahang. Disebabkan suaminya seorang kakitangan kerajaan negeri, maka dia tidak boleh mengikuti Rozita berpindah ke utara. Hanya Rozita saja yang boleh bertukar ke Pahang.

Dan selama dua tahun jugalah Rozita menunggu keputusan permohonan pertukarannya. Rozita hanya dapat bertemu dengan suaminya di waktu-waktu cuti, iaitu cuti-cuti tahunan, cuti-cuti umum di hujung-hujung minggu yang panjang dan kalau kebetulan berkesempatan. Kini telah hampir lebih dua bulan mereka tidak bersua muka (boleh dikatakan juga tak bersua kemaluan le...) kerana tugas masing-masing yang padat sejak kebelakangan ini.

Mungkin juga kerana Rozita dan suaminya jarang bertemu maka sehingga kini mereka masih belum dikurniai zuriat. Sebagai wanita normal Rozita sememangnya mengharapkan seorang anak. Tapi belum ada rezeki nampaknya.

Bila sesekali sekala berjumpa, Rozita sentiasa dilayan dengan baik oleh suaminya. Hubungan mereka amat harmonis dan bahagia. Hubungan batinnya dan suami juga sempurna. Rozita bahagia dan sentiasa begitu puas di dalam setiap hubungan seks dengan suaminya. Tidak ada sebab dia perlu gusar tentang hal ini.

Sebagai seorang eksekutif kanan di salah sebuah bank ternama, maka Rozita disediakan sebuah rumah di bandar tempatnya bekerja. Pemilik rumah tersebut adalah seorang Punjabi yang dikenali sebagai Mr Shukdev Singh. Kerana umurnya dalam lingkungan lima puluhan, maka Rozita lebih selesa memanggilnya Uncle Dave, Mr Shukdev Singh tidak keberatan dengan panggilan itu.

Rozita sering juga bertandang ke rumah Uncle Dave yang tinggal di sebuah banglo di sebuah kawasan perumahan mewah. Pada akhir setiap bulan pula Rozita akan ke sana untuk membayar sewa rumah. Uncle Dave lebih selesa di bayar tunai daripada dimasukkan ke dalam akaun banknya. Katanya dia lebih suka menerima tunai.

Rozita pun tak kisah pergi ke rumah Uncle Dave kerana selain membayar sewa rumah mereka dapat bersembang-sembang. Uncle Dave baik dan peramah orangnya dan suka bergurau senda, membuatkan mereka akrab. Uncle Dave juga telah menganggap Rozita sebagai anaknya. Rozita, yang berusia 29 tahun, sebaya dengan anak tunggal Uncle Dave yang berada di luar negara. Anak perempuan Uncle Dave telah berhijrah ke Australia kerana mengikuti suaminya, seorang warga Australia, sejak lebih tiga tahun lalu.

Uncle Dave mempunyai sebuah firma guaman yang berjaya. Kerana kesibukannya bekerja, maka dia ditinggalkan oleh isterinya kerana dikatakan diabai, dan terus mengikuti lelaki lain. Peristiwa itu berlaku ketika anaknya berumur 14 tahun. Sejak itu dia membesarkan puterinya seorang diri sehingga anaknya berumahtangga.

Sekarang Uncle Dave tinggal seorang diri di banglo mewahnya. Firma guamannya pula dikendalikan oleh rakan kongsinya. Hanya sekali sekala Uncle Dave ke firma guamannya untuk mesyuarat atau perbincangan dan ada juga mengendalikan kes-kes tertentu. Selain itu Uncle Dave lebih banyak menghabiskan masanya di rumah.

Pada suatu petang di hujung bulan, seperti biasa Rozita ke rumah Uncle Dave untuk membayar sewa bulanan rumah yang dia duduki. Kerana rumah sewanya dilengkapi dengan perabot atau fully furnished maka sewanya agak tinggi iaitu RM2,500 sebulan. Tapi Rozita tak kisah kerana bayaran sewa ditanggung oleh bank tempatnya bekerja.

Pada petang itu, sewaktu Rozita sedang berbual-bual dengan Uncle Dave di ruang tamu, tiba-tiba tiga orang lelaki asing menyerbu masuk. Tidak diketahui dari mana mereka datang. Di tangan mereka ada parang dan pisau. Rozita dan Uncle Dave terkejut dan kaku di tempat duduk masing-masing.

Sepantas kilat ketiga-tiga lelaki tersebut menghampiri kedua-dua Rozita dan Uncle Dave dan mengacukan parang tajam ke arah muka mereka. Rozita dan Uncle Dave teramat takut dan lidah mereka kelu.

Dari percakapan ketiga-tiga lelaki asing tadi, Rozita pasti mereka berasal dari Indonesia. Ketiga-tiga lelaki Indon tersebut mungkin pendatang haram. Kerana tak ada kerja yang sah maka mereka menjadi perompak.

“Kardi, ikat Singh itu di kerusi!” perintah seorang lelaki yang lebih berumur. Mungkin juga lelaki tersebut ketua mereka.

Lelaki yang dipanggil Kardi itu menyeluk sakunya dan mengeluarkan segumpal tali nylon. Tali nylon berwarna merah itu ditarik-tariknya supaya lurus dan Uncle Dave di arah pindah ke kerusi di meja makan. Tangan lelaki Punjabi tua itu diikat ke belakang dengan tali nylon merah tersebut.

"Awak orang boleh angkat apa saja yang awak orang mahu dan terus pergi...... tolong jangan cederakan kami," Uncle Dave bersuara perlahan.

"Jangan takut kami tak akan cederakan kamu kalau kamu ikut cakap saya, faham!" kata lelaki Indon yang merupakan ketua itu.

Rozita dan Uncle Dave hanya anggukkan kepala sahaja.

“Di mana awak simpan wang?” Tanya ketua perompak tersebut.

“Dalam itu laci meja tulis sana....” jawab Uncle Dave.

Salah seorang lelaki tersebut membuka laci meja. Diambilnya sebuah sampul surat berwarna coklat serta membuka dan melihat isinya.

“Banyak duit ni pak. Mungkin sepuluh ribu. Kok bisa raya kita hari ni,” katanya.

“Ya...udah. Mari aja kita kabur,” lelaki yang paling muda bersuara.

“Nanti dulu dik. Rezeki udah ada depan muka... jangan kita tolak,” kata ketua perompak itu sambil memandang tajam ke arah Rozita.

“Apanya maksud boss?”.

“Kita kerjakan dulu perempuan cantik ni. Membazir kalau kita sia-siakan.”

Mendengarkan kata-kata itu Rozita menjadi takut. Kakinya menggeletar. Apakah pada hari ini dia akan menjadi mangsa nafsu seks perompak-perompak ini.

Ketua perompak itu mendekati Rozita. Rozita diarah membuka pakaiannya di ruang tamu itu juga. Terketar-ketar Rozita melepaskan pakaiannya satu persatu. Waktu itu Rozita memakai seluar dan berkemeja serta blazer, seperti lazimnya seorang eksekutif wanita. Dia ngeri melihat pisau tajam yang diarahkan ke mukanya.

Sekarang yang tinggal hanya coli dan seluar dalam mininya saja. Rozita rasa teramat malu bila mata Uncle Dave memerhatikan badannya yang separuh bogel.

Dengan pisaunya yang tajam, ketua perompak tersebut memutuskan tali coli Rozita. Sekali rentap kedua gunung kembarnya terdedah. Empat pasang mata mengarah ke tetek Rozita yang berkulit halus, putih bersih dan berputing merah muda dengan aerolea lebar mengelilingi puting-putingnya.

Rozita terasa bertambah malu bila mata Uncle Dave tanpa berkelip meneroka tubuhnya yang putih gebu itu. Rozita memang memiliki bentuk tubuh yang amat dibanggakan. Disebabkan dia belum pernah mengandung, bentuk badannya amat terjaga. Dia juga sering melakukan senaman untuk menjaga kesihatan dan bentuk tubuhnya itu.

