Linda

anak paklong

Masa tu aku baru dapat keje kat johor daerah mana tu xyah la korang tau.. disebabkan aku x dapat gaji lagi( baru keje la katakan) mak aku suruh aku menetap kat umah paklong aku, dan disinilah kisah aku bermula. Paklong aku ni aku jumpa setahun sekali tu pon musim raya, kawin 2 dan ade 12 orang anak(kuat menutuh gak orang tua ni). Tapi anak laki dia sorang je tu pon blaja kat asrama. Anak2 dia setahun sorang dari yang umur 19 tahun sampai la 11 tahu dan umor 2dan1 tahun sorang. umahnye x la besar mana pon 3 bilik je untuk anak2 jadi aku terpaksa la tido luar. Dok ngan dia dia buat aku macam kuli dia plak, mengasuh anak, antar anak pskolah dan memcam la.. dah la aku keje lagi penat nak mampos tapi terpaksa la... adatmenumpang. Anak dia yang sulung nama along, badan berisi dan agak rendah, tapi aku rasa dah barai dah budak ni tengok galak semacam je, diikuti oleh ira, ina, nasrol, ita, ija, yana,shima, dayu dan baby.. Ada satu ari tu aku balik keje awal pasal kurang sihat, tgk2 budak2 pon x balik sekolah lagi dan maklong aku pon kuar meniaga. aku ade kunci spare so x la kalut sangat. Aku pon dengan selamba pakai towel konon nak mandi la. Bilik air umah paklong aku ni jenis xde pintu hanya jamban je yang ade pintu tu pon penuh ngan lubang. Shower lak bebetul kat depan jamban tu. dah takde orang aku pon selambe je la mandi bogel. Mandi punye mandi kote aku mengeras pasal nak terkencing aku pon bukak la pintu jamban tu. X disangka2 ada si along tengah mencangkung x pakai ape2.. aku tergamam melihat belahan pantatnye yang kaler pink dihiasi oleh hutan2 halus.. dia pon terkejut beruk sambil menjerit kecil. aku tutup mulut dia suruh dia diam dan jelaskan aku x sengaja. Kena dia repot mampus aku kena halau. nasib baik budak tu angguk. Cepat2 aku ambik tuala dan cover aku punye kote lalu lari keluar. Hilang mood aku nak kencing. Dalam 10 minit along kuar dan tengok aku denagn muka pelik.. "aku mintak maap long, aku x tau ko ade kat dalam, yang ko diam x ckap tu pesal, senyap je..mana aku tau ade orang.Ko jgn la ckp kat orang long kang aku kena tuduh sekodeng ko". Along jawab simple je " xpe.. aku paham". Abih tu yang ko buat muke pelik tu naper? ko mmg slalu mandi bogel ke? x reti paki kain? aku ingat xde orang tu yang aku slambe je... eh mana ko tau aku mandi bogel? aku nampak tadi ko mandi, tapi bleh aku tanya x? apa dia? nape kote ko tetiba keras masa mandi? nak kencing la..tu dia naik.. aku pelik la, aku tgk nasrul punye kecik je, pastu tgk ko punye besar.. bapak aku kan keturunan arab tu la pasal.. ok, aku xkan bagitau abah tapi dengan satu syarat.. adoi... ape syaratnye? aku nak tengok kote ko lagi skali.. ha? ko biar betul.. ko x bagi aku repot... Dalam terpaksa aku bukak tuala aku dan trus tutup balik. Malu beb.. x penah aku telanjang depan orang pas sunat dulu.. woi, mana aci, aku x sempat tengok lagi.. aku repot kang.. ko nak tengok ko bukak la sendiri aku malu la... ceh jantan ape ni malu sangat. Along yang hanya berkemban trus menarik tuala aku dan berdiri tegak depan aku.. aku rasa masa tu muka aku dah merah menyala dah menahan malu. Lepas tu dia pegang kote aku dan membelek dengan penuh minat. Terkena tapak tangan dia yang lembut aku rasa macam kena karan tersentak badan aku.. " wei ko kata nak tengok je mana bleh pegang..." dia bleh buat bodoh je aku cakap..lama dia dok pegang kote aku pon mula bangun menongkat langit.. otak mengingatkan aku dia tu sepupu tapi nafsu membenarkan... " Long x aci la kau sorang bogel.. aku pon nak tengok gak ko punye tadi sempat tengok ckit je" " ko nak tengok ko bukak la".. dapat je green light aku terus londehkan kain basahan dia dan tanpa seurat benang dapat kulihat sau pemandangan yang cukup indah..dia terus berbaringdan mengankangkan kaki dia.. aku yang selama ini cuma melihat cd blue dan cerita kengkawan dapat tengok live depan mata. aku terus belek mengkaji struktur pantat gadis 19 tahun ni. Along pejamkan mata sambil tangan dia masih menggentel konek aku.. pantatnya mula