Linda

Hangat Diskaun Service

Aku punya la gian habih. Dah berapa hari dah tak dapat pussy. Nak cari yg free... takdak masa. So... aku pun pegi le ke sebuah Hotel terkemuka di ibu negara... pegi health club dia. Aku pun mintak le sorang girl untuk massage. Aku dihantar ke sebuah bilik dan menunggu di situ. Lebih kurang 10 minit, loceng pintu tu berbunyi. Aku terus melompat dari katil pegi bukak pintu tu (mestilah... air dah naik atas kepala ni!!!!!). Girl tu pun masuk.... SEXY wooooiiii!!! Berhenti jap jantung aku... dengan body dia, bau dia, suara dia, fuh... tetek dia jangan ceritalah... BESAR tapi tegak dan tegang (kalau sembam muka sure lemas punya.) Aku ni sebenarnya tak pernah gi tempat-tempat macam ni. Kalau dah gatal sangat "co-neck" tu.... cari aje kat KL ni... bersepah... Free lagi.


Girl ni tadi, nama dia Linda, orang Kelantan. Cantik... jangan ceritalah, rasa macam nak henyak time tu gak. Tapi aku tak lah sebuas tu. Walaupun kita bayar dia, kita kena gak respect dia as a lady, betul tak? Aku berdiri aje sambil hisap rokok. Linda tanya aku "first time ke datang sini"? Aku mengangguk. Tah kenapa aku nervous gila dibuatnya.. menggigil siul!!


"Bukaklah seluar baju tu, kalau tak macam mana saya nak massage abang". Aku pun dengan tergigil-gigil dan nafas yang tersemput-semput bukalah baju dan seluar aku... tinggal underwear aku aje. Linda bagi aku towel dan suruh aku buka seluar dalam sekali. "Kena minyak nanti, kotor" kata dia. Aku pun bukalah dan pakai towel aje. Kemudian dia suruh aku baring meniarap. Lepas tu dia bukak towel yang menutup pinggang sampai ke lutut aku dan dia letakkan kat atas punggung aku je. Sial betul, dah lah aku gabrah, air-cond punyale sejuk giler. Ye lah, selama ni, kalau dengan perempuan tu, aku yg bagi arahan - kulum-hisap-kemut-jilat-macam-macam. Ini lain.... aku yang kena ikut kata dia..

No comments:

Post a Comment

Member