Teteknya memang bulat berisi, berukuran 36D; tegang membusung dan kenyal. Pinggangnya ramping berukuran 26 dan punggungnya pula berukuran 38; lebar, bulat, padat berisi dan tonggek sedikit.

"Waduh cantik amat tetek non...gede...bulat dan kelihatannya amat kenyal...”, lelaki yang paling muda bersuara.

“Enak ni kalau disusuin. Ya malah enak kalau dinyonyotin...” lelaki yang seorang lagi mencelah.

“Aku rasa memek dia lebih menarik....ya lebih enak kalau kita entotin...” kata si ketua sambil memotong seluar dalam mini Rozita, dengan pisaunya yang tajam.

Sekarang Rozita benar-benar bogel di hadapan empat orang lelaki. Mata mereka terpaku pada kemaluan Rozita yang berbulu halus dan nipis. Rozita sentiasa merapikan bulu-bulu pukinya. Hanya sejemput sahaja, di bahagian tengah tundunnya, disimpan bulu-bulu yang hitam. Suaminya tak suka pada cipap yang berbulu lebat dan tak suka juga kalau gondol sama sekali.

“Benarkan kataku. Memek perempuan ini memang cantik. Waduh sangat tembam juga memek ini. Enak ni kalau kontol-kontol kita ditelannya,” kata si ketua perompak itu.

Ketua perompak menyentuh badan Rozita yang waktu itu sedang berdiri. Dengan pisau yang masih di tangannya Rozita diarah supaya membuka kangkangannya. Dengan tangan yang satu lagi ketua perrompak itu meraba dan mecekup tundun Rozita. Jari hantu lelaki Indon itu mula menyelinap di belahan cipap Rozita. Mulut cipapnya dijolok-jolok sedikit dan kemudian biji kelentitnya digesel-geselnya, membuatkan Rozita sedikit mengelinjang kegelian dan kenikmatan; walaupun dia dalam ketakutan.

“Enak baunya memek nona ini. Kardi, kau mau coba?” ketua perompak mencium jarinya yang lembab dengan cairan cipap Rozita.

Lelaki yang dipanggil Kardi mendekati Rozita. Lelaki muda yang seorang lagi juga turut mendekatinya. Kini kedua-dua lelaki itu mula menanggalkan pakaian masing-masing. Batang-batang pelir mereka yang sederhana besar itu terpacak keras. Mungkin mereka mula terangsang melihat tubuh Rozita yang tak berbalut pakaian. Rozita mula kerisauan lubang buritnya akan diterobosi oleh tiga batang pelir lelaki Indon ini. Dia akan diperkosa mereka.

Kedua-dua tetek Rozita mula dipegang dan diramas-ramas oleh kedua-dua perompak itu. Puting teteknya yang berwarna merah muda sebesar ibu jarinya dipicit-picit, digentel-gentel dan ditarik-tarik. Kemudian kedua-dua mereka menghisap kedua-dua puting tetek Rozita serentak membuatkannya merasa geli dan enak.

Rozita memarahi dirinya sendiri kerana dia terangsang bila kedua-dua teteknya disentuh begitu. Memang di bahagian inilah pusat nafsunya, selain biji kelentitnya. Rozita memang cepat terangsang dan nafsunya bangkit dengan mendadak setiap kali suaminya meraba di bahagian-bahagian ini. Malah ketika dia sedang mandi; setiap kali jari-jarinya menyentuh puting tetek dan biji kelentitnya, sewaktu dia menyabun badan, nafsunya akan bangkit.

"Tolong lepaskan aku... tolong jangan buat aku begini.... aku ni isteri orang,” Rozita merayu.

“Di mana suamimu?” tanya ketua perompak itu.

“Di Pahang.”

“Ohh.. pasti non jarang bersama suami. Kami akan menghibur dan memuaskan non. Non akan pasti menjerit-jerit minta kami puasin non,” kata lelaki muda itu.

“Sekarang non jongkok. Non hisap kontol-kontol kami yang sedang ngaceng ni,” arah ketua perompak.

Rozita terpaksa patuh. Ketiga-tiga lelaki tersebut berdiri di hadapannya. Batang-batang pelir mereka yang sudah keras tidaklah besar sangat.

"Batang pelir suamiku lagi besar dan panjang," kata Rozita di dalam hatinya.

Batang-batang pelir berwarna coklat tua yang berkepala bulat itu diarahkan ke mukanya. Baunya agak meloyakan Rozita.

"Entah berapa hari agaknya mat-mat Indon ini tak mandi," rungut Rozita di dalam hatinya.

Ketiga-tiga kepala pelir perompak itu terus dihisap secara bergilir-gilir. Disedut dan dinyonyotnya penuh tenaga.

"Biarlah mereka sembur air mani mereka di dalam mulutku daripada mereka pancut di dalam cipap aku. Bimbang juga nanti aku hamil anak perompak ini. Manusia jahat dan tak ada otak," bentak Rozita di dalam hatinya lagi.

Rozita melayan ketua perompak itu bersungguh-sungguh. Beberapa minit kemudian dilihatnya ketua perompak tersebut mengeliat dan beberapa saat berikutnya mulut Rozita dipenuhi dengan air mani yang dipancut oleh ketua perompak itu. Rozita cuba memuntahkan cairan pekat berbau hamis itu tetapi dilarang, malah dia disuruh menelan cairan putih pekat itu.

Perompak-perompak kedua dan ketiga pun dibuat yang sama. Mungkin kerana mereka hendak cepat maka kedua-dua mereka melepaskan air mani mereka ke dalam mulut Rozita. Juga ditelannya air mani kedua-dua perompak ini. Muslihat Rozita berjaya dan dia terselamat dari dicerobohi cipapnya.

Ketiga-ketiga perompak itu dengan pantas mengenakan pakaian mereka. Duit sewa yang diletak Rozita di atas meja juga dicapai oleh ketua perompak. Sebelum pergi mereka sempat melondehkan seluar Uncle Dave, yang memakai seluar track bottom dan T-shirt nipis jenis pagoda.

Terkejut juga Rozita bila melihat batang pelir Uncle Dave yang hitam itu sungguh besar dan panjang; terpacak keras bagaikan tugu. Dan yang menariknya pelir Uncle Dave, yang berurat-urat itu, tidak berkulup. Uncle Dave dah bersunat rupanya. Kepala pelirnya dilihat mengembang bagaikan cendawan.

Melihatkan pelir Uncle Dave itu, burit Rozita tiba-tiba gatal-gatal ingin merasai pelir lelaki tua yang besar lagi panjang itu. Apatah lagi setelah dia mengulum dan menghisap batang-batang pelir ketiga-tiga lelaki Indon tadi hingga terpancut di dalam mulutnya. Nafsu Rozita memang telah bangkit bila tetek dan biji kelentitnya disentuh oleh ketiga-tiga lelaki Indon tadi. Hanya dirinya sahaja ketakutan ketika itu.

Uncle Dave meminta Rozita melepaskan ikatannya. Dalam keadaan bertelanjang bulat Rozita mendekati Uncle Dave bagi melepaskannya, yang diikat di kerusi. Sebaik terlepas ikatannya, Uncle Dave berdiri dan Rozita segera memeluk lelaki tua itu seolah-olah meminta perlindungan. Mereka berasa gembira kerana tidak di cederakan oleh ketiga-tiga perompak tadi.

Uncle Dave memeluk Rozita dengan erat sambil mengusap-usap badan perempuan muda yang berbogel itu. Batang pelir Uncle Dave yang mencanak tegang menikam-nikam perut Rozita, kerana Uncle Dave tinggi orangnya. Keadaan begini ini tiba-tiba membuatkan nafsu Rozita memuncak. Dia pasti Uncle Dave juga sedemikian. Uncle Dave kemudian merenggangkan badannya dan memandang Rozita. Dia mengukir senyuman.

"Rozita....are you alright?" tanya Uncle Dave.

"Yes uncle...but what about you?" tanya Rozita pula.

"I'm okay. But uncle feel sorry that I cannot protect you from those useless men.." Uncle Dave seolah-olah kesal.

