Linda

oral pun jadi la...di blok delima...

Aku bukan la baik sangat…dalam kelas aku ni nakal la juga…aku ni pelajar di IPTA yang melatih guru untuk mengajar sekolah rendah…hm…korang tau la kan…kampus aku di utara semenajnung Malaysia…di dalam sebuah pulau…hee..cukup sampai situ la korang tahu k.. Dalam kelas aku ader 21 org..10 laki 11 perempuan..hm…xpelu la aku nk citer pnjg2…cm ni…de dak kelas aku ni..pompan..nama dia lisa…huh..badan solid beb…mantap…seksi…tiap hari isnin kitorg pakai baju sukan..baju tu putih..so Nampak la tali bra…aku pun da start stim…huh..aku tahann… Hari selasa kelas aku abis awal…2.30ptg da bis..so kami plan nk kemas n hias kelas…pas da siap lam kul 3,,,semua da balik…tiggal aku ngan lisa jer….aku da plan baik punye…aku tutup tingkap n pintu..tingkap kne ttp sbb kls kitorg kat level bawah..kantoi r pojek.. Dy tengah sapu lantai…aku buat2 la tersampuk dan terpeluk la dy..dy pun jatuh gak sekali p ats kerusi je la…time tu aku pun dok pegang la tetek dy sekali..huh…bes kot…lembut sial…pastu aku pon men2 la tetek dy..dlm posisi dia tertindih..dy tak boleh nk lari r…dy menjerit dan meronta tak nk…tapi nafsu permpuan ni tinggi….lisa tewas..makin lama aku rasakan teteknya makin keras dan putingnya timbul…aku bangun dan dia pun bangun…aku memujuk dy untuk main… tapi dy tak nak.. Aku janji ngan dy wat oral je dan dy setuju…aku menanggalkan pakaiannya satu per satu..tudung…baju kurung…kainnya sehinggala dia tinggal bra n panties je…huh…putih melepap badan dia…tetek dy takyah cakapla…aku baringkan dia diatas meja pensyarh..aku bukak bra dy…huh…aku gentel2kn putting dy..aku jilat..hisap…huh…aku tarik ngan gigi aku…lisa mengerang kesedapan… Penis aku dala seluar tam mg tak leh ckp la…aku bukakan seluar…boxer aku mmg da jadi gunung…aku ambil tgn dia dan halakanke penis aku…lisa tak tau nk wat ape…aku suruh dia pegang…aku bukan dan aku halakan ke muka dia dan suruh dia hisap…dy mengikut saja..huhu..fistime org hisap kot…mmg bes….time dy hisap…aku belai rmbut dy.

.men tetek dia n aku masukan jari aku kat pasties dy…huh..basah tak yang cakaplah…alas meja pensyarah pun da basah… Aku main2 sikt biji dy…huh…bes…tgh dy dok kulum…aku sok dia wat lju2…n aku da tak tahan….aku pancot kat badan dy….kat tetek…muka…huh…dy ckp dy nk lagi…ok..p aku ckp aku kne wat lak kat dy…ok je lisa jawab… So..ape lgi…aku pun turunkan kepala aku kat burit dy la…aku jilat hisap air..huuh..sampai dy klimaks juga…dy keletihn…aku da jnji xnk msok lm burit dy. Tp penis aku stim lg….

.so..aku ckp aku nk fuck kt tetek dy…dy ckp fuck la kat lam mulut dy..huh..aku pon pe lagi..msuk lam mulut..suru dy kepat…aku hentam laju2..bes gak…lama aku fuck n aku pancut kat tetek dy…dy sok aku jilat tetek dy..aku pun jilat la air mani aku... Pastu da sejam kitorg main…kiotrg pon balik…blok kunci kul 5…so…sempat lgi la kua…alas meja tu…kitorg tinggal je…sok dtg kelas….dak2 lain tanyala sapa yang tumpahkan air…ader kesan air kat atas tu…kitorg wat xtau jer r…hehe….pastu kitrg selalu gak la wat oral…kadang2 pas elaun da masuk g la tido kat hotel luar..p aku tak pernah fuck burit dy….

No comments:

Post a Comment

Member