Linda

Cik Tipah

namaku ahmad dan aku mempunyai seorang kawan perempuan bernama tipah.Aku dan tipah suka bermain dan belajar bersama maklumlah kami tinggal berjiran. satu hari aku mengajak tipah mandi sungai di kampungku. mulanya tipah tak nak katanya dia tak pandai berenang tapi dia pergi juga selepas kupujuk.umur tipah masa ni 15 tahun. so, apabila tiba di sungai aku pon buka baju dan memakai seluar pendek dan tipah memakai trak suit dan baju.kami pon mandi dan main kejar mengejar..tiba tiba tipah hendak terjatuh dan dia dengan tak sengaja memegang hujung seluarku..ini menyebabkan seluar aku terlondeh. maka nampaklah koteku dan tipah terpegun melihat koteku. aku segera menutup dengan tangan.tipah berkata padaku inilah pertama kali melihat kote lelaki yang dah disunat.koteku taklah besar cuma panjang 6 inci gitu.tipah berkata padaku bolehkah dia tengok dengan lebih dekat.kataku malula tipah namun aku memberi kebenaran padanya untuk memegang dan melihat dengan lebih dekat. dalam keadaan begini koteku mula mengembang dan mencanak naik..kepalanya mula membesar dan kemerah merahan dan tipah berkata "wow" cantik laa.tipah memegang koteku dan aku rasa kegelian maklumlah ini pengalaman pertama koteku dipegang perempuan.tipah berkata owh ini la kepala takuk,ekor pari,testis, skrotum dan ntah apa apa lagi laa sambil menunjuk bahagian koteku..dia kata ni juga pembelajaran sains.aku rasa seronok dipegang begitu,koteku bertambah keras dan membesar."wah best laa kote u jenis kepala singa" kata tipah.aku tanya dari mana dia tahu semua ni katanya internet.Hari pon dah lewat dan kami mesti pulang supaya tak dimarahi emak.koteku pulak tak nak turun dan tipah mengesyorkan aku melancap jee. aku masa tu belom pernah melancap aku katakan aku tak tahu melancap."alaa, takkan tak tahu"kata tipah."yer,tak pernah buat laa"kataku."meh, tipah tolong lancapkan"kata tipah."ok,tapi slow slow"kataku,aku pernah juga diberitahu pasal melancap ni oleh kawan kawan lelaki lain tapi aku tak pernah melancap.Tipah kemudian memegang batang koteku dan menggoyang goyangkannya kedepan dan belakang.tipah memandang tepat ke kepala koteku dan mukanya dekat saja.setiap goyangan memang seronok,aku rasa kegelian,batang kote pulak rasa keras betul n kat kepala kote macam nak pecah,rasa macam nak kencing tapi cecair tu menekan nekan nak keluar. aku tahan takut terkencing kat muka tipah.hampir 10 minit digoyang dengan tangan yang begitu lembut aku tak tahan lagi dan badanku mula kejang,mataku tertutup dan kurasakan nikmat yang sangat hebat.air yang keluar memancut seperti tembakan ke muka tipah.air itu putih dan berlendir,bila kena air dia jadi ketul ketul. Kata tipah tu air mani dan tipah menyuruhku mandi wajib. dan koteku mula turun dan aku rasa pedih kat lubang kencing akibat dipancut dengan kuat tadi.kami pon pulang kerumah selepas itu. itulah pengalaman melancapku dan sampau sekarang apabila gian aku menyuruh tipah lancapkan.dan tipah juga suka mengurut koteku dengan minyak lintah.hasil dari usaha tipah ini koteku menjadi makin mantap dan keras.

No comments:

Post a Comment

Member