"It's okay uncle. The fact that we were not harmed by them is a blessing for us," Rozita cuba meyakinkan Uncle Dave. Matanya masih tertumpu kepada batang pelir lelaki tua itu yang masih berdiri tegang dengan megahnya.

"Well....Rozita, I can't help it. It has been years since I last saw a real life naked woman. I know it's embarrassing, in a situation like this I had an erection seeing you naked, abused and molested by those useless men," Uncle Dave menyatakan kekesalannya kerana batang pelirnya masih keras menegang.

"What is it to be embarrassed about uncle. We are human. It's only natural. But I must admit uncle, I've never seen such a big and long penis like yours," Rozita memberitahu. Berahinya kian memuncak. Tapi dia malu nak memulakan aksi.

"You don't say..... I'm sure your husband's penis is as big and long enough for you. But you have a lovely body Rozita. Your husband must be a lucky man to be married to you," puji Uncle Dave.

"Yes uncle....my husband's penis is only three quarters, if not less than that, compared to your size. But I'm not complaining. Not that he doesn't give me satisfaction every time we have sex. But come to think about it, it's been two months since I last met my husband," jawab Rozita.

"I've not had sex since my wife left me 15 years ago. But I pity you. Such a lovely woman like you to be far away from your husband. What a waste. I wish I could do you a favour," kata Uncle Dave seperti memberi tawaran.

Kata-kata Uncle Dave seperti mengundang Rozita untuk menyerahkan tubuhnya. Telah dua bulan dia tidak menikmati seks, kerana tidak dapat cuti untuk pulang ke Pahang. Suaminya juga tidak mendapat cuti untuk bersama-samanya. Mau tak mau terpaksa dipendamkan keinginan seksualnya selama ini.

Namun kejadian yang berlaku sebentar tadi, secara tidak disedarinya, telah menaikkan nafsunya. Walaupun dengan secara paksa, dia telah melayani keinginan tiga lelaki Indon dengan menghisap ketiga-tiga batang pelir mereka hingga mereka memuntahkan air mani di dalam mulutnya. Tetek dan puting teteknya telah diramas dan digentel serta dihisap mereka membuatkan berahinya yang memuncak dibiarkan tergantung begitu sahaja. Biji kelentitnya juga dibiarkan mereka kegelian tanpa penuntasan pada cipapnya.

Kini pula dia melihat batang pelir Uncle Dave yang sungguh besar dan panjang menegang keras; membuatkan cipapnya berlendir kegatalan. Rozita inginkan lubang buritnya dipenuhi dan digesel-gesel oleh sebatang pelir yang keras; yang dapat menuntaskan nafsunya yang terbiar tergantung sejak tadi.

"I think we can both do each other a favour uncle! After all you have seen me naked...I have nothing more to hide. And I have seen your erect penis. We are both adults and consensual," Rozita memberitahu Uncle Dave.

"Are you sure Rozita?" tanya Uncle Dave.

"Yes uncle...but let me clean myself first. Or maybe you like to come along and we clean each other....." Rozita berkata dengan senyuman menggoda.

"Ohhh....I would love that.... but let me lock all the doors first. You go ahead upstairs to my room while I close the doors," jawab Uncle Dave.

Uncle Dave menarik seluarnya yang terlondeh dan terus menuju untuk menutup semua pintu-pintu rumahnya. Rozita pula mencapai pakaiannya di atas lantai dan dengan masih bertelanjang bulat menaikki tangga menuju bilik tidur Uncle Dave.

Sebaik melangkah masuk, Rozita begitu kagum melihat bilik tidur Uncle Dave yang luas; teratur dengan kemas dan rapi. Walaupun lelaki tua ini tinggal bersendirian, tetapi setiap hari ada sepasang suami isteri yang datang ke rumahnya untuk membersihkan rumah, baik di dalam mau pun di luar.

Uncle Dave juga seorang yang gemar kepada kebersihan dan kerapian. Walaupun dia Punjabi, Uncle Dave tidak memakai turban. Rambutnya yang lebat kelihatan sentiasa digunting rapi. Dia tidak menyimpan janggut atau misai. Rupa Uncle Dave mirip-mirip penyanyi terkenal DJ Dave.

Lain dari lelaki-lelaki Sikh, Uncle Dave tidak meminum minuman keras. Minuman biasanya adalah susu segar, yogart, air putih dan sekali sekala kopi atau teh. Makanan hariannya pula adalah capati dan dhal serta sayur-sayuran.

Uncle Dave juga mengamalkan senaman, terutama Yoga. Maka tidak hairanlah kalau Uncle Dave ini tidak berperut buncit, seperti kebanyakan lelaki Punjabi yang lain. Rozita tahu sedikit sebanyak tentang diri Uncle Dave ini setelah mengenalinya hasil berbual-bual dengannya; juga dengan melihat sendiri keadaan rumahnya, baik di dalam mau pun di luar.

Rozita mendapatkan penyangkut baju dan terus menyangkut pakaiannya. Dia kemudiannya masuk ke bilik mandi Uncle Dave yang luas bertatarkan batu marmar dan berdinding cermin di beberapa bahagian dindingnya. Rozita lihat tubuh badannya di cermin yang hampir memenuhi dinding-dinding bilik mandi tersebut. Baru kali ini dia dapat melihat bentuk tubuhnya sekaligus dari setiap sudut. Dia melihat dirinya sungguh seksi, bertelanjang bulat. Setiap lekuk tubuhnya dapat diperhatikan tanpa perlu berpusing-pusing.

"Oh...alangkah bagusnya kalau aku memiliki bilik mandi seperti ini; dapat aku perhatikan setiap lekuk tubuhku setiap kali aku mandi," bisik hati Rozita.

Kemudian dia meramas-ramas teteknya sambil menggentel-gentel puting. Dipegangnya pangkal kedua-dua teteknya lalu ditekan rapat ke dalam membuatkan teteknya mengelembung. Kedua-dua aerolae teteknya mengembang luas bila dibuatnya begini; puting-puting teteknya pula berdiri keras menegang.

"Oh...sungguh seksi aku lihat diriku," keluh Rozita.

Setelah puas meramas dan menggentel tetek dan puting, tangannya menjalar turun ke perutnya yang rata dan padat; hasil kerapnya dia bersenam. Pusatnya mempamirkan lubang yang dalam di perutnya itu.

"Kata suamiku, perut aku seksi dan memberahikannya kerana memiliki lubang pusat sebegini. Aku bangga dengan pujiannya," Rozita berkata di dalam hati.

Kemudian dia mengusap-usap dan menepuk-nepuk tundunnya. Tundunnya di tumbuhi bulu-bulu halus. Rozita memang selalu merapikan bulu-bulu cipapnya dengan mencukur gundul bibir-bibir cipapnya yang tebal berisi. Pada tundunnya hanya ditinggalkan sejemput sahaja bulu halusnya. Suaminya memang suka gaya begini kerana menaikkan nafsu.

"Suami aku kata tundun aku lebar dan cukup tembam membukit; berisi dan kenyal serta lembut dalam tekapan tapak tangannya," bisik hati Rozita.

Rozita juga berasa megah kerana suaminya juga memuji punggungnya yang padat berisi, lebar dan tonggek.

"Kata suamiku dia cukup bernafsu bila melihat bontot isterinya beralun-alun sewaktu menghenjut aku doggie-style".

Rozita merasakan dia memang beruntung mendapat seorang suami seperti suaminya ini. Rozita mengakui dia memang sentiasa puas setiap kali berhubungan seks dengan suaminya. Selalunya dia akan mengalami 3-4 kali klimaks (ada kalanya sampai 5-6 kali), sebelum suaminya memuntahkan lahar di dalam rahimnya. Pada setiap perjumpaan mereka, suami isteri, yang singkat itu mereka akan pergunakan sepenuhnya untuk memuaskan nafsu masing-masing yang lama dipendamkan.

