Linda

Micasa Hotel Appartment

Mualam tu, aku demam, TT duduk atas katil pastu dia suruh aku baringkan kepala di atas pangkuannya. dia mula mengurut. semasa mengurut tu kepala aku terkena tetek TT. Konekku mula tegang. Habis mengurut aku suruh TT baring sebelah. Lepas tu aku panjat TT, kangkangkan kaki TT dan aku meniarap di celah kangkang TT, dan kami bersembang sikit sebelum aku buka habis baju tidur TT. maka nampaklah tetek TT yang putih melepak, blat dan comel itu, pantat TT yang sikit bulunya pun aku nampak. TT sedikit malu tapi, tidak menghalang aku melihat semua di bawah lampu bilik terang benderang. Aku mula mencium muka dan mengucup bibir TT dan tanganku mula meramas tetek TT serta merayau keseluruh badan. ku hisap dan nyonyot tetek TT. TT mengerang ngerang 'erkkk erkkk' Konek ku yang sudah sedia keras, aku usik usik pantat TT yang sudah mula basah. Aku bangun dan melutut sambil menyuakan konekku ke mulut TT supaya dia buat blow job, TT mula memasukkan konekku kedalam mulutnya dan membuat blow job beberapa kali. Tangan ku pula meraba raba tetek dan mengosok gosok celah pantat TT hingga pantatnya berair dan mula basah. Aku dah tak tahan menurunkan konek ku ke arah pantat TT pula. Ku lihat pantat TT dah mula basah. Konek ku yang sedia tegang itu ku suakan pula pada bibir pantat TT yang sedia menerima konekku. Tanpa membuang masa aku memasukkan batang konek ku kedalam pantat TT perlahan lahan. Sakit kata TT. Aku kangkangkan kaki TT dan mula menghayun konek ku menyorong tarik ke luar dan dalam. Hayunan ku makin lama makn laju apa bila terasa hangat dan licinnya pergerakkan konekku dalam pantat TT. TT sudah mula merengek rengek sedap dan sakit katanya. Aku makin kuat menghayun sorong tarik keluar dalam konekku yang makin basah dengan air mazi TT. Kami juga sudah mula berpeluh. Sambil menyonrong tarik, aku sempat lagi meramas ramas tetek TT. kadang kadang ku hisap hisap dan ku gentel puting tetek TT. Air mani ku sudah hampir keluar, hayunan ku makin laju, bila terasa air mani hendak terpancut, maka aku mengcucuk konek ku sedalam dalam yang boleh ke dalam pantat TT, sambil memeluk TT dengan erat, air mani ku pancutkan ke dalam pantat TT. selesai memancutkan air mani kami terdiam seketika dan konek ku mula lembik dan secara automatiknya menarik diri keluar dari pantat TT yang memang basah lencun dengan air mazinya dan air mani ku yang berwarna putih susu. Aku bangun mengambil tissu mengelap pantat TT yang melimpah dengan air mani ku. Selsai mengelap konek ku, aku berbaring dan TT pergi ke tandas membasuh pantatnya...Kami tidur berbogel dan berpelukan dan melakukan hubungan sex sekali lagi sebelum pergi kerja. Begitulah aturcara kami setiAap hari selaku Pengantin Baru...

1 comment:

Member