Linda

Baru Anak Satu

Umur ku 34 tahun sekarang dan aku berkerja di salah sebuah tempat yang ternama di Malaysia ini. Nama tempat itu biarlah aku rahsiakan. Jawatan aku disana adalah sebagai eksekutif kanan dan aku telah berkerja disitu selama enam tahun. Dan selama aku berkerja disinilah aku telah belajar main luar selain dari isteriku.Ia lah kerja tempat glamour dan jawatan pun glamour dan akupun selalu "rub shoulder" dengan orang orang yang terkenal dalam berbagai bidang mereka tersendiri dan sebab itulah wanita wanita ingin mendekati aku. Aku tahu mereka ni bukannya nak kan aku tapi nak ambil kesempatan supaya dapat mendekati client client aku ni dan aku pun ambil kesempatan keatas mereka.

Diantara pengalaman aku didalam "extra curriculum activity" aku ni yang paling aku ingati ialah dengan setiausaha di PR department.Namanya timangan nya Ima dan umurnya sekarang 25 tahun.Semenjak Ima mula kerja tempat aku empat tahun yang lepas, sebelum dia kawin, aku nampak macam biasa saja. Aku selalu "in contact" dengan Ima kerana aku perlu "material" untuk aku bawa jumpa Client aku seperti gambar dan "brochure". Selepas dua tahun berkerja di sini Ima pun berkahwin dengan jejaka idamannya dan selepas setahun Ima melahirkan anaknya yang pertama.

Tapi nafsu ku dengan Ima mula mendadak apabila dia pulang dari cuti bersalinnya. Mana tidak, dulu badan Ima kurus kering dan tetek nya pun kalau pakai baju tak nampak langsung. Tinggi Ima lebih kurang lima kaki saja dan berat badannya pun lebih kurang 40kg. Tapi lepas bersalin, aku nampak punggung Ima dah menjadi besar di tempat tertentu, buah dada dah menonjol, tapi pinggang dan perut kecil macam dulu. Berat badan yang 40 kg dulu dah bertambah 5kg lagi tapi ditempat tertentu seperti punggung dan tetek. Muka Ima pun yang dulu cengkung dah berisi. Well, Ima telah memasuki dalam kategori "Taste aku". Setiap kali aku jumpa Ima, nafas ku menjadi cepat dan konek ku menjadi tegang.

Satu hari aku dah tak tahan aku berterus terang pada Ima tentang "body" dia yang seksi. Lepas tu aku cakap "I don't care whether you are married or not, I want you". Ima terkejut dan tergamam. Ima perhati saja aku dan terus beredar dari tempat duduknya. Aku pun balik ke tempat aku dan puas hati kerana aku dah nyatakan apa yang tersirat kat hati ku. Lepas meeting aku petang hari yang sama, aku tengah buat e-mail untuk client aku telephone aku berdering, Ima call aku!

"Kenapa Abang tak cakap dulu lagi, sekarang dah kahwin susahlah, Ima dah ada anak pulak" So aku pun cakap" tak tahulah Ima, Abang rasa kalau Ima tak kahwin mungkin Abang tak rasa macam ni, kenapa Ima cakap macam ni?" aku pun tanya. Rupa rupanya dia memang ada hati kat aku sebelum ni walau pun tahu aku dah kahwin tapi dia tak berani nak cakap pasal dia tengok aku ni "Untouchable" untuk perempuan macam dia.So aku pun cakap"Let forget the past and look forward to the future", dia pun senyap dan letak talipon.
Dua hari lepas tu Ima tak datang kerja dan pada hari ketiga lepas tu, masa pagi aku masuk kerja aku nampak Ima dah tunggu aku di tempat aku. Waktu pukul 7.30 pagi dan masa tu takda orang dan aku selalu datang awal kat office pasal nak buat "paper work" tapi hari tu Ima pun datang awal dan aku pun perhati Ima dan menunggu Ima buka mulut nya. Tanpa cakap apa apa Ima terus datang pada ku dan menarik tengkuk ku dan mencium aku. Aku pun membalas dengan mengulum lidah Ima dan dia pun melakukan sebaliknya.

Selepas itu tangan ku meramas punggung Ima yang amat aku gerami. Selepas punggung, tetek jadi mangsa. Sambil tu mulut aku merayap kepipi dan leher Ima. Tangan Ima pun tak henti meramas punggung ku dan mengosok bahagian belakang badanku. Kemudian kami baring di atas meja aku. Tanpa menanggalkan pakaian Ima mulut aku menjalar ke dada dan terus ke tetek sambil tangan ku menenyeh pantat Ima. Nafas Ima dah laju, lagi laju daripada ku.Mulutku selepas menyerang kedua dua tetek Ima, terus menjalar keperut Ima dan sambil nak menjalar aku gigit gigit manja tetek, dada dan perut Ima. tangan ku sekarang telah masuk ke baju kurung Ima disebelah bawah dan menenyeh lagi pantat Ima. Kali ni pantat Ima hanya berselindungkan seluar dalam Ima yang nipis. Dengan nafas yang kencang, suara yang keluar pada mulut Ima pada masa tu cuma "I want you" berkali kali.