Setelah puas dibelek-belek tubuhnya, Rozita melangkah masuk ke shower untuk membersihkan badan. Sebelum itu dia mengumur mulutnya bila dilihat ada sebotol pencuci mulut jenama Listerine di bilik mandi Uncle Dave. Dia tidak mahu mulutnya berbau setelah menghisap ketiga-tiga batang pelir perompak dan menelan air mani mereka tadi. Rozita mahukan badannya bersih dari sebarang bauan, akibat diperlakukan oleh perompak-perompak tadi, sebelum dia melayari bahtera dengan Uncle Dave.

Rozita tidak sedar bila Uncle Dave memasuki bilik mandi. Dia hanya tersedar dari kesegaran mandi di bawah shower bila terasa teteknya diramas dan bahagian atas bontotnya seperti ditikam-tikam. Uncle Dave mencium dan menjilat leher Rozita sambil kedua-dua tangannya meramas-ramas kedua-dua tetek perempuan muda itu. Dipilin-pilinnya puting tetek Rozita membuatkan perempuan muda ini menglinjang kerana inilah suis syahwat Rozita selain biji kelentitnya.

Rozita menjadi lemah dan nafasnya mendesah keenakan. Tapak tangan Uncle Dave yang besar dan lebar serta kasar itu mencakup kemas kedua-dua gunung kembar di dada Rozita walaupun tidak sepenuhnya kerana tetek Rozita memang besar bersaiz D-cup. Kemudian sebelah tangan Uncle Dave menjalar turun terus mencakup tundun tembam Rozita. Rozita merasakan jari hantu Uncle Dave membelah bibir cipapnya dan bermain-main di muara cipapnya. Dia kegelian dan terasa air mazinya mengalir keluar dari lubang cipapnya.

Jari hantu Uncle Dave yang telah meneroka muara cipap Rozita kini menular ke atas menemukan biji kelentitnya. Digesek-gesek biji kelentit Rozita dengan perlahan dan seperti mengikut irama, membuatkan kedua-dua lutut perempuan muda ini longlai akibat nikmat yang tiada taranya; setelah sekian lama tidak dibelai oleh suami sendiri. Rozita terdengar desahan nikmatnya sendiri. Sekali sekala dia terdengar dirinya meraung lembut menikmati permainan tangan di tetek dan biji kelentitnya serta jilatan lidah di lehernya oleh Uncle Dave.

Uncle Dave pula masih lagi berwibawa di dalam menaikkan nafsu wanita walaupun sudah 15 tahun dia berpuasa. Dia masih lagi memiliki prestasi mantap di dalam foreplay ini. Uncle Dave tidak gelojoh, malah dibelainya Rozita dengan penuh kelembutan dan kesabaran.

Di bahagian atas bontotnya Rozita terasa batang pelir Uncle Dave menujah-nujah, langsung dicapainya batang pelir lelaki tua itu lalu dikocok-kocok membuatkan Uncle Dave pula mendesah. Uncle Dave juga menikmati permainan tangan Rozita di batang pelirnya, setelah 15 tahun tidak dibelai tangan wanita. Rozita sedar tapak tangannya tidak dapat menggenggam sepenuhnya batang pelir Uncle Dave kerana lilitannya besar. Namun dia terus mengocok-ngocok batang pelir lelaki tua itu.

Sedang dia asyik mengocok-ngocok batang pelir Uncle Dave, Rozita tiba-tiba mengeletar. Nafasnya sesak dan mengepam pantas. Dia tahu dirinya akan mencapai klimaks, ekoran biji kelentit dan teteknya dikerjakan oleh Uncle Dave.

Dengan tangan kanannya masih memegang batang pelir Uncle Dave, tangan kirinya memaut tengkuk Uncle Dave. Rozita menyandarkan rapat badannya di dada Uncle Dave dan terasa sungguh belakangnya kegelian dek gesekan bulu dada lalaki tua ini. Rozita menggigil. Dia mendesah dan dia meraung lembut.

"Ohhhh....uncleeee....I'm cummmiiiinnnnggggg......oooooo.......". Badan Rozita menggeletar. Sudah lama dia tidak merasakan kenikmatan sebegini. Badannya menjadi lemah dan lututnya seperti tidak berdaya menampung badannya. Nasib baik Uncle Dave memeluknya, kalau tidak mungkin dia terjelepuk di lantai.

Setelah dia dapat mengawal diri, Rozita berpaling mengadap Uncle Dave. Dia mengukirkan senyuman dan dibalas Uncle Dave. Teteknya rapat dengan perut Uncle Dave dan terasa juga gelinya bila bergesel bulu-bulu lelaki tua itu. Batang pelir Uncle Dave pula menusuk-nusuk perut Rozita. Uncle Dave memang tinggi orangnya dan berbadan tegap.

Kemudian Rozita merenggangkan badannya. Di dalam keadaan berenggangan ini barulah Rozita dapat melihat Uncle Dave sepenuhnya ketika lelaki ini bertelanjang bulat. Dada Uncle Dave berbulu. Perutnya tegap berotot dan tidak buncit. Yang paling dikagumi Rozita ialah batang pelir lelaki tua ini yang begitu tegap dengan urat-urat jelas kelihatan, besar dan panjang; lebih besar dari saiz pelir suaminya.

Rozita kemudiannya mencapai sabun dan mula menyabuni pelir Uncle Dave. Dia lumur sabun di batang pelir Uncle Dave sambil mengocok-ngocoknya. Sambil Rozita bermain dengan batang pelirnya, Uncle Dave menyabun tetek Rozita seraya memicit-micitnya. Mereka tersenyum berpandangan. Sekali sekala mereka berkucupan.

Oh...sungguh berahi dan romantik keadaan mereka ketika itu, bila dilihat di cermin dinding. Kedua-dua mereka terus menyabuni antara satu sama lain hingga selesai mandi. Uncle Dave kemudian melap badan Rozita dan dirinya sendiri sebelum dia mendukung Rozita dengan kedua-dua tangan tegapnya masuk ke bilik tidurnya. Rozita hanya memautkan kedua-dua tangannya di tengkuk Uncle Dave. Sambil berjalan, mereka berkucupan.

Terasa oleh Rozita cipapnya yang terdedah ditiup angin sejuk ketika memasuki bilik tidur Uncle Dave. Rupa-rupanya Uncle Dave telah menghidupkan air-con di biliknya sebelum melangkah masuk ke bilik mandi tadi.

Ketika masuk ke bilik tidur Uncle Dave, perasaan Rozita menjadi anxious dan berdebar-debar. Dia mula perasan, sebentar lagi buritnya akan menerima kemasukan batang pelir Uncle Dave.

Inilah kali pertama buritnya menerima batang pelir selain suaminya. Tadi mulutnya telah diteroka oleh tiga batang pelir lain selain suaminya. Tetapi tadi dia dipaksa tanpa rela hatinya, walaupun dia akui sedikit menikmatinya tanpa rela. Sebentar lagi buritnya akan diserahkan pada lelaki lain untuk dinikmati; bukan dengan paksaan tapi dengan kerelaannya.

"Patutkah aku mengundur diri dan tidak menduakan suamiku serta berlaku curang terhadapnya, atau aku teruskan sahaja untuk memenuhi permintaan batinku yang telah dua bulan tidak dipenuhi. Kalau bukan kerana kejadian yang berlaku petang tadi, aku mungkin masih mampu bertahan. Tetapi aku tidak mampu untuk menafikan keinginan bathinku setelah apa yang berlaku antara aku dengan perompak-perompak tadi; juga setelah melihat batang pelir Uncle Dave", Rozita mempersoalkan dirinya yang kini berbelah bagi.

Buritnya kegatalan dan terkemut-kemut seolah-olah ingin menelan segera batang pelir yang besar lagi panjang itu. Dia ingin merasakan bagaimana liang buritnya dipenuhi dengan batang pelir yang lebih besar dan panjang itu. Apakah perbezaannya dibanding batang pelir bersaiz suaminya.

Setelah berfikir, Rozita putuskan dia perlu memenuhi permintaan batinnya; sekurang-kurangnya untuk kali ini sahaja. Lagi pun Uncle Dave telah membuatkannya mencapai klimaks di dalam bilik mandi sebentar tadi. Kini dia ingin merasakan pelayaran bahtera dan menikmati klimaks dengan asakan batang pelir di dalam liang buritnya pula. Alang-alang menyeluk pekasam, biarlah sampai ke lengan; alang-alang mandi, biarlah basah.

