Linda

Pn Lim

Cerita ini berlaku 5 tahun yang lalu di sebuah taman diselatan Malaysia Barat. Jiran aku adalah keluarga cina, iaitu seorang nenek, seorang ibu dan anak nya yang baru umur 3 tahun. Ibu nya yang berumur lebeh kurang 33 thaun jarang ada di rumah hanya balik sebulan sekali. Jadi aku selalu bermain dengan anaknya yang 3tahun itu dan selalu memberi mainan dan makanan.

Pada satu ketika ibu nya terpaksa balik dan jaga anaknya kerana nenek nya menerim rawatan di KL selama satu bulan. Jadi tinggal lah dua beranak itu. Ibu ini boleh tahan muka dan badannya kerana baru ada hanya 1 anak.Kami selalu berbual bual kadang kadang sampai hal peribadi. Oh ya tentang diri aku, aku sudah khawin tetapi tinggal seorang kerana isteri dan keluarga tinggal di daerah lain kerana bertugas dan anak kami bersekolah. Pada satu petang sedang aku rehat aku terdengar suara orang menangis kesakitan dan aku dapati ia datang dari jiran aku.

aku pun segera pergi dan terus masuk ke biliknya dan dapati Pn Lim sedang baring dengan hanya bertowel saja.

Ia mengadubahawa kaki nya cramp. Aku pun cuba menolongnya dengan membantu angkat kakinya seperti dalam cara pertolongan cemas yang aku belajar dulu. Dengan tidak sengaja batang aku terus keras kerana terlihat pantatnya yang berbulu libat tanpa seluar dalam sebab lepas mandi. Dengan bantuan aku tadi ia berasa lega dan cuba bangun tetapi terjatuh atas badan aku dan towel nya terbuka. Ia berasa malu dan cuba tutupnya tapi aku merayu supaya ia membenarkan aku melihat tubuhnya dulu. Dia kata kalau hendak lihat dia punya aku juga misti tunjukkan aku punya. Oh ya Pn Lim ini telah ditinggal kan oleh suami sejak anak nya lahir. Aku apalagi terus buka baju dan kain aku dan tunjuk kepadanya batang aku yang telah tegang itu. Kami berdua terus menimati tubuh masing masing. Dari gerak geri dan air muka aku dapati Pn. Lim telah mula stim maku aku beranikan diri terus mencium bibir seluruh leher dan tubuhnya. Pn. Lim tidak membantah hanya makin kuat ia memeluk badan ku. Aku terus rebahkan nya ke lantai dan muka ku terus ke cipapnya.

Aku mainkan lidahku pelahan lahan dibibir dan biji nya. Mukin kerana telah lama tidak kena main aku dapati Pn. Lim sungguh cepat berair hingga air lazarnya keluar dengan banyak dan juga ia terkecing sekali. Ia minta aku buat sekali lagi kerana tidak puas lagi dengan mainan lidah dan jariku keatas kelintit dan cipapnya. Tapi aku minta batang ku masuk dalam cipapnya dulu dan kemudian aku akan puaskan nya beberapa kali yang ia mahu. Pn.

lim setuju dan apalagi aku pun terus belayar dengannya. Pertama kali aku dapat main dengan cipap cina. Aku berlayar sepuaspuasnya dan berbagai position dan ia sangat suka dengan layanan ku.

Kerana selama ini bekas suaminya tidak pernah membuat macam kami lakukan hari itu. Badan kami berdua bertanda tanda dengan gigitan masing masing dan aku juga berasa sungguh puas. Kerana Pn. Lim takut beranak ia minta aku pancut air mani ku diluar cipapnya. Tapi aku minta sekira nya tidak dapat pancut dalam cipapnya aku minta pancut mani dalam mulutnya.

Mula mula Pn. Lim enggan membenar tetapi aku beritahunya jika ia enggan membenar kan aku pancut mani dalam mulutnya aku tidak akan jilat pantat dan kelintitnya yang ia minta tadi.

Akhir nya Pn. lim setuju dan apalagi aku terus pancut dalam mulutnya dan aku paksa ia menelannya semua dan kulum batang ku hingga ia lembik. Sejak itu bila ada masa yang sesuai kami akan belayar bersama atau hanya ringan ringan jika keadaan tidak izin seperti ada sekali aku main semasa ia sedang haid atas permintaan Pn. Lim sendiri. Sekian dan lain kali cerita Aku, Pn. Lim dan Kawannya.

No comments:

Post a Comment

Member