Linda

kesangapan

kisah yang masih aku ingat sampai sekarang. dia kekasih hati yang aku sayang. bercinta since form 2 lagi.so lebih 4 thun kami bercint tapi lost ctc sebab dia dah kahwin masa aku form 5.dia pulak habis spm. aku siang malam angau kan dia. tapi pada suatu hari aku kat kampus aku. dia text aku..kemudian bermula lah semula hubungan kami sebagai kekasih.aku bercinta dgn dia yang telah jadi suami orang dan ayah kepada seorang anak. selepas sebulan dah ctc dia..kami pun berjumpa. yeaah aku cinta kamu..aku terpadaya janji dia..kami jumpa mkn dkt sebuah kedai makan fast food. kami deal time utk bersama... malam itu..kami check in di sebuah hotel..kegatalan dia membuak buak.. sampai je hotel..aku ingat nak mandi dulu..tapi dah kena pujuk pujuk..tak jadi mandi..aku nak on tv..tetibe dia peluk aku dari belakang.. cium aku..bersembang kisah cinta kami yg telah menjadi knangan beberapa tahun sudah..dia mula mencium bibir ...lalu pulak ke leher aku..time tu..aku dah gatal la... perlahan lahan je dia seluk bra aku..dia gentil tetek aku perlahan lahan sampai tetek aku tajam...time ni cipap aku dah berdenyut denyut la juga..aku rileks lagi..then..dia pandang mata aku..penuh rayuan..aku tergoda...perlahan lahan je dia bawak aku atas katil..dlm bilik..aku lupa semua benda..time tu aku fikir aku nk bahagia dgn dia je.. perlahan lahan dia bukak baju aku..tak sedar tengok aku dah bogel...dia cium bibir aku..turun keleher kemudian ke tetek aku..dia gomol ramas ramas tetek aku..dia hisap macam baby comei sangat time ni..aku dah merengek rengek..leher da ada luv bite..pertama kali aku tengok rupe luv bite tu..aku dah tak tahan ..dia pandang aku..aku paham pandangn itu..aku pun slow slow..bukak seluar dia..first time tengok batang dia..dah tegang.....aku pegang batang dia...dia minta aku hisap..pertama kali..agak susah tekak x terima..nak termuntah aku...then...cipap aku yg berair..dia mintak nak sumbat..aku relakan je..aku pun dah x sabar nak rasa time tu... dia masuk perlahan lahan sakit..time tu aku dara la..virgin lagi la kata kan memang ketat gila..menangis nangis aku..tapi dia nak jugak..perlahan lhan dia tekan..tekan..tekan...agak payah lama gak la..then srekkkk....pecah dara aku berdarah....aku nangis x thn.. dia pun membenamkan batang dia dalam cipap aku dan aku dibawah dia diatas aku. Mulut aku dan mulut dia bersatu..dia Menjelir lidah dia masuk kedalam mulut aku dan dia mengulum lidah aku untuk seketika...then dia henjut kuat kuat.. aku mengerang kesedapan...sumpah mmg sedap..aku x tipu...sampai basah cipap aku.... kemudian tukar posisi..mengereng..tetek aku begoyang goyang..hermmmm....sedap...sampai satu tahap dia dah x tahan..terpancut..tapi pancut luar je..dia takut pancut dln terjadi baby plak payah..dia ramas bontot aku...pukul2 buntot aku..whoaa....urmm ... malam tu saja kami main lebih 5 kali..tak tidur... kejap je tidur...bangun tidur main lagi sampai puas..rabak pantat aku..tapi x kisah lah best siotttt....aku yg x malu mintak lagi....pagi tu mandi sama sama.. then check out awal dia nak pergi praktikal..aku balik umah.... herm...perkara ni terjadi sebanyak 3 kali...di hotel berlainan sepanjang cui sem aku. pernah sekali dah sanggap sangt aku baru habis period... kami jumpa kat taman saje jumpa jumpa..time plak hujan dia..da x tahan...mana tak nye time jumpa tu..org pun x de sangt lalu..dia raba aku ramas tetek aku..sumbat jari dlm cipap aku sampai berair air cipap aku..aku merengek...tetibe plak aku ckp nak batang..ha..amik kau..hujan redha je..kami redah la..aku ni x leh kena hujan aku sesak nafas...then dia ckp..syg nak ke? herm..jom..kat situ(blakang bgunan baru siap)..time dah gelap sikit masa tu..hujan renyai2..dia sumbat batang dia kat cipap aku..dari belakang..aku menonggeng..hermm...aahhh,,walaupon kejap puas gila...air mani dia terlepas kat seluar dalam aku..balik umah basah je..pantat aku...... tapi sekarang aku dah x dpt da..ade kes antara kami..famili kami tao hub kami.dan putus kan hub kami..aku rindu dia...rindu sgt..bukan sebab aku nak batang dia je..tapi aku sayang sangt dia..sbb syg tu ku serah kan body aku pade dia...dia bahagia dgn bini dia ko.mesti dpt je..dr bini dia kot..aku..terkongtang kanting..kesangapan..terseksa batin aku.sekarang kelibat dia pon aku x pernah nampak... aku tunggu dia..tapi x muncul muncul..sampai aku tekanan.. tapi nasib x gila lagi..aku redha..hermm herm....utk perempuan perempuan yang..sangap..yang lesbian.pengkid. xde teman nk sembang puas kan nafsu..ctc aku please...aku sangap gila..dah lama x dp batang..

No comments:

Post a Comment

Member