Uncle Dave membaringkan Rozita di atas katil king-sizenya yang bertilam tebal dan empuk. Dia kemudiannya berdiri memerhatikan perempuan muda ini.

"Ooo...Rozita. You are so beautiful.... very lovely.... I don't believe that I could ever have you...", puji Uncle Dave.

"I'm an old man.....what an old man like me doing with a lovely young woman like you....look... both of us naked... Do I deserve to have you?" sambung Uncle Dave.

"Uncle...you are not that old...you have a strong body...very athletic and muscular. Even most younger men aren't like you. Hmmm.....especially your penis, looks so strong....", puji Rozita pula.

"Well...we are two consenting adults doing what consenting adults want to do....to have beautiful and satisfying sex..", kata Rozita lagi tanpa segan silu.

Rozita sudah bersedia untuk diperlakukan sebagaimana yang diinginkan oleh Uncle Dave. Dia rela untuk bersama-sama lelaki tua itu melayari bahtera kenikmatan. Rozita memberikan senyuman. Kedua-dua tangannya didepa sambil menggamit Uncle Dave merapat padanya.

Uncle Dave naik ke atas katilnya. Dengan mengiringkan badannya, dilingkar kaki kirinya di atas peha kiri Rozita menjadikan peha kirinya berada di celah kedua-dua peha perempuan muda ini. Terasa oleh Rozita kepala lutut Uncle Dave menekan-nekan tundun tembamnya. Separuh badan Uncle Dave menindih kiri badan Rozita dan menghimpit tetek kirinya. Tangan kanan Uncle Dave pula mengusap-usap rambut Rozita sementara tangan kirinya meramas-ramas dan menggentel-gentel tetek kanan perempuan muda ini.

Uncle Dave cukup berhati-hati agar Rozita tidak menampung berat badannya. Batang pelir Uncle Dave yang keras terasa oleh Rozita begitu hangat di atas pangkal peha kirinya. Uncle Dave mengucup dahi Rozita seperti kucupan sayang seorang ayah terhadap anaknya. Kemudian dia mengucup kening Rozita, diikuti kemudiannya di kiri kanan pipi, dagu, bawah dagu dan leher perempuan muda ini. Serentak dengan kucupan lembutnya itu, dijulur lidahnya menjilat di tempat-tempat tadi.

Rozita merasa sungguh nyaman dan kegelian dengan aksi Uncle Dave itu. Lelaki ini masih lagi memiliki keupayaan untuk membelai mesra dan menaikkan syahwat wanita. Kemudian Uncle Dave merapatkan bibirnya ke bibir Rozita lalu mereka bertautan bibir. Lidah mereka saling meneroka rongga mulut satu sama lain sambil mereka sedut dan nyonyot lidah pasangan masing-masing.

Lama mereka berkucupan dan menghisap lidah. Nafas mereka masing-masing makin kencang dan dada mereka pula makin kuat degupannya. Mereka memang menikmati aksi mereka ini. Kedua-dua tangan Rozita memang sejak tadi memaut rapat tengkuk dan badan Uncle Dave. Pelir Uncle Dave telah bertambah keras dan hangat terasa di pangkal peha. Cipap Rozita pula dirasakan telah banyak mengeluarkan air mazinya, kerana dia terasa lelehan hangat menuruni duburnya.

Uncle Dave melepaskan kucupannya dari bibir Rozita. Mulut dan lidahnya turun mencium dan menjilat dagu, bawah dagu dan leher Rozita sebelum turun menjilat dan mengucup kedua-dua pangkal tetek perempuan muda ini. Tangan kirinya masih meramas-ramas tetek kanan Rozita. Kemudian tangan kanan Uncle Dave ikut meramas-ramas tetek Rozita, kini yang kiri pula.

Uncle Dave meneruskan jilatan dan kucupannya di bawah kedua-dua tetek Rozita pula secara bergilir-gilir sambil kedua-dua tapak tangannya meneruskan ramasan di kedua-dua tetek Rozita. Rozita mengerang kenikmatan dek geli. Lelehan lendir yang keluar dari lubang buritnya semakin banyak mengalir hangat hingga melewati duburnya.

"Oh.....nikmatnya setelah sekian lama aku tidak dibelai mesra oleh suamiku. Kini lelaki lain yang menggantikannya, membelaii aku," keluh Rozita di dalam hati dengan penuh nikmat.

Perlahan-lahan kucupan dan jilatan Uncle Dave menghampiri puncak gunung Rozita. Lidahnya melingkari di sekeliling areola silih berganti dengan begitu lama dirasakan.

"Bilakah lidah dan mulutnya akan menjilat dan mengucup puting tetek aku pula? Oh...terasa lama penantianku ini...aku sudah tidak sabar menantikan lidah dan mulut orang tua ini menjamah kedua-dua puting tetekku," Rozita masih berkata-kata di hatinya.

"Ohhh....uncle.....hmmmm....", Rozita mengerang.

Dia terasa kegelian hingga ke lubang buritnya bila lidah Uncle Dave belegar-legar di puting teteknya sambil mulut lelaki tua itu mengucup, mengemam dan menyonyot puting-puting teteknya silih berganti.

Syahwat dan berahi Rozita melonjak-lonjak kerena suis nafsunya telah dikerjakan oleh seorang lelaki yang tengah kemaruk badan seorang wanita; setelah sekian lama tidak menjamahnya.

Walaupun telah sekian lama Uncle Dave tidak menjamah tubuh seorang wanita, perlakuannya ke atas diri Rozita tidak langsung gelojoh, malah dia begitu sabar dan tekun di dalam permainan foreplay ini. Rozita, sebaliknya, baru dua bulan tidak disentuh suaminya sudah tidak tahan. Bilakah agaknya liang buritnya yang telah lama gatal; mengidamkan sodokan sebatang pelir yang keras di dalamnya.

"Ohhh....Uncle.....cepat le...", rintih Rozita di dalam hati.

Kedua-dua tangannya meramas-ramas rambut Uncle Dave. Secara naluri, sekali sekala badannya terangkat-angkat seolah-olah menyuakan kedua-dua teteknya ke mulut Uncle Dave.

Setelah puas mengerjakan kedua-dua tetek Rozita, Uncle Dave menurunkan jilatan dan ciumannya ke bawah hingga di pusat Rozita. Lidahnya diputar-putarkan di sekeliling pusat itu, memberikan Rozita suatu nikmat; nikmat geli. Perut Rozita kembang kempis menahan kegelian, tapi enak, yang amat sangat.

Kemudian perlahan-lahan jilatan dan kucupan Uncle Dave turun ke bawah hingga di antara bawah perut dan tundun Rozita. Rozita menantikan saat lelaki tua ini mula menjilat tundun tembamnya serta menuruni ke lurah cipapnya. Namun apa yang diharapkannya tidak dilakukan oleh Uncle Dave. Sebaliknya jilatan dan kucupan Uncle Dave terus ke pelipat di antara pangkal peha kiri Rozita dengan daging tundun kirinya.

Kemudian Uncle Dave menjilat sebelah dalam peha Rozita menjalar hingga ke tepi dalam lututnya langsung turun lagi ke betis hingga di belakang tumitnya. Badan Uncle Dave ketika ini telah berada di bahagian bawah kaki Rozita. Uncle Dave kemudian memegang kedua-dua kaki Rozita dan ditolaknya ke atas seperti berlunjur. Kedua-dua kaki Rozita dirapatkan dan tolakan itu membuatkan bontotnya sedikit terangkat.

Rozita terasa cipapnya dihembus angin dingin air-con; terdedah untuk santapan Uncle Dave. Dia tahu lelaki tua ini akan menyorong batang pelirnya ke dalam cipapnya sebentar lagi, kerana Uncle Dave menegakkan badannya sambil berdiri melutut seperti ingin segera menyetubuhinya.

