Linda

Istriku dan mertuaku

isteriku & mertuaku
Aku ni kahwin secara
matchmake. oh lupa aku seorang
pegawai di sebuah syarrikat dan
aku punyai PA.Pa aku ni amat cun
walau pun dah berumur dalam 45
tahun. siaisat punya usha rupanya dia adalah ibu tunggal dan
menpunyai dua org anak dara. yang sulung dah berkahwin dan
yang bongsu berumur 20 tahun. rupanya PA aku ni kahwin
Muda dan suaminya meninggal setahun selepas anaknya yang
kedua lahir. so dia tekad taj nak kahwin lagi. oleh kerana dia ni
cantik dan menawan aku selalu juga usha dia. tapi dia selalu
sound aku yang dia ni dah taraf mak, aku pun seloroh dgn dia,
kalau gitu ambil aku jadi menantu. rupanya dia serius, besoknya
lantas dibawa gambar anaknya yang no 2, aku tengok
gamabarnya terus jatuh cinta kerana rupanya macam era
fazira. dia kata berkenanan tak? aku kata kena tengok tuan
diri dulu. dia mempelawa aku dan famili kerumahnya hujung
minggu. aku kata no problem. ringkas cerita aku keumahnya
dan memang confirm anaknya lawa macam dalam gambar.
pendek cerita aku pun kahwinlah. jadi PA aku sekarang dah
jadi mak mentua aku dah. aku nak transfer dia, dia tak mahu
biarlah dipejabat dia jaga aku dan dirumah anaknya layan aku.
so cerita ini bermula pada malam pertama beb. biasalah aku
usha dan romance isteriku macam biasa, dari berkucup
hinggalah meraba pantatnya, isteriku ni jenis malu-malu dan
tak pernah mengalami dan mengenali seks dan juga anak
manja.so malam itu aku dah bernafsu habis aku gomolnya
sehingga dia sesak nafas dan tercungap kesedapan. belum lagi
aku sentuh cipapnya. jeng-jeng setelah puas aku gomol
teteknya ysng gebu dan sudah menegang aku perlahan-
perlahan menyusuri lurah payudaranya hingga kepusat dan
terus menjilat pusatnya hingga kepangkal ari-ari. stim aku
dengar suara manjanya mendengus...ahh...abg jgn macam ni
maria dah tahan ni geli dan nikmat amat sangat...kalau macam
dari dulu lagi maria minta mak kawinkan
maria.........oh........sedapanya bang......... aku terus mejilat
perutnya dan terus perlahan-turun ke ari-arinya, sampai disini
dia terus menahan kepalaku supaya tidak tuirun lebih jauh.
aku bertanya kenapa sayang. malu bang tak pernah orang
tengok anu maria kecuali mak...semalam mak baru cukur,
kerana nak nikah mak kata kena cukur licin. aku dak
bayangkan dan kotel aku makin berdenyut, ini tentu anak
manja sampai cipapnya mak yang jaga. aku naik semula dan
menciumnya dan membisikan kata-kata manja yang cipaptu
memang abang punya usahlah malu nanti maria akan rasa
nikmat syurga dunia. aku terum mengulum lidahyan dan
mengguli teteknya sehingga dia berdesus semula dan pelahan-
lahan aku kuakan kakinya dan menolak kain kebawah sambil
aku terus mengulum lidahnya. perlahan aku ualngi dan terus
aku celah kangkangnya,ooooooooooterpesona aku dgn cipanya
yang temban dan membukit dan hanya kelihatan satu line
halus.. sah masih darani... dengan perlahan aku julur kan lidah
membelah cipapnya yang sudah basah dan teus menghisap dan
mengulum kelentitinya... apalagi terangkat lah punggungnya
dan satu jeritan kuat keluar dari mulutnya awwwwww bang.
jeritan itu terdengar kpa ibunya dan mula bertanya dari luar
kenapa tu...aku kata biasalah mak. aku teruskan aktiviti
sehingga maria hanya mengeluh dan berulang kali mengatakan
sedap dgn kuat dan aku pasti ibunya mendengar dari luar.setlah
lebih sepuloh minit aku kerjakan cipapnya hingga basah lencun.
aku bukakan penjama ku dan hulurkan senjataku yang 9 inci
dan besar segenggam penumbuk ke muka maria dgn supaya dia
membuat blow job pula. tapi lainnya maria terkejut bang
besarnya dan maria terus bangun dan keluar bilik. aku terpana
dan terkedu dengan tindakan isteriku itu, kesal ada malu pun
ada. rupanya maria keluar dan mengadu kepada maknya dan
tidak lama selapas itu maknya masuk bersama maria yang
masih bogel. aku terkedu dan duduk dibirai katil dan menutup
kemalaun ku dengan bantal. mari mak tengok, maria kata
besar dan kau surh dia hisap.tak lah saya hanya tunjuk pada dia
selapas saya jilat cipapny hingga lecun dan berkali saya minum
air cipapnya,,,jadi saya suruh maria pegang dan belainya kalau
dia tak nak hisap pun tak mengapa,,,maria mencelah besar
sangat mak maria takutlah mak,, lepas tu anu abang nak
masuk dlm cipap maria,, koyak mak jari pun maria tak pernah
masukkan ini besau mak ...cuba mak tengok. masa tu kotel aku
masih menegang dan ditutupi dgn bantal..perlahan mak mertua
aku menarik bantal dan terus pegang anu ku sambil melurutnya
lembut dan makin aku berdenyut aku rasa di kepala german
aku. tak aku sangka mak nya mengajar maria cara membelai
konek dan tanpa diduga maknya terus menghisap konek ku
sambil memaut mariah melutut sama sambil mengajar
anaknya cara-cara mengulum konek sambil memberi kata
