Linda

Dendam Ex-Girlfriend Ku

Background..
Aku start bercouple dengan ex-girlfriend aku sejak di universiti lagi. 1st
year universiti sampai 4th year. Aku seorang yg setia, x pernah curang walau
sekalipun. Kami belajar dalam kelas yg sama, batch yg sama. Pada ketika 2nd
year, parentz aku dah supply aku dengan kereta untuk memudahkan aku ke hulu
hilir dari kuliah ke rumah sewa. Kami pada ketika itu berumur 22 tahun..
Bayangkan, 22 tahun dan berkereta, aku tak terlepas dari maslah yg remaja
sekarang alami. kami sangat bebas. tp tp aishah seorg yg educated. kami
biasnya buat oral sex. dia tidak pernah membenarkan aku 'menerokai' bahagian
sulitya sebelah bawah. 'selepas kawin' katanya. aku hanya dibenarkan utk
menggomol breastnya manakala dia pula mengulum batangku. kadang2 dia akan
lancapkanku. Selama 2 tahun setengah kami dengan oral sex yg mmg mcm
amateur. tp aku x kisah. Aku dan aishah sangat bahagia tapi malangnya aishah
(nama ex-girlfriendku) buat 'hal' masa 3rd year. Dalam diam dia pasang
boyfriend baru..

flashback...
Aku sedar perubahan pada diri Aishah kerana perangainya yang pelik. cara dia
melayanku pun lain. selama 2 minggu aku amati perubahan perilakunya. tapi 2
minggu untuk menyedari aku dikhianati.. menunjukkan aku terlalu percaya
padanya.. dan betapa ignorant diriku..

kami mmg selalu ke mana2 bersama.. tidak kira ke kuliah atau ke mana2. Suatu
hari, seperti biasa aku teman Aishah ke kedai dobi. ketika dia masuk ke
kedai dobi, aku hanya menunggu di dalam kereta.. nak dijadikan cerita,
handset Aishah tertinggal di dalam kereta. aku bukannya yg jenis suka syak
wasangka pada org sebab aku sangat setia pada Aishah & tidak ada masalah
pada hubungan kami.. tapi entah kenapa pada hari itu aku ambil handsetnya
dan membaca msg2 dalam inbox handset Aishah.

Alangkah terkejutnya aku bila membaca msg2 yg kebanyakkannya bukannya dari
aku. semuanya tertulis kata2 manis dari seorang lelaki bernama "Mat".

Luruh hati, sedih, terkejut.. hubungan yg kami bina atas dasar kepercayaan
musnah begitu sahaja. sekembalinya ke kereta. aku terus tujukan soalan
bertalu2 tentang msg itu. Aishah kelihatan sangat terkejut. tapi pada masa
yg sama dia kelihatan sangat bersedia utk menghadapi keadaan itu. seperti
dia sudah menjangkakan semua ni akan terjadi.

"Hubungan kita dah berakhir Di.(nama ku) kita tidak sesuai. Aishah cintakan
Mat sejak sekolah rendah lagi. Aishah minta maaf tapi kita mmg x boleh
bersama lagi". Semudah itu Aishah putuskan hubungan kami. mana pergi janji2
akan bersama 4ever? semuanya hanya janji di mulut..

dipendekkan cerita, aku dan aishah break dan dia declare Mat as her
boyfriend keesokkan harinya (mengikut kata kawan aku la). cepatkan? nampak
sangat dia mmg tertunggu2 utk break dengan aku.. supaya dia dapat teruskan
dengan Mat.. kekasihnya sejak sekolah rendah.

Dipendekkan cerita, aku dapat tahu yg Aishah x boleh hidup tanpaku. akhirnya
dalam masa 3 hari dia break dengan Mat dan kembali padaku. pada ketika itu
aku sangat hepi. aku tak terfikir pun tindakan aku menerimanya semula
seolah2 seperti "menjilat ludah sendiri)

Kini
kami masing2 sudah bekerja.. belum berkahwin. pada ketika ini umur kami
sudah 25 tahun. kami masih bersama dan masih lagi buat oral sex bila
berpeluang. cuma kali ni keadaan lebih selesa sebab kami boleh berasmara di
hotel. cuma caranya masih sama.. just oral sex. Aishah masih lagi belum
memberi aku access pada bahagian bawah.

