Linda

Sayang Abang..

Dah lama aku menjadi pembaca setia kt sini. so ari ni aku decide nk kongsi cerita aku plak. nama aku N, masa kali pertama aku dan kekasih aku projek,ialah new year eve. kalau diikutkan plan asal, die nk turun KL jumpe aku, celebrate new year same2. tp last minute, die ade keje lak kat JB.kami bercinta jarak jauh, jd memang rase rindu gile kalo lama x jumpe. kerana rindu yg amat sgt mase tu, aku decide g JB, jumpe die..nk jugak smbut new year same2.boyfriend aku, E larang aku dtg sbb die risau aku drive sorang2, jauh plak tu.tp aku degil ak nk pegi, so die mengalah. smpai je aku kt JB, aku g opis die ikut direction yg die bg. mule2 sampai tu, die wat cool je..geram sbb aku degil gak dtg JB. kitorg duduk dlm bilik ofis die. since esoknye cuti new year, jd xde mslhla kitorg nk bermlm kt situ.xde staff lain yg akan dtg.lepas die mandi, kami duduk2 borak..die belai2 rambut aku. usap2 pipi aku..aku biarkan,,rase macam disayangi sangat2..apatah lagi hati tgh rindu. die kemudian mule mencium aku..pipi..dahi..hidung dan akhirnya bibir aku..aku suke sangat die sbb die x glojoh..slow2 je.aku balas ciuman die..dah beberape kali die cium aku sblom tu. kemudian die baringkan aku dan continue kiss aku.. lame jugak kami dlm keadaan mcm tu. tibe2 die berhenti dan pandang aku..kemudian die slowly singkap baju aku..aku tau ape die nak..aku terus cium die tanda merelakan.. tangannya mengusap2 lembut tetek aku dr luar bra.jarinya mule nakal dan menyeluk dalam bra aku. E gentel2 puting aku yang mengeras..E angkay badan aku dan memeluk aku..kemudian pelan2 die bukak kancing bra aku..die bukak tshirt aku dan campak ke tepi..terjojol tetek aku yang agak besar.. bulat mata E pandang aku katenye selame ni die teka je tetek aku besar..happy die dpt awek yg ade big boobs..itu ciri utama katenye. E terus menghisap puting tetek kiri ku sambil meramas tetk yang satu lg.aku hanye mampu pejam mata tanda nikmat..lama betul die hisap puting aku..selepas hampi setengah jam aku rase, E alihkan perhatiannye ke perut aku plak..mencium2 perut aku..terangkat punggung aku menahan kegelian..kemudian pelan2 tangannye turun ke butang seluar aku.aku cube angkat kepala aku untuk tgk ape yg E buat tp cepat2 E kucup aku..aku khayal dgn kucupan E..entah bile masa E bukak seluar aku lps tu..dan kemudian tarik seluar dalam aku..aku hanya sedar bile E menjilat cipap aku..sedapnye x terkata. E menjilat2 kelintit aku sampai aku x tahan.. aku tgk E pn dh resah sgt2..E terus bukak seluar die ..terjojol batangnye..besar.. terkejut jap aku sbb x pernah tgk batang lelaki.E terus memasukkan batangnye ke dalam cipap aku yang dh basah..mule2 tu aku tolak die sebab rase sakit sangat. E usap rambut aku n say " sorry syg..abang try masuk pelan2 ye.." beberape kali die try baru la dapat..mule2 aku rase sakit sgt..first time la katakan.tp lama2 rase sedap..E mule menghayun laju..bergegar satu badan. E makin x tahan tgk tetek aku berayun turun naik..sambil menghayun batangnya, E meramas2 tetek aku,..nikmat sungguh..makin lama makin laju..tibe2 E jerit kuat "i'm coming syg!! i'm coming!!ARGHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!" aku dapat rasa pancutan panas dlm cipap aku..sedapnye..E trus baring sebelah aku..kepenatan..sebelum die tido, die cium aku n ckp die syg aku.. skrg kami pun dh nikah and hidup bahagia sgt..aku sememangnye untuk die saja.. sayang abang...

No comments:

Post a Comment

Member