Linda

Coe Coe Resort - Dua Hari 8 kali

(1) Sampai ke Resort kami mandi bersama, tak tahan punya pasal ak kongkek TT dari belakang sambil berdiri. TT merengek rengek kesedapan. Sebelah tangan aku pegang dan ramas bontot, sebelah lagi uli tetek. Air mani aku pancut dalam dalam. (2) Selepas selesai mandi, kami order makan, selepas makan kami baring baring di katil resort sambil tengok laut. Baring mengiring di belakang TT sambil memeluk dan meramas tetek konek ku tegang lagi, terus aku londehkan seluar TT dan cuba cucuk dari belakang, style lebih kurang macam 'Doggy' tapi mengiring, pancut lagi air mani dalam pantat TT, Banyak betul air kami bila bercuti Honey moon. Lepas tu dua dua kami tidur. (3)Bangun tidur hari dah gelap ingatkan petang tadi nak bangun lepas tu jalan jalan di pantai sambil main air, tapi overslept, terjaga pukul 7 malam. Lepas order makan dan tengok TV, TT mula meraba raba konek ku dan melondehkan seluar pendek dan terus buat blow job, sampai konek aku tegang betul TT terus bertelanjang dan mengangkang. Aku masukkan konek perlahan lahan, sorong tarik sorong tarik dari perlahan kemudian makin laju, sambil tu ku ramas ramas tetek TT dan kami berkucupan. Bila air mani ku nak terpancut, ku hisap lidah TT kuat kuat. Puas bersetubuh kami tidur. (4) Pagi esoknya, TT terjaga awal, nampak konek ku terpacak pagi pagi tu, terus dia kejutkan aku ajak bersetubuh lagi, kali ini dia di atas aku di bawah, macam naik kuda gaya TT, aku cuma berbaring dan menerima hentakkan TT sambil meramas tetek dan bontot T, sesekali TT bercium. Bila air mani nak terpancut, ku tarik TT dan memeluknya kuat kuat sambil ku cucuk konekku kedalam pantat TT sedalam dalamnya. (5)Setelah puas berjalan di pantai dan mandi laut serta bershopping sakan dan makan tengahhari, kami pulang ke bilik resort dan membelek belek barangan serta souvenir yang baru di beli. TT sibuk mencuba Tshirt dan pakaian yang baru di beli, aku pun sama. Oleh kerana dua dua dah bogel kami berpelukan dan terus macam biasa bersetubuh lagi. Lepas tu kami tidur (6) Pukul 4 terjaga dan lapar, di luar hujan, kami order makanan. Lepas makan TT mandi, lepas tu naik atas katil dan menonggeng sambil mengajak ku bersetubuh lagi, kali ni kami bersetubuh 'dogy-style', best sebab dpat ramas tetek dan bontot tapi susah sikit nak cium mulut. Pancut dalam dalam lagi. (7) Terjaga pukul 7 Malam nak keluar takut sebab di pantai gelap, kami makan makanan ringan sambil TT duduk aas riba dan menonton TV di atas katil, konekku tegang lagi dan TT dah mula stim. Bersetubuh lagi. kat pantat TT dia sapu krim pembab dan memang krim untuk bersetubuh. Memang lemak rasanya bersetubuh guna krim. Pancut dalam dalam dan sedikit meleleh keluar pantat TT. Lap dengan tisu. Pastu lepak lepak tengok TV. Dah tengah malam, sebelum tidur aku ajak TT bersetubuh lagi sebelum tidur, kalau tak kongkek tak boleh tidur, lama betul kami bersetubuh kali ni, dekat sejam aku masih tak pancut pancut lagi, TT dah tiga kali klimax. akhirnya terpancut juga. kali ni aku pancut sambil memeluk erat TT. konek ku menjadi kembik dan seara automatik menarik diri dari dalam pantat TT. TT lap konek aku dengan tisu lepas tu dia pergi cuci pantat kat dalam shower room, kami tidur bogel dan berpelukan malam tu. Pagi esok kena bangun awal sebab bas dah tunggu nak ke destinasi lain.

No comments:

Post a Comment

Member