mengeluarkan cecair membasahi jari aku..aroma pantat bercampur bau sabun membuatkan aku terus menjilat segenap pelusuk pantat sambil jari aku memggentel kelentit along...tiba2 kote aku rasa panas je.. aku tengok along tengah khusyuk menghisap kote aku.. aku rasa macam nak terpancut pon ade.. aku konsentret menjilat pantat dia sampai terangkat2 pantat budak tu makin terangkat makin kuat aku jilat.. kote aku rasa nak putus bila dia menyedut dengan rakus.. x sampai lima minit badan along mengejang dan tergelitik macam kena karan sambil memancutkan air dari pantat dia.. habis basah muka aku.. setelah dia redadia terus menghisap kote aku sampai telur dia sedut membuat aku x sempat nak cabut terus terpancut dalam mulut dia. Tu la aku rasa air aku terpancut paling banyak dalam satu masa.. along terus bangun dan muntah kat tingkap.. woi apesal ko pancut x cakap...? x sempat la long ko ganas sangat.. ko pon pancut kat muka aku... ok.. seri la kira... mana ko blaja semua ni long? aku tengok cd blue la.. abah punye. ade kat atas almari tu.. tp ko jangan cakap kat abah lak.. ko penah buat ke semua ni? x penah lagi.. ngan ko la kali pertama.. ko? sama la kite tapi ko hisap mmg power..macam nak putus kote aku. ko pon sama, jilat aku sampai nak rabak pantat aku.. eh kote ko dah lembik la... abih xkan nak keras 24 jam? meh aku bagi dia keras balik... along terus mengulum kote akusampai budak tu bangun balik pastu along pandang muka aku dan bertanya.. " muat ke benda ni masuk pantat aku ha? besar sangat la aku rasa, x sakit ke? Eh yang ko tanya aku nape? mana aku tau... kite try nak tapi aku nak dok atas... ha? ko x nyesal ke? Tanpa jawab soalan aku alon ters mengangkang dan menghalakan kote aku ke lubang pantatnye.. aku yang kesedapan membiarkan je perlakuannye.. perlahan2 kote aku hilang ditelan lubang nikmatnye.. muka along berkerut dengan tangan nye menahan atas perut aku. tiba tiba tangan along tergelincir dan kote aku terus hilang dalam pantat along. aku tengok bulu aku bercantum ngan bulu2 npis pantat along. along terjerit kecil sambil mengerutkan muka.. tertiarap atas badan aku.. selepas itu dia mula menggoyangkan pantatnye turun naik perlahan2.. aku rasa mote aku macam dirut dam lubang yang sempit, hangat dan nikmat.. suara along mula mengerang perlahan.. semakin lama semakin laju dia menunggang aku. Aku rasa paha aku basah dengan air yang keluar dari lubang along..akhirnya dengan erangan panjang along memeluk aku denagan kuat dan menggigl atas badan aku. kote aku rasa disepit bertalu2.. aku terus membalikkan badan along dan mennjalan aktiviti sorong tarik lagi..selang beberapa minit along menggeletar sekali lagi, pastu macam2 skil aku praktikkan. doggy, dukung dan macam2 lagi la.. along aku rasa ade dekat lima kali dia klimaks.. dah lembik aku tengok budak ni.. akhirnya aku hentak sekuat hati aku lalu memancutka air mani aku kat perutnye.. bersemburan air mani aku sampai kerambut along, atas badan dia penuh dengan cairan putih.. kami sama2 keletihan tapi aku cepat2 mengingatkan along takut kantoi.. aku tengok atas peha aku penuh ngan darah sampai kecadar. along cepat2 membasuh cadar dan aku terus keluar ke pekan.. balik je petang tu akutengok along senyum je kat aku masa makan malam, aku tengok dia jalan mengangkang bila orang x tengok.. ko nape long pelik je aku tengok jalan terkangkang2... pedih siot pantat aku... dah la first time main, ko bedal aku kaw2 punye..nak kencing pon pedih tau.. tapi baru aku tau memang best main ni..ingat ko jangan cite kat orang.. nak mampos? kalau orang tau aku yang teruk tau... nanti kalu aku nak lagi boleh x? boleh tp ingat ni rahsia kita tau.. along mengangguk lalu tersenyum.. nampaknye teruna aku dah habis dah,,pastu pantang line clear je, kami selalu melakukan aksi terlampau. Dalam jamban, masa orang tido pon dia datang panjat aku.. tapi pantat dia memang best.. samapi skang dia dah kawin pon kalu jumpa aku mesti dia mintak. setakat ni cerita aku ngan along.. nanti aku cerita

No comments:

Post a Comment

Member