Linda

Layan bapok

AKU nak citer pengalaman pertama aku main ngan bapok. Actually keje aku slalu abis lewat malam dan tiap malam aku akan lalu satu area tempat lepak bapok-bapok kalau nak balik rumah. Setiap kali aku lalu, sure diorang melambai2 kat aku. Penah aku berenti saja main-main. Aku gelak jeh bila diorang offer hisap batang. Kalau nak lebih pon boleh, tapi kena bayar lebih. Aku cuma sengih jeh laa. Maklum tak penah aku main ngan bapok... Sampaila satu hari hati aku teringin nak cuba. Tambah plak skali tuh ada sorang bapok nih pergh bleh tahan lawa. Tetek pon boleh tahan besar. So aku berenti kereta aku. Sebab diorang dah kenal kereta aku diorang buat tak kisah. Sampailah aku panggil si bapok cun nih. Nama di Nina. Entah apa nama jantannya aku tatau. Bila dia offer ajak main aku kata bleh gak. Nak cuba. So dia bawak aku naik ke tempat dia kat atas rumah kedai kat situ. Rupanya dia memang duk situ. Dia bukak lampu malap antara nampak tak nampak jeh. Lepas tuh aku biar jeh la apa dia nak buat kat aku. Nina suruh aku bukak seluar aku. Tak sempat aku londehkan habis seluar aku dia sambar batang aku yang tak berapa tegang masa tuh. Lepas tuh Nina mula isap batang aku. Cup...cup..cup.. Pergh boleh tahan. Maklum kudrat jantan. Tengah dia isap batang aku, aku rabanya batang dia plak. Hemm.. boleh tahan besor. Lama gak laa Nina isap batang aku sesekali dia sedut telor aku. Pergh.. macam nak melayang. Aku terbayang awek aku Ayu isap batang aku tiap kali kami berasmara tapi tak sehebat Nina. Lepas tuh aku tanya bleh tak aku isap batang dia. Dia kata no hal. So aku mula isap batang Nina. First time aku buat keje macam tuh. Lama gak aku isap. Dari batang Nina yang kendur dah jadi tengang. Masa tuh aku mula rasa air mazi dia dah masuk mulut aku. Emm manis rasanya. Lepas tuh dia kata nanti dia klimaks. So aku berenti la isap batang dia.. Nina kata sebab aku isap batang dia dengan hebat, dia offer main belakang dia. Dia mula menonggengkan bontot, dan aku mula memasang kondom. Pergh.. susah gak nak masukkan batang aku dalam bontot Nina walaupun aku dah basahkan dengan air liur aku. Tapi akhirnya usaha aku berjaya juga. Mula2 aku cucuk separuh jeh Nina dah mengerang. Tatau sedap ke sakit. Lepas aku merancakkan lagi pergerakan sorong tarik aku. Erangan Nina makin kuat... sesekali keluar suara jantannya. Aku tak peduli, aku pon makin nikmat. Maklum first time main bonto.. dengan bapok lagi. Masa batang aku duk main sorong tarik, tangan aku duk melancap batang Nina... Lama lepas tuh aku dengar suara Nina menjerit... arcghh!! rupanya Nina dah terpancut dan masa tuh laa kemutan bontot Nina makin kuat sehingga aku sendiri tak tahan dan nak memuntahkan lahar. "Nina, cepat. Aku dah tak tahan..." Nina kemudian membetulkan kedudukan dan melutut depan aku. "Cepat bang.. pancut dalam mulut.." Lepas tuh crruuutttt... aku terpancut dalam mulut Nina. Kemudian Nina menjilat dan sedut sisa mani kat batang aku. Pergh... aku rasa lutut aku longgar semua. Kami terkulai di atas tilam nipis dalam bilik Nina. Dia senyum kat aku. Abang nih hebatlah...! Itulah pengalaman pertama aku main dengan bapok dan lepas itu aku tak lalu lagi di kawasan itu. Aku rela ikut laluan jauh untuk balik ke rumah. Biarlah ia jadi kenangan sebab sekarang ini kalau aku nak main bontot, aku tidak perlu lagi cari Nina atau bapok lain sebab Ayu sedia melayani aku dengan apa lubang sekalipun. Terima kasih Ayu kerana memahami keinginan abang...

No comments:

Post a Comment

Member