Nenek ku seorang pendesak. pada suatu hari dia perkenalkan aku dengan
seorang gadis yg cukup sempurna, wajahnya, badannya.. dan setelah ku kenali
selama beberapa minggu, perwatakannya sangat menarik. sekarang aku dalam
dilema antara Aishah dan Rohani (gadis yg nenekku perkenalkan).

Hubungan aku dan aishah masih berterusan. nak dijadikan cerita pada suatu
ketika itu, aishah mengajakku utk mengikutnya bersama office trip di pulau
langkawi. aku menolak, tapi dia bersungguh2 memujukku utk pergi. akhirnya
aku setuju setuju selepas dia berjanji utk beri aku oral sex yg berbeza dari
biasa.. yg melibatkan bahagian bawah..

sebuan sebelum tarikh ke pulau langkawi, aku terjumpa dengan Mat di KLCC.
aku nmerahsiakan perkara ni dari aishah. menakjubkan kami boleh bersembang2
seperti kawan sebenar. dalam masa sebulan tu, aku dan mat kerap kluar
bermain bowling dan bertukar2 email. kami lelaki, so kebanyakkan yg kami
bincangan semuanya bab2 sex.. tak disangka.. kami mmg boleh jadi kawan
rapat. Mat ada bertanya tentang aishah.. mungkin kerana egoku,.. aku bgtau
mat yg kami belum berkahwin tapi kami kerap buat sex.. aku tak tahu kenapa
aku cakap begitu walaupun pada hakikatnya aku x pernah buat sex dengan
aishah..

Selepas bertemu dengan Mat, kenangan aku dikhianati ketika di universiti
dulu kembali bermain2 di fikiran. betapa aku membenci aishah kerana
perlakukan aku sebegitu. mungkin sebab aku sudah mempunya pilihan lain
(Rohani), perasaan sayang aku kat aishah makin kurang..

Lama aku berfikir, aku bertekad utk break dengan aishah. aku nak balas
dendam! akhirnya aku dapat idea.. aku mengajak mat utk ke Langkawi. pada
mulanya mat menolak tp akhirnya bersetuju selepas aku beritahu akan
pertemukan aishah dengannya...

Trip to pulau langkawi tak lama.. 2 hari 2 malm je. Tiba hari ke pulau
langkawi.. aku menyewa bilik connecting room dengan aishah. mat pula sudah
bertolak semalam. aku tidak tahu mana biliknya tapi aku menyuruhnya dia
menyewa hotel yg sama. senang nak contact, alasanku..

Office trip kali ni x banyak program. most of the time free time. means that
boleh buat ape2 je.. kalau malam pulak, lepas dinner, ada karaoke untuk yg
berminat.. aku dan aishah dah plan awal2.. malm ni kami nak berseronok dalam
bilik je. 'Oral sex je tau' kata aishah.. malam yg dijanjikan, aku hubungi
mat supaya bersedia anytime.. aku akan call dia kalau aku bersedia utk
kenalkan aishah pada dia..

(korang semua maybe dah boleh baca apa plan aku..)

