Linda

senang cerita , aku ni pengkid la

okay , firstly aku nak cerita la dekat korang ,umur aku sekarang 14 & aku ni ade gf umur dia pulak 15 . family aku ni kira macam orang berada tapi tak sosial la . aku ni susah sikit la kalau nak hang out tu tapi aku selalu jugak la kan curi-curi keluar la , lagi-lagi kalau pukul 2-5.30 pagi . lagi aku suka curi keluar . padahal umur aku time tu baru 13. ada satu malam ni pukul 12 lepas mak bapak aku tidor aku pon siap-siap la kan sementara nak tunggu girlfriend & member2 aku amik aku kat rumah . dalam pukul 1.30 kita orang pergi clubbing pastu semua member2 aku suma drunk la kan tapi aku seorang je yang tak drunk , sebab aku tak nak kantoi ngan family aku . lepas habis drunk ,kita orang pergi lepak lah kat hotel, girlfriend aku ni dia amik satu bilik suite & lagi satu yang biasa je, ofcourse la dia yang bayar . bilik biasa tempat kita orang ramai2 la lepak , bilik suite tu firstly kosong then girlfriend nak masuk bilik tu , tapi sebelum dia masuk dia bisik kat telinga aku ," dear , i want to take a bath first " , pastu aku kata okay je la kan . aku tengah borak2 ngan member2 aku yang tengah mabuk tu tiba2 girlfriend aku call aku suroh masuk bilik suite tadi la , lepas aku masuk , dia just pakai towel je ,aku pon tanye la dia , sakit ke , sebab aku tengok muke dia pucat semacam je . tiba2 dia nak jatuh , aku pon terus la angkat dia then letak atas katil , dia kata dia pening sebab banyak drunk tadi , lepas tu aku tak tau nak buat ape , aku pon nak pergi masok bilik biasa tadi sebab nak lepak ngan member2 yang lain , time aku nak bangon tiba2 dia tarik tangan aku , aku pon terjatuh atas dia , lepas tu dia bisik kat aku , " you nak tak amik dara i?" pastu , aku pon terkejut gak kan , sebab dia tau aku ni perempuan tak kan lah nak bagi dara dia kat aku . pastu aku kata tak nak , tp dalam hati tu ade gak lah niat nak amik dara dia walaupon 1 jantina . lepas tu dia macam merayu sangat supaya aku akan amik dara dia , last sekali , aku just senyum , belum sempat aku nak kata setuju dia dah bukak towel dulu . pastu aku pon terkejut la kan , sebelum ni aku just pernah tengok dia punya dada je la sebab aku selalu buat hickey (love bite)je la , bila tengok semua aku terkejut sebab dia dah la putih melepak , lepas tu mix mak saleh , senang cite dia perfect la sebab dia sangat cantik . mula2 aku ni macam takut gak la kan nak sentuh dia , lepas tu dia tiba2 je datang kat aku dalam keadaan bogel , pastu kiss mulut aku dalam masa 10 minit tanpa berhenti , lepas tu dia peluk aku , aku pon peluk la dia kan , tapi time tu nafsu aku biasa je , lepas dia dah , peluk2 dia usap2 rambut aku yang pendek ni , sebijik macam lelaki . aku pon just buat love bite dekat tetek dia yang sangat putih tu . lepas tu dia suruh aku baring atas katil , aku pon on je la . time aku baring tu tiba2 dia naik atas badan aku,aku buat bodoh je la , sebab aku tak tau ape dia nak buat , tiba2 dia hala kan tetek dia kat aku , dia suruh , aku hisap, sebelum aku hisap2 aku just pegang2 je tetek dia , time pegang tu tiba2 aku rasa lain macam je , rupanya , nafsu aku dah datang , lepas tu aku cium tetek dia banyak2 kali , sambil tu aku buat hickey gak . tiba tiba dia bangon dari perut aku aku , lepas tu aku tengok baju aku dah basah dengan air yang keluar dari vagina dia , aku pon buat tak tau je la , pastu dia berdiri , aku ingat dia dah penat , pastu aku buat bodoh je la kan , sebab kalau aku over nanti dia ingat aku ni gila seks , rupanya dia pulak yang baring sambil kangkang pastu dia suruh aku jilat vagina dia ,aku pon jilat la , semakin aku jilat supaya air cepat kering , masa tu lagi air dia banyak keluar , lepas aku jilat , aku usik dia punya vagina , guna jari , aku jolok slow2 , lepas tu tak boleh masuk , lama lama dah boleh , tapi ketat la , aku masuk 2 jari pastu sampai tiga jari , dara dia dah pecah , dia jerit ahh , aaaaahhhh , siccckkk , aku pon buat bodoh la, aku masuk sampai lima jari tu , besar lubang dia , dia nangis sebab sakit tapi , dia tak sedih , malahan dia lagi gembira , sebab orang yang dia sangat sayang dah buat dia gembira seumur hidup , pastu aku pon jolok jari aku tanpa henti dalam 10 minit tanpa henti sambil cium satu badan dia , dia just dapat cium satu muka aku je , sebab aku tak nak bukak baju , aku picit tetek dia sampai dia jerit kuat gila , aku rasa mungkin kalau ada orang kat luar bilik tu mesti dengarlah , lepas aku penat , aku pulak baring sebelah dia , sambil cium2 and peluk2 and jolok lubang dia sampai aku tertido , pastu dalam pukul 5.45 aku terjaga , pastu terus aku kejut kan dia mintak hantar aku balik , dia terus bangun and mandi dalam keadaan vaginanya yang banyak darah tu lepas tu dia ngan member kitaorang terus hantar aku balik . and dia suruh aku janji supaya tak ada orang lain selain dia , so aku pon janji la ngan dia yang aku tak kan sayang orang lain lain lebih dari dia . lagipon aku memang sayang kan dia sangat2 , ... so sampai sekarang ni kita orang still couple .... kadang2 kalau kita orang hang out ada la jugak buat ringan2 ... tapi aku lupa nak cakap ngan korang ni , aku ni category pengkid yang handsome n senang dapat gf gak la ... so lelaki2 yang diluar sana jangan jealous tau dengan aku . haha . kidding je . bye ......

3 comments:

  1. Erm..cter ko ney mengingatkan aQ ngan situasi aQ ngan gF aQ 1st time d pengkid..aQ pun 1st sentuh 1 bdn gF aQ & amik dara die..sumenye scara xsengaja kn?kite rase takut..tpi kdang2 kte rse happy..susah nk gmbrkn prasaan kte tem tue..yer la kte buat ngan org y kite syg..best gLer r..anyway aQ shane..21 thun..al sabah.nk bkwn ble add kat fb aQ sweet_couples@yahoo.com.

    ReplyDelete
  2. so sweet..nk num u..nk knl u

    ReplyDelete

Member