perangsan bawa kau bertuah mendapat yang besar begini tentu
kau akan puas. dalam kepala aku timbul dajal untuk membawa
mak mertua aku sekali dimlm pertama ini. aku percaya mak
mertua aku pun stim habis dan dilihat pada matanya semasa
mengulum konek ku ia amat bernafsu. asyik maria sibuk kulum
konek ku aku tarik mak mertua ku dan menciumnya dan aku
terperanjat tiada penolakan dia menyambut kuluman lidahku
dan akulihat dia honey habis,,, aku pun jalankan garfu ku
keteteknya dan terus kecipapny.. ohhhh cipapnya pun tak
berbulu dan sudah berair......aku buka pakaiannya dan baring
kan dia dan terus junamkan muka ku ke cipapnya dan jeritan
dan keluhan desahan sedap dari mulutnya.. oh lupa maria dah
berenti kulum konek ku dan naik atas katil dan aku
mengarahkan maria meramas tetek ibunya yang masih lagi
tegan walaupun umur sudah 45 tahun. aku beritahu maria mari
kita puaskan ibu nak,, rupanya dalam kolotnya maria bersetuju
dan terus menghisap tetek maknya degn ghairah samabil
mengomel beginilah saya ddibuatnya bu....lazat.....aku terus
tugas ku sehingga terangkat punggung mongel mertua ku. oh
bos bu tak tahan ni jgn buat begini malu ibu (dia masih panggil
aku bos lagi)aku berhenti menjilat cipapnya dan aku tarik
isteriku dan terus menjilat cipapnya pula apalgi meraung lah
maria dan terus bedesus dan merengek-rengek sedapanya bu
dan ibunya juga seporting terus membelai rambut maria dan
meramas tetek maria,, sehinggalah sekian kali maria
terpancutlah hingga basah kuyup muka aku.... aku tak tak
bertahan lagi nak merasai cipap maria dan tak kira dah depan
mertua hilang malu dah dan aku dah pasang niat dah lepas aku
kerjakan maria aku akan kerjakan mertuaku pula untung aku
dapat anak mak yang manja ni. aku kankangkang kaki maria
dan meletakkan kepala konekku di belahan cipapnya sambil
bibir cipapnya di kuak oleh ibunya. aku geselkan kepala konek ku
dilurahnya dan sambil inunya mengetil kelentit maria, aku lihat
mata maria terpejam rapat dan menggesa ku masuk bang
maria dah tak sabar ni.....aku tekan sikit ketat gila lu... aku
tekan lagi sampai lepas kepala dan juga lagi sampai maria terus
menjerit sakit dan tiba-tiba menolak badan ku dgn kuat
macam orang histeria sambil meraung sakit bu....ibunya cuba
menenangkan maria dan memeluknya sambil membelai manja
dan aku terus memujuknya dan maria bersuara maria takut
dan suruh aku mencuba dulu dgn ibunya.. ibunya bertanya hang
betul ke ni maria.. teruna suami hang nak bagi aku..(aku
sebenarnya dah bukan teruna pun) biarlah mak cuba dulu kalau
mak tak sakit nanti maria akan buat ye bang..aku tengah stim
gila dan peluang ini tak boleh dilepaskan aku pun syok gila kat
mertua aku dari mula aku kerja lagi. aku terus tarik mertuaku
dan terus kangkang kakinya dan hala konek ku ke cipapnya.
aku mainkan dulu kepala konek u dibibir cipapanya dan aku
terperanjat maria turut sama menggetilkan kelentit ibunya
sambil memguak bibir cipap ibunya dan terus menjilat jilat
cipap ibunya. dengan otomatik maria dikedudukan 69 dan aku
lihat ibu maria turut menjilat cipap anaknya.. aku tak
membuang masa terus menerjah cipap mertua ku zuuup sekali
tekan terangakat punggung ibu mertua ku ....uuuuuuuuuh
lazat gila masih ketat lagi aku teruskan aktiviti sorong tarik
sehingga ibu mertuaku climaks & memberi isyarat dia dah
selesai. aku cabut terus kebelakag issteriku secara doggie dan
menyuakan konek ku sambil kelentitnya dijilat ibunya dan
membantu menguakakn bibir cipapnya aku tekan perlahan dan
sudah tentu ketat gila, sambil itu ibu mertua ku terus
menggetil kelentit maria dan masa yang sama mengurut
batang ku. agak lama juga aku tekan dan ibu mertuaku ubah
posisinya mengadap maria dan pada masa yang sama satu
tangan membelai batang ku ke cipap maria. seronok dan
lazatnya malam petama aku. masa ini maria asyik mengeluh
kesedapan kerana aku belum tekan habis aku lihat ibu maria
dah mengulum mulut anaknya dan pada masa yang sama
merentap batang ku sebagai isyarat supaya aku henyut habis.
aku dengan sepenuh tenaga aku henyup zzzuuuuuup. terpana
seketika maria kepalanya tersentak tapi cepat-cepat ibunya
memeluk maria dan mebelai maria dgn manja aku biarkan
seketika dan dengan perlahan aku tarik dan sorong sambil
menggetel tetek maria dan ibunya sibuk melumati mulut
maria. aku lihat bibir cipap maria ikiut sama pergerakan
konoeku keluar masuk.....tak payah ceritalah apa sudahnya
korang dah tahu penamatnya. dan sekarang aku rasa tengah
nak terpanyut kerana ibu mertua ku sedang blow job bosny/
menantu dipejabat. nanti aku cerita aku urut kakak iparku
keran tak dapat sejak kahwin dan 3 tahun. ibu mertua
rekemankan kakak iparku supaya urutnya dan kami buat 3
some pada satu masa... nanti sambunganya........

No comments:

Post a Comment

Member