Nama lagi connecting room, so ,aku bebas kluar masuk ke bilik aishah. cuma
aku betul2 respect privacy aishah. bila dia tukar baju, bila dia mandi, aku
x pernah pun ganggu kalau dia x suka. mungkin itu sebab nya dia percaya
padaku dan x kisah aku kluar masuk dari biliknya..

sebelum aku ke bilik aishah utk oral sex, aku menghantar msg pada mat utk
kebilikku dalam masa sejam.. aku sengaja tidak mengunci pintu bilikku supaya
mat boleh masuk. pintu connecting room tu pun aku x kunci..

seperti yg biasa kami lakukan..
Aishah terbaring atas katil hotel. Aku dgn perlahan2 merayap dari kaki ke
bahagian atas badan aishah. Aishah suka begitu.dia suka kalau aku bermain2
dengan badannya.. Aishah berblouse labuh pada hari itu.. perlahan2 aku
menarik turun blousenya. Dan membuka butang baju kemejanya. Skrg aishah
hanya tinggal panties and bra. Aku memasang dvd lucah yg mmg aku bawa dr
umah. Dvd tu berkenaan group sex, 2 lelaki dan 1 wanita. Aishah mmg biasa
tengok dvd lucah, so dia tidak pelik dengan movie berkenaan.

Oral sex version kami ialah hanya mnggunakan lidah. Pada mulanya aishah
menolak bila aku ingin membuka pantiesnya.tp setelah pujuk rayu, akhirnya
dia menagalah. Aku dgn perlahan2 membuka pantiesnya. Aku happy sgt2 bila dpt
lihat cipap aishah dikelilingi bulu halus yg nipis. Mmg feveret aku. Aishah
malu.dia cuba menutup dengan selimut tp aku cepat2 menghumbankan mukaku pada
cipapnya. Aku main2kan lidahku pada clitoristnya.seperti ku jangka dia xleh
tahan.dia mengangkangkan pehanya. Aku dapat lihat bagaimana sebenarnya cipap
yg dara.. X sama mcm cipap2 yg aku jumpa kat internet aku jilat rakus. Semua
air yg kluar aku telan, walaupun x sedap.bgku, ni masa pembayaran yg sesuai,
sebelum ni aishah sahaja yg menelan air maniku.kali ni biarlah aku pula yg
telan airnya.

Hampir sepulu minit aku menjilat kelentitnya, dia cakap x tahan.dia menyuruh
aku memasukkan btangku ke dalam cipapnya. Aku cuba menguji pendiriannya.
Bagaimana dia tidak mahu melakukan hubungan sebelum berkahwin. Dia cakap,
sekarang situasi dah lain. Dia x kisah dah. Aku x tunggu lama. Aku pun
membetulkan posisi dah 'zassss' aku henjut konekku sedalam mungkin. Aishah
menjrit ketika daranya terkoyak.dia menangis sekejap. Aku kaget. Aku
ingatkan dia menyesal. rupa2nya dia sakit. Aku suruh dia berthan sambil
konekku masih lagi dalam cipanya. Aku sorong tarik papan perlahan2 bila aku
nampak dia dah ok sikit. Lama kelamaan dia yg mcm lebih2. Dia menyuruh aku
melajukan hayunan. Tidak lama selepas itu dia pun klimaks.aku taksub melihat
bagaimana air terpancut2 antara celah2 yg ada ketika konekku dalam cipapnya.
Yg pasti aku belum lagi puas. Dia menolak badanku ketepi. Aku akur. Segala
yg berlaku seperti dirancang.

Kami kemudian berbogel di atas katil sembil menonton dvd blue. Aku
memberitahunya yg nikmat sex dengan 2 lelaki lagi best (dengan nada
bergurau). Dia pun cakp dia nak cuba (pun dengan nada bergurau). Yesss..
Hatiku berkata.. Aku tau mat sudah ada di bilik sebelah.

Aku pun cuba memulakan pusingan ke2. Aku menjilat2 putingnya yg kecil dan
halus itu.sayang, mmg putting yg belum dijamah sesiapa. Kali ni aku akan
jamukan pada 2 org sekaligus.