Mungkin di fikiran Rozita Uncle Dave sudah tidak tahan untuk merasakan kemutan burit seorang perempuan, setelah sekian lama dia berpuasa seks. Dengan bibir buritnya masih rapat di dalam posisi kakinya berlunjur rapat ke atas, Rozita menantikan tusukan batang pelir Uncle Dave yang besar lagi panjang itu.

Sekali lagi harapannya dihampakan oleh lelaki tua ini. Malah jilatan dan kucupan Uncle Dave sebaliknya berterusan dari kedua-dua belakang tumit Rozita silih berganti menjalar pula turun ke kedua-dua belakang betis hingga ke belakang kedua-dua lutut. Dengan kedua-dua tangannya masih memegang rapat dan menolak kedua-dua peha Rozita, Uncle Dave menundukkan badannya bila dia terus menurunkan jilatan dan kucupannya di belakang kedua-dua peha Rozita hingga kedua-dua daging bontot yang padat berisi.

Rozita kegelian yang amat sangat bila Uncle Dave menjilat kedua-dua pelipat bontot dan bibir cipapnya di kiri dan kanan. Rozita masih menantikan saat lidah Uncle Dave mencecah alur cipapnya yang bertutup rapat, namun ini tidak berlaku.

Akhirnya saat yang dinanti-nantikan Rozita tiba bila lidah lelaki tua itu mencecah sedikit-sedikit (kena dan tak kena) di sepanjang alur dan bibir-bibir cipapnya. Rasanya amat geli. Aksi Uncle Dave mencecah sedikit-sedikit alur cipap Rozita. Ini membuatkan Rozita mengangkat bontotnya supaya lidah Uncle Dave meneroka terus lubang cipapnya yang telah banyak mengeluarkan lendiran kerana dia terasa lelehan lendiran hangatnya itu mengalir ke lurah duburnya. Rozita menjadi tidak sabar supaya lubang cipapnya segera diteroka dek lidah Uncle Dave.

Akhirnya Uncle Dave mencucuk lidahnya meneroka lubang burit Rozita yang masih lagi rapat bibirnya. Rozita terdengar erangan kenikmatannya sendiri bila lidah tebal dan keras Uncle Dave menggelitik lubang buritnya. Kaki Rozita masih lagi rapat bila lidah Uncle Dave dijulurkan di sepanjang lurah buritnya dari atas ke bawah dan ke atas kembali. Lelaki tua itu lakukan berkali-kali hingga ada kalanya lidahnya menggelitik pula pintu dubur Rozita. Ini membuatkan Rozita kegelian bila pintu duburnya dijilat-jilat sambil dijolok-jolok dengan lidah Uncle Dave.

"Belum pernah pintu duburku diperlakukan begini," bisik hati Rozita sambil dia teringatkan kata-kata beberapa orang yang mengatakan lelaki-lelaki Punjabi memang gemar melakukan liwat ke atas pasangan mereka. Itu sebabnya bontot perempuan-perempuan Punjabi besar-besar kerana kerap lubang dubur mereka disumbat pelir. Entah benar atau tidak? Wallah waklam bissawappp. Terlintas di kepala Rozita mungkin Uncle Dave akan menyumbat batang pelirnya yang besar lagi panjang itu ke dalam duburnya pula.

"Uncle...jangan masukkan di duburku.... masukkan ke dalam cipapku uncle..... Dah lebih dua bulan cipapku berpuasa tidak disumbat dengan pelir. Cipapku kehausan batang pelir uncle.... Puaskan cipapku dulu....dah tu uncle nak sumbat duburku, sumbatlah," Rozita berkata-kata di dalam hati; seolah-olah merelakan Uncle Dave merasmikan dara duburnya.

Dalam Rozita asyik menikmati perlakuan Uncle Dave dengan caranya ini, tiba-tiba pehanya dikangkangkan luas. Bontotnya masih terangkat. Kedua-dua lututnya kini mencecah kedua-dua teteknya pula. Jari-jari Uncle Dave kini menyebak kedua-dua bibir burit Rozita dan seketika kemudian lidah lelaki tua itu meneroka lubang burit Rozita yang terdedah luas untuk santapan. Lidah Uncle Dave yang keras dan panjang itu disorongtarik, masuk keluar, di dalam liang burit Rozita.

Rozita terus mengayak-ayakkan punggungnya dek kegelian. Dia mendengus keenakan sambil mengeluarkan erangan nikmat. Sambil Uncle Dave asyik dengan liang cipapnya, Rozita pula asyik meramas-ramas kedua-dua teteknya dan menggentel-gentel putingnya yang memang telah sedia keras dari tadi. Kemudian Rozita rasakan lidah Uncle Dave menular ke atas lurah cipapnya dan berlegar-legar di biji kelentitnya pula.

"Ohhh....uncle it's nice...do it uncle....lick my clit.....suck my clit uncle.... suck my clit harder uncle....", Rozita mengerang menikmati jilatan dan nyonyotan Uncle Dave terhadap biji kelentitnya.

"Rozita...your vagina smells so sweet....I've forgotten the smell of vagina until now. Your clitoris is long and hard.....I love sucking it..." kata lelaki tua ini.

"Do whatever you want uncle.....satisfy me uncle. It's been two months since I last have a moment like this. Satisfy me uncle.... oooooo......I love your tongue uncle...." Rozita menggalak Uncle Dave supaya terus menjilat dan menghisap biji kelentitnya.

Seketika kemudian Rozita rasakan sesuatu di dalam dirinya. Dia rasakan seluruh badannya menggeletar kegelian dan perutnya kembang kempis. Kemudian dirasakan lubang buritnya seperti digaru-garu dan dinding buritnya terkemut-kemut.

Rozita kini menghampiri klimaks kedua kalinya. Kedua-dua tapak tangannya kini meramas-ramas rambut Uncle Dave sambil terus meneka-nekan kepala lelaki tua itu rapat ke cipapnya. Rozita tidak menginginkan lidah keras Uncle Dave meninggalkan lubang burit dan biji kelentitnya selagi dia belum puas mengalirkan lendir nikmat dari liang buritnya ini. Rozita kepit kepala Uncle Dave kuat-kuat dengan pehanya.

"Oohhhh....uncle.....I'm cumminnggg.... I'm cuummmiiiinnnngggggg......... aahhhhh...... aaaahhhhhhhhhh.........", Rozita mengerang panjang menikmati klimaks yang diberikan Uncle Dave.

Sudah dua kali Rozita mencapai klimaks; yang pertama dengan tangan lelaki tua ini di bilik mandi dan yang kedua dengan lidahnya pula. Rozita mula mentaksirkan tentu lebih hebat nikmat klimaks yang akan diperolehinya bila Uncle Dave mula merodokkan batang pelir yang besar dan panjang itu ke dalam buritnya.

"Ohhh... tidak sabar rasanya nak aku nantikan batang pelir kau uncle...sumbatkanlah cepat uncle...buritku dah gatal menantikan rodokan pelir kau...cepat le...", rintih Rozita di dalam hatinya.

Uncle Dave masih lagi menjilat dan mengucup lubang burit Rozita membuatkan perempuan muda ini terus kegelian dan mengalirkan lendiran air maninya dengan banyak. Rozita tercungap-cungap menikmati klimaks keduanya itu. Lelehan lendir Rozita yang banyak mengalir keluar dari lubang buritnya dilahap dan dihirup habis oleh Uncle Dave.

Uncle Dave kemudian menegakkan badannya sambil mengukir senyuman kepada Rozita. Kelihatan bibirnya basah dek lendiran Rozita. Uncle Dave kemudian mengucup mulut perempuan muda ini. Rozita dapat merasakan lendiran air maninya di mulut lelaki tua ini.

Seketika kemudian Uncle Dave baring di sisi Rozita. Tangannya masih menekup tundun tembam Rozita sambil diusap-usapnya. Kegelian di cipapnya masih terus dirasakan Rozita ekoran usapan tapak tangan Uncle Dave di tundun tembamnya sambil jari hantu lelaki tua itu menjalar di biji kelentitnya lalu digentel-gentel.

