Linda

My X Boyfriend

Hello..netters semua.apa khabar?korang musti tertanya-tanya kenapa
pompuan plak yg hantar cerita ni...sebenarnya aku nak korang semua tau
cerita antara aku ngan x boyfriend aku...nama dia aku panggil
tengku(nama dia panjang tau,sepanjang kote dia).begini,dulu,aku yang
ngorat dia dulu masa kami dok training kursus pramugari-pramugara kat
maa..... masa tu,kami masih bebudak lagi....masing-masing masih
dara...(dia,allahuallam)  So,dipendekkan cerita,aku ngan dia pun
bercinta masa kelas" safety.....:"camni,masa tu aku punya adminstator
tengah sibuk bagi arahan...aku pulak dok sibuk mengelamun pasal dok
"blowjob"dia..... tiba-tiba,adminstator aku tu menghentikan lamunan aku
yang dok ralit blow si tengku.potong stim betullah aku rasa masa tu aku
nak cekik-cekik batang kote adminstator aku tu.....apalagi,aku kena
ulang balik apa yang dia cakap....aku tak boleh ulang,so dengan muka
machonya si tengku tadi mengulangi ayat si fucker adminstator aku.nasib
baik dia ada.....and kami pun mula bertegur sapa antara satu sama lain.
sejak hari tu,kemana-mana kami berdua saja.  Hinggalah pada satu
hari,tengku ingin menghantar aku pulang.aku tidak keberatan memandangkan
 kami sudah lama bersama.hajat di hati nak ringan-ringan saja,maklumlah
selama ni kami sering ringan-ringan di dv8 ataupun di hard rock.
maka,dengan senyuman lebar selebar pussy aku,tengku mengahantar aku
sampai depan rumah. aku menyuruh tengku masuk sebab abang dan mama aku
tiada dirumah. aku menyuruh tengku duduk sementara aku pergi menyediakan
 minuman untuk menghilangkan dahaga tengku pada diri aku.heheh.....ada
can bagus!...... aku dapat rasakan yang pussy aku dah bergerak- gerak
tanda mahu ringan-ringan.aku mengagak tentu tengku pun sama.batang kote
dia tentu sudah mengeras.  Aku segera membawa air tadi ke depan
agar kami cepat-cepat meringankan diri masing- masing.sepantas kilat
tengku menyambar tanganku lalu mencium dan membelai tanganku dengan
penuh ghairah."dear,u punya tangan lembut"aku hanya tersenyum sambil
memandangnya.dalam hati, aku merasa bangga.kemudian,dia membelai erat
rambut ku.aku terasa pussyku semakin melimpah.aku dah tak tahan.aku
segera mencari bibir nya dan mencium rakus...aku memang sukakan seks
ganas...tak cukup dengan itu,aku menyentap kasar kemejanya. aku mencium
dan menjilat seluruh badan tengku. dia kelihatan kegelian dan matanya
hampir layu. kemudian,aku membuka pulak seluarnya dan memang jelas
kelihatan kotenya yang tegang itu. aku segera membuka spender tengku dan
 segera "blowjob"tengku jr.kepalanya amat besar macam kulat dan
batangnya memang panjang giler!aku rasa maunya 8 inci....comm'on
dear!blow me.....i hungered for your fucking tuch!aku terus memblow kote
 dia..  Tengku menolak aku ke sofa dan giliran dia pula membuka
baju dan menjilat seluruh tubuhku.dengan ukuran 40 d,aku mampu
menumpaskan nafsu mana-mana lelaki sekalipun.breast aku memang besar dan
 putih ...tengku yang amat geram dengan breast aku tidak mudah
melepaskan peluang.dia memang arif dalam bab menghisap dan mengigit aku
punya breast sampai naik merah.dia menarik panties aku dengan
gigimya.aku merasa pussyku semakin berair macam tanah becak.dia mula
mengacukan kotenya ke pussyku."r u ready,dear?'"yes,i am...aku
menjawap..tengku memainkan kotenya ky pussyky. sikit-sikit dia mula
membenamkan kotenya ke dalam pussy tembamku."aduh,sakitnya dear"aku
mengaduh sakit."sabar sayang,tak lama lagi sedaplah.."tengku memberi
jaminan.setelah lama menahan sakit,aku mengaduh kesedapan."sedap
dear..ahhhhhh.......... fuck me,fuck me harder,"aku menjerit.tengku mula
 menghentak kotenya ke dalam pussy aku.rasa sakit dan sedap mula
bercampur baur.aku merasa aku akan klimaks.aku menyentap pinggang tengku
 dengan kakiku dan aku mula mengemut."dear.i'm cumming"aku separuh
menjerit..but i"m not yet..balas si tengku..tengku macam tidak hiraukan
jeritan ku.. dia terus mendayung..kotenya...oooyessssssss.... aku
seperti terasa air mani tengku terpancut ke dalam
pussyku....mmmm.....sedapnya..apabila dia terasa yg air mani dia tidak
keluar lagi..dia terus menarik keluar kotenya dari pantat ku
itu..oh...dear u r so good... tengku terus mencium mulutku..kami berdua
terus tertidur kerana keletihan yg teramat sangat...  Itulah
kisahnya antara aku dan x-boyfrien aku si tengku.. sekarang kami sudah
berpisah kerana jadual penerbangan yg berbeza..sekarang ni..aku ligat
utk bermain dgn kapten pulak..ok..next time aku story kat korang
lagi..kali ni macam mana aku main dgn seorang kapten yg dah tua
bangka..heeheee.....

No comments:

Post a Comment

Member