Aku bagi isyarat pada aishah utk ubah posisi.kami buat sex dalam keadaan
berdiri, betul2 di depan pintu bilik connecting room itu. Aishah
membelakangi pintu itu. Dia tidak bertanyakan rational berbuat demikian,
maybe sebab x tahan dengn nikmat sex. Ketika aku memasukkan zakarku dalam
cipapnya, aishah menutup mata menahan nikmat.pada masa itulah aku dengan
sedaya upaya cuba menolak sikit pintu connecting room itu utk memberi
isyarat pada mat. rupa2nya aku x perlu bg isyarat. Mat sudah sedia mengintai
perbuatan kami. Aku bagi isyarat pada mat utk diam dan datang dr arah
belakang aishah. Mat tanpa berfikir panjang mencabut seluar dan terlihatlah
koneknya yg tegak. Ketika itu aishah belum sedar yg mat sudah dibelakangnya.
Ketika aku melajukan hayunan, aku berbisik pada aishah yg aku akan gunakan
tangan utk 'menerokai' lubang belakangnya. Aishah hanya mengangguk2.matanya
masih lagi terpejam. Ketika itulah mat datang dan menerjah masuk melalui
belakang. Aishah menjerit kecil.tp masih tidak sedar yg itu adalah konek,
bukannya jari. Skrg tugas aku utk memasukan mat dalam permainan kami sudah
selesai. Skrg masa utk aku mengahyati nikmat yg ada. Aku meneruskan hayunan
sambil menggomol2 buah dada aishah yg montok. Ketika menghayati nikmat sex,
otakku x pernah2 putus berfikir betapa ruginya melepaskan body yg begitu
cantik utk dikongsi dgn org lain.. Tp memikirkan bagaimana dia pernah
menduakan aku... Aku jadi tekad utk tinggalkannya.

Tidak lama aishah utk sedar yg dibelakangnya adalah konek, bukannya jari
seperti yg aku explain.dia menoleh ke belakang. Dan mukanya berubah serta
merta.dia menolak aku dan meronta2.tp aku memeluknya erat2. Mat pun
memeluknya dr belakang.kami melajukan hayunan batang keramat kami ke dalam
badan aishah.lama kelamaan aishah pun makin lemah. Keihatan air matnya
mengalirke pipi. Kesian pun ada.tp aku asyik sangat2. Aishah jadi seperti
mesin utk di fuck. Aku serang dr depan, mat dr belakang. Kemudian terdengar
bunyi mengerang 'aah' 'aah' dr mulut aishah.aku tau dia mula menikmati seks
kami.

Aku x bagi amaran pun akan pancut di dalam perut aishh. sedar2, aishah
terbeliak biji mata ketika dia mrasakan air panas masuk ke dalam badannya.
Aku berbisik ke telinganya, 'kan sedap?' aishah trus memeja matanya menahan
nikmat.. Mat masih lagi menerjah dr belakang. Aku bg isarat pada mat. Dia
punya turn utk fuck aishah dr depan. Ketika mat meraba buah dada aishah dan
menjolok batangnya dalam cipap aishah, aku rasa sedikit x suka,tp aku
tabahkan hati.aku teringat balik bagaimana aishah menduakan aku. Mat x ambil
masa yg lama utk memancut. Ketika aku brje memasukkan zakar dalam dubur
aishah, mat sudah pun memancut airnya dalam cipap aishah. Pada masa yg sama
aishah pun klimaks. Mat terduduk. Penat agaknya.kini aishah terduduk di tepi
katil dengan badannya tertiarap atas katil. Aku memlukana hayunan dari
belakang. Aku hayun sedalam2 kerana ingin melepaskan geram. Aishah hanya
meniarapkan mukanya atas katil sambil menarik2 kain cadar di sekelilingnya.

Mat sudah kembali bertenaga. Dia mengangkat muka aishah dan cuba memaksa
aishah membuka mulutnya. Aku bg arahan utk tidak membuat demikian. Aku ingin
merasmikan semua lubang di badan aishah. Mat akur. Dia hanya menunggu di
tepi. Aishah seperti pengsan. Matanya tertutup. Tp dengusan nafasnya masih
kencang.dia merelakan apa saja yg kami perlakukan terhadapnya.