Rozita mengerang kenikmatan, tangannya terus menjalar di perut Uncle Dave dan akhirnya mencapai batang pelir lelaki tua itu yang masih tegang keras. Dikocok-kocoknya batang pelir Uncle Dave membuatkan lelaki tua ini mengerang nikmat.

Rozita mengangkat badannya dan meletakkan kepalanya di atas perut Uncle Dave menghala ke batang pelir lelaki tua itu. Tangannya masih terus mengurut-urut serta mengocok-ngocok pelir Uncle Dave.

Seketika kemudian Rozita merapatkan mukanya ke batang pelir Uncle Dave sambil menjulurkan lidah menjilat-jilat kepala pelir Uncle Dave yang kembang berkilat. Lidah Rozita menusuk-nusuk lubang kencing lelaki tua itu yang telah mengeluarkan air mazinya. Menggigil Uncle Dave bila diperlakukan begini.

"Ohhh...Rozita...it's nice.....it's been years since I last felt like this....ooooohhhhh....", erang Uncle Dave sambil memegang kepala Rozita.

Mendengar erangan Uncle Dave membuatkan Rozita makin terangsang dan terus mengulum kepala pelir lelaki tua itu setelah puas dijilat-jilatnya. Kuluman kuat Rozita terhadap kepala pelir Uncle Dave membuatkan lelaki tua itu terus mengerang kenikmatan. Telah lama dia tidak mengalami nikmat pelirnya di kulum dan dihisap.

Rozita terus melingkari kepala pelir Uncle Dave dengan lidahnya sambil mengulum, menghisap, menyonyot dan menyedut kepala pelir Uncle Dave. Terasa penuh mulutnya disumbat kepala pelir lelaki tua itu yang lebih besar dari kepunyaan suaminya.

Rozita berusaha memasukkan lebih banyak batang pelir Uncle Dave di dalam mulutnya, namun tidak termampu olehnya kerana hanya kepala pelir hingga ke paras takuk sahaja yang dapat memenuhi rongga mulutnya. Rozita kemudiannya mengucup dan menjilat seluruh batang pelir Uncle Dave dari hujung kepala hingga ke pangkal. Terasa bulu-bulu yang walaupun dipotong rapi oleh Uncle Dave, masih ada yang menusuk ludang hidungnya. Sambil tetap mengocok-ngocok batang pelir Uncle Dave, Rozita mengemam dan sekali sekala menyonyot kantung telur Uncle Dave, membuatkan lelaki tua itu mengerang kuat.

"Aahhhhh.....Rozita....it's so nice.....".

Rozita terus mengerjakan pelir lelaki tua itu yang telah lama tidak menikmati kuluman dan hisapan pada pelirnya oleh seorang perempuan. Dia ingin membayar kembali nikmat yang diterima ke atas Uncle Dave hingga lelaki tua itu memancutkan air mani ke dalam mulutnya. Dia rela menelan air mani lelaki tua ini, walaupun air mani suaminya sendiri belum pernah dipancut di dalam mulutnya apa tah untuk ditelannya. Setelah menelan air mani ketiga-tiga perompak tadi, kini Rozita rela untuk menelan air mani Uncle Dave pula.

Uncle Dave terus mengerang dan mendengus nikmat pelirnya dikulum, dihisap dan dinyonyot Rozita. Telah lama dia tidak menikmati suasana begini. Malah dia telah lupa bagaimana kenikmatan sewaktu pelirnya dikerjakan begini. Walaupun bekas isterinya ada menghisap pelirnya sebelum mereka, suami isteri melakukan persetubuhan, seingat Uncle Dave, kuluman dan hisapan Rozita lebih nikmat dirasanya.

"Ohhhh...Rozita..it's nice....but please stop... I want to fuck you now. I want to feel your vagina's grip. Please stop...pleaseee....", rayu Uncle Dave. Dia dah tak tahan untuk merasakan kemutan burit perempuan; yang telah lama tidak dirasakannya.

Rozita tersenyum mendengarkan rayuan lelaki tua itu. Di hatinya tercetus kata-kata, "akhirnya kau dah tak sabar nak rasakan kemutan buritku. Aku juga dah tak sabar menantikan rodokan batang pelir kau yang besar dan panjang ni sejak tadi lagi".

Rozita melepaskan pelir Uncle Dave dari hisapannya dan menoleh memandang lelaki tua itu seraya mengukirkan senyuman.

"Don't you want to shoot your sperm in my mouth uncle? Like what I did to those three Indonesian men?" sengaja Rozita bertanyakan soalan.

"I would love to my dear...but I want to fuck you now...I can't stand to feel your vagina's grip. It's been so long..I hope you understand.." terang Uncle Dave.

Rozita mengangguk faham dengan keinginan Uncle Dave. Dia terus baring terlenteng di sebelah lelaki tua itu sambil menggamit Uncle Dave supaya menaiki tubuhnya. Rozita mengangkangkan pehanya seluas mungkin seolah-olah bersedia memberi ruang untuk tindihan badan sasa Uncle Dave.

Uncle Dave melutut di celah kangkang Rozita dengan memegang dan menghalakan kepala pelirnya di muara burit Rozita. Rozita terasa kegelian di muara buritnya bila Uncle Dave menggesel-gesel kepala pelirnya, yang mengembang itu, di lurah burit penuh lendir berahi wanita muda yang sedang terbaring mengangkang. Sesekali sekala kepala pelir lelaki tua itu digesel-gesel di biji kelentit Rozita membuatkan Rozita mengerang kesedapan.

Setelah puas melumur kepala pelirnya dengan lendiran burit Rozita, Uncle Dave meletakkan kepala pelirnya tepat di pintu masuk gua nikmat Rozita. Kemudian kedua-dua pelipat kaki Rozita dipegang Uncle Dave yang masih berdiri melutut di celah kangkang Rozita, membuatkan bontot wanita muda itu terangkat dan muara buritnya ternganga menanti terobosan batang pelir yang telah lama dinanti-nantikan itu.

Perlahan-lahan Uncle Dave mendorong pungggungnya ke depan. Perlahan-lahan juga kepala pelirnya yang tengah mengembang itu, menguak bibir minora burit Rozita lalu, sedikit demi sedikit, tenggelam ditelan burit wanita muda itu. Uncle Dave mengerang enak ketika batang pelirnya perlahan-lahan meneroka lubang burit yang sempit itu. Keenakan yang telah lama tidak dinikmatinya kini dihayati sepenuhnya oleh Uncle Dave.

Ohh....sungguh tidak disangkanya petang ini dia dapat merasakan semula kenikmatan bersetubuh setelah sekian lama dia berpuasa seks. Petang ini dia dapat menikmati daging mentah wanita yang sebaya umur dengan anak perempuannya. Seharusnya wanita muda ini layak menjadi anaknya dan dilindungi. Namun gelora nafsu kedua-dua mereka mengenepikan soal-soal moral dan agama. Hanya kenikmatan dan kepuasan bersama yang terukir di benak fikiran masing-masing.

Bagi Rozita, dia mengerang lembut bila biji kelentit dan lurah buritnya digesel-gesel kepala pelir Uncle Dave hingga mengeluarkan lebih banyak lendiran licin dan lekit. Dia mendengus ketika muara buritnya di kuak kepala pelir dan sedikit demi sedikit liang buritnya diselami batang pelir Uncle Dave yang besar lagi panjang itu. Terasa olehnya kehangatan pelir Uncle Dave walaupun tidak sehangat pelir suaminya. Terasa juga olehnya liang buritnya seperti sendat dan padat disumbat batang pelir yang besar.

Setelah seluruh batang pelir Uncle Dave dibenamkan di dalam buritnya, Rozita terasa kesenakan, kerana batang pelir Uncle Dave telah meneroka jauh di dasar buritnya; tempat yang tidak pernah tercapai oleh batang pelir suaminya. Pelir Uncle Dave memang panjang berbanding dengan pelir suaminya.