Dengan geram tangan ku pun menarik bawah kain, kain dalam dan "underwear" Ima sekali gus dan Ima sekarang hanya berpakain atas saja. Mulut aku tadi yang menyerang perut Ima kali ni menjalar ke peha Ima dan apabila aku menjilat bahagian dalam peha Ima dengan "automatik" Ima mengangkangkan kakinya. Masa ni Ima masih berbaring atas meja aku dan aku sambil berdiri tangan kiriku meramas tetek nya walaupun baju Ima masih tidak aku tanggalkan. Aku takut kalau ada orang datang sempat lagi cuma perlu pakai kain bawah saja.mulut ku menjilat keliling pantat, peha perut Ima dan tangan kanan ku sudah menenyeh pantat Ima. Air Ima pun dah keluar banyak dan aku pun terus attack lagi. Lepas tu mulut ku pula ambil peranan tangan kanan ku terus aku mengulum dan menjilat pantat Ima.

Kemudian aku memasukkan lidah ku sedalam dalam kedalam pantat Ima dan lakukan "tounge fµ¢k" dan masa ni aku dengar Ima merengek "aaaaagrh.... .." dan kedua dua tangan Ima memegang kepalaku dan bantu menghayun kepala ku ke pantat nya. Ima dah capai her first climax. Tapi aku tak nak berhenti aku terus jilat dan kulum dan lepas tu Ima tarik kepala ku dan cakap "my turn" Aku pun berdiri tegak dan buka zip seluar dan tarik bawah seluar ku. aku pergi ke hujung meja di mana kepala Ima berda dan tanpa bagi peluang pada aku Ima terus menarik konek ku yang rasa macam nak meletup ke dalam mulutnya. Ima pun jilat kepala konek ku, menonyot kepala konek ku dan cuba masukkan sedalam dalam konekku kedalam mulut nya tapi cuma dapat setengah saja. mungkin pasal konek ku besar dan mulut Ima ni kecik je. Lepas tu Ima jilat dan nyonyot telur ku pula.

Sambil tu aku tengok jam atas meja dah pukul 8.05 minit pagi so aku cakap Ima "cukup Ima... cukup... Abang nak fµ¢k you now..kalau tak dapat nanti Abang menyesal...." Bukan apa pasal biasanya office aku ni pukul 8.30 orang baru sampai so aku fikir I just need 15 minutes to fµ¢k her.. cukup untuk melepaskan geram aku selama berminggu minggu ni!

Aku pun beralih ke bahagian bawah dan Ima sambil baring perhatikan aku. Aku tarik Ima sedikit kebawah hingga ke bucu meja dan aku pun meletakkan kepala konek ku ke bibir pantat Ima. Aku memain kan konek ku dibibir pantat Ima dan Ima dah mengerang "Uuuuuhh" badan Ima menggeliat. Aku pun perlahan lahan tolak masuk kepala konek ku kedalam pantat Ima sambil tangan ku memegang pinggang Ima. Lagi kutolak masuk konekku sampai tiga suku masuk, Ima pegang tangan ku macam menyuruh aku berhenti sekejap. Aku tak peduli dan terus ku tolak masuk dan kali ni mata Ima terbuka luas dan mulut Ima melopong sekejap dan badan Ima mengeliat kekiri kekanan keatas.

Melihat keadaan ini aku bertambah geram dan terus tolak dengan satu tolakan kuat dan habis masuk semua konekku kedalam pantat Ima. Masa ni muka Ima macam berkeriut sedikit macam sakit.. Aku tahu dia merasa sakit pasal kepala konek ku dapat ku rasa sudah berlaga dengan tulang yang menandakan berakhirnya lubang pantat Ima. Kalau nak masuk lagi dalam tak bolih. Pada masa ni aku pun tutup mata ku dan menyirapkan segala nikmat kepanasan, kelembapan,kesempit an dinding pantat Ima yang mengelilingi batang ku ini. Dicampur dengan suara merengek Ima "aaaargh" kurasa sungguh sedap.

Lalu aku pun mengangkat kaki Ima dan meletakkan atas bahu aku, tangan ku ku tolak bahangian bawah peha Ima kebelakang dan aku pun memulakan sorong tarik ku. Setiap kali aku menolak masuk aku cuba menolak sedalam dalam nya hingga terasa tulang didalam pantat Ima macam memukul kepala konek ku. Dan setip kali itu juga Ima merengek macam sakit tapi campur sedap "Aduh.....issssh. .......aaaargh" itu saja yang terkeluar dari mulutnya. Aku pun bila melihat dan mendengar keadaan ini terus dengan rakus melajukan sorongan aku dengan laju .......laju ....laju dan bila aku terasa hendak terkeluar air ku aku tangan ku mengangkangkan lagi kaki Ima dan cuba menyorong lagi dalam konek ku.

Dalam masa ni Ima dah macam nak menangis mukanya tapi mulut nya masih cakap "aaaargh..... ...sedap" Dalam sakit bercampur sedap yang teramat sangat aku melajukan lagi dan aku melepaskan air mani nikmatku yang ku rasa dipam berkali kali olih badanku kedalam pantat Ima dan apabila kurasa air tu nak habis aku pun melakukan satu rejaman terakhir kedalam pantat Ima. Ima pun klimaks bukan sekali tapi tiga kali.

No comments:

Post a Comment

Member