Namun, Rozita tetap mengakui, setelah merasakan pelir Uncle Dave di dalam buritnya, pelir suaminya lebih keras dan lebih enak. Walau bagaimanapun, buat ketika ini, biarlah dia menikmati batang pelir yang sedang ditelan buritnya kini. Kini seluruh dinding burit Rozita mengemut-ngemut batang pelir yang memenuhi rongganya itu. Disebabkan lendiran yang begitu banyak dikeluarkan dinding buritnya, maka rongga buritnya dapat menerima seluruh batang pelir Uncle Dave tanpa terasa sakit melainkan nikmat semata-mata.

Setelah Uncle Dave membenamkan seluruh batang pelirnya di dalan burit Rozita, dia hanya berdiam sahaja menikmati kemutan demi kemutan dinding burit wanita muda ini. Uncle Dave langsung menindih Rozita lalu mereka berkucupan. Dalam berkucupan ini, kedua-dua Rozita dan Uncle Dave tetap dapat merasakan denyutan dan kemutan alat-alat nikmat masing-masing. Rozita merasakan denyutan batang pelir Uncle Dave, sementara Uncle Dave merasakan kemutan burit Rozita.

Sesekali sekala Uncle Dave meramas-ramas kedua-dua gunung kembar Rozita sambil menyonyot-nyonyot puncaknya silih berganti. Rozita pula terus membantu menyuakan puting teteknya ke mulut Uncle Dave. Lama mereka berbuat demikian hungga akhirnya Uncle Dave kembali berdiri melutut di celah kangkang Rozita.

Sambil memerhatikan wanita muda yang terlentang terkangkang itu, Uncle Dave dengan senyum berkata, "It's so wonderful Rozita.. I've already forgotten how wonderful sex is. It's really nice and thrilling to have my penis suck by your vagina....thank you for lighting up my life again.....thank you...".

Rozita hanya tersenyum kuyu, "Ooo uncle....you really filled me with you big and long penis. I've never felt so filled up...".

Rozita langsung mengayak-ayak bontotnya. Ia ingin merasakan batang pelir Uncle Dave segera beraksi keluar masuk di dalam cipapnya. Ia ingin segera merasakan geselan dan gesekan takuk kembang pelir Uncle Dave di dinding buritnya. Tidak sabar lagi dia menunggunya. Uncle Dave memahami kehendak Rozita, lalu dia dengan kemas dan mantap menarik perlahan-lahan pelirnya hingga hujung kepala pelirnya sahaja berada di dalam cipap Rozita.

Sewaktu Uncle Dave menarik pelirnya, Rozita terasa sungguh nikmat geselan dan gesekan takuk kembang Uncle Dave di dinding buritnya. Terasa olehnya bawah kelentitnya seperti dikuis-kuis, membuatkannya tidak keruan menikmati kegelian yang diberikan. Akibat kegelian ini dinding burit Rozita dengan sendirinya mengemut-ngemut erat batang pelir yang sedang menyelam di dalamnya.

Uncle Dave kemudian menyorong pelirnya perlahan-lahan hingga ke pangkal, membuatkan pelirnya santak memenuhi liang burit Rozita. Rozita menikmati sorongan pelir ini dengan hanya putih matanya yang kelihatan. Mulutnya pula ternganga mengeluarkan erangan dan dengusan nikmat.

"Oooo...uncle ...it's wonderful...it's nice.....".

Berkali-kali Uncle Dave lakukan begini diikuti kemudiannya dengan tarikan dan sorongan yang laju dan padat. Setiap kali sorongan padu dilakukan Uncle Dave, hingga pelirnya santak di dasar liang burit Rozita, dia asyik memerhati penuh berahi alunan tetek Rozita seiringan kepaduan sorongan pelirnya. Tetek Rozita yang besar dan pejal itu bergegar-gegar dan beralun-alun dengan setiap henjutan Uncle Dave. Rozita terus mengerang nikmat dengan aksi laju dan padu Uncle Dave hingga akhirnya......

"Uncle.....faster uncle....faster.....harder uncle.....harder......".

Uncle Dave makin melajukan gerakan sorong-tariknya hingga dia sendiri merasakan kegelian di hujung pelirnya. Terasa olehnya kemutan mantap burit Rozita seolah-olah memerah batang pelirnya agar segera memuntahkan laharnya. Uncle Dave sudah tidak mampu untuk bertahan lagi, lalu mengerang panjang......

"Ooooo.....I'm cumming.....I'm cummingggggg......", Uncle Dave memuntahkan laharnya.

Apabila dirasanya pancutan air mani Uncle Dave, Rozita juga mencapai klimaksnya....

"Aaaaa.....uncle I'm cumming....I'm cimmingg tooooooooooo.......".

Uncle Dave dapat merasakan siraman hangat air mani Rozita di seluruh batang pelirnya di samping cengkaman kuat burit wanita muda ini terhadap batang pelirnya. Dinding burit Rozita semacam memerah keluar sisa-sisa air mani lalaki tua ini. Banyak air mani Uncle Dave terpancut keluar; air mani yang telah bertakung selama 15 tahun.

Uncle Dave kemudian merebahkan badannya di sebelah Rozita. Rozita masih terkangkang. Dia terasa lelehan hangat air mani kedua-dua mereka menuruni alur bontotnya terus melimpah di atas cadar katil empuk Uncle Dave. Kedua-dua mereka menyusun semula pernafasan yang rancak tadi menjadi tenang kembali. Mereka berpandangan antara satu sama lain sambil mengukirkan senyuman kepuasan.

"Are you satisfied uncle?" tanya Rozita.

"Yes my dear girl. After 15 years, uncle must thank you for giving me the joy of sex once again...but what about you. Did uncle satisfy you...please tell uncle honestly," Uncle Dave meminta kepastian Rozita.

"Uncle today you made me cum 3 times. Yes you've satisfied me. We have done what is only natural between consensual adults. I've no regrets", jawab Rozita.

Namun, walaupun dia mencapai klimaks, jauh dibenak Rozita, dia mengakui suaminya lebih hebat permainan seksnya. Dia mengakui pelir suaminya tidaklah sebesar dan sepanjang pelir Uncle Dave, tetapi kekerasan dan kehangatan pelir suaminya jauh lebih hebat dari Uncle Dave.

Dengan suaminya, Rozita akan mencapai 5-6 kali, kalau tidak pun pada waktu-waktu tertentu sampai 5-7 kali klimaks sebelum suaminya memancutkan air maninya. Kehangatan air mani suaminya lebih terasa.

"Rozita....uncle feel sorry uncle couldn't control myself....Uncle have to shoot inside you. Uncle hope you're on a pill", kata Uncle Dave.

"No uncle I'm not on a pill. Although I'm fertile now, I hope I will not become pregnant with your child", jawab Rozita.

"Oh no..! But let uncle be responsible with this. Please tell uncle if you have to have an abortion...", janji Uncle Dave dengan penuh bertanggungjawab.

"Okay uncle. But let us not worry about it right now...", jawab Rozita penuh senyuman.

Mereka kemudiannya berpelukan langsung berkucupan. Tangan masing-masing terus merayap di badan pasangan; mengusap, mengurut, meramas, mengocok, menggentel, menjilat dan menghisap hingga nafsu masing-masing memuncak kembali. Rozita dan Uncle Dave melakukan persetubuhan sebanyak sekali lagi sebelum mereka mandi bersama. Rozita hanya meninggalkan rumah Uncle Dave jam 10.00 malam setelah menjamu hidangan makan malam.

Hubungannya dengan Uncle Dave selanjutnya berterusan sebagai penyewa dan tuan rumah dan layaknya sebagai anak dan ayah; tidak lebih dari itu. Walaupun pernah melakukan persetubuhan ekoran nafsu mereka yang membuak-buak selepas kena rompak, mereka tidak melanjutkannya, malah saling menghormati di antara satu sama lain. Perhubungan mereka tetap akrab.

Rozita bersyukur keterlanjurannya menduakan suami tidak menghasilkan benih, yang akan hanya memudaratkan perhubungan kasih sayang dengan suaminya. Hanya itulah kali pertama dan terakhir Rozita bersikap curang terhadap suaminya. Rahsia kecurangannya itu masih menjadi rahsianya dan Uncle Dave.

No comments:

Post a Comment

Member