Puas menjolok punggung aishah, aku baringkan dia atas katil. Aku mencium
mulitnya tp tiada balasan. Teringat kembali semasa kami bercouple dahulu
dimana kami bercumbuan penuh mesra. Aku lihat airmata aishah bercucuran. Tp
nafsu binatang aku tidak mempedulikan semua itu. Ketika aishah masih lagi
terbaring dengan mata terpejam, aku kangkangkan batang koneku di mukanya.
Dia cuba menutup mulut dengan tangannya tp apakan daya tenaa wanita.
Akhirnya dia tewas. Tangannya lemah longlai di atas katil. Sementara aku
cuba memasukkan seluruh batangku dalam mulutnya. Ada masanya aishah
kelihatan seperti menahan drpd termuntah ketika batangku terkena dinding
kerongkongnya. Aku suka fuck melalui cipap, tp aku juga suka fuck melalui
mulut sebab dapat melihat muka org yg kitatengah fuck tu. Mat pula, selepas
melihat 'port' bawah (cipap) clear, dia membenamkan mukanyadi situ dan
menjilat2 kelentit aishah. Aishah kelihatan menggeliat ke kiri n kanan
menhan kegelian.

Hampir 15 minit aku sorong tarik konek dalm mulut aishah, aishah meletakkan
tangn pada belakangku.aku berhenti seketika dan melihat mukanya.dia menangis
lagi. Aku rasa kesian sangat2. Lalu aku berbisik pada dia 'ni last'. Aku pun
halakan konek aku betl2 di depan mukanya dan melancap guna tangan sendiri.
Aishah cubamenutup muka dengan telapak tangannya tp aku menyuruh mat
memegang tangannya. Kami keihatan betul2 seperti tengah merogol aishah. X
sampai 2 minit, aku pun 'croooot' 'crooooot'.. Air maniku mmenuhi air muka
aishah.. Terkena sikit pada rambutnya, dan paling banyk bertakung di
matanya. Aku puas. Ku terbaring di tepi aishah.

mat masih lagi menikmati port bawah aishah. Aishah cuba menolak mat dan cuba
bangun tp mat segera memeluknya kemas di atas katil. Aku lantas mengenakan
pakaian ku dan bersedia utk kluar dr bilik itu. ketika aku mengenakan baju,
aku lihat mat cuba memulakan round kedua. Dia tengah memasukkan batangnya ke
dalam cipap aishah. agaknya round pertama denganku tadi x satisfied..kali ni
dia nak solo.

Sebelum pergi, aku berbisik ke telinga aishah yg aku mintak maaf dan aku
buat semua ni utk balas dendam atas perbuatan curang dia terhadap aku. Tp
aku rasa aku buat benda yg betul sebab aku serahkan dia pada lelaki yg dia
pergi utk curang pada aku. Aku tepuk belakang mat yg pada ketika itu tengah
sibuk menghenjut aishah. Aku bgtau dia utk jaga aishah baik2. Mat mcm x
pedulikan aku, khusyuk agaknya. Aku pun kemaskan barang2 dan pada masa tu
juga aku kluar dr hotel itu.

On the way ke rumah, aku call nenek aku dan suruh aturkan perkahwinan aku
dengan gadis yg aku tau mmg dara. Aku puas membalas dendam dengan aishah.
Aku rasa apa yg aku buat keatasnya tadi sebagai membayar 'hutang' utk
kesetiaan yg 'AKU' beri padanya sepanjang 6 thn.

dari hari aku dan mat merogolnya sampai hari perkahwinan ku, aishah langsung
tidak menghubungiku. Polis pun tiada datang utk menangkapku (khuatir aishah
beri report). Beberapa bulan lepas perkahwinanku dengan gadis pilihan nenek
ku, aku dpt tau yg mat n aishah berkahwin.aku rasa angat lega sebab mat
bertanggungjawab terhadap aishah. Aku x cuba menghubungi mereka kerana
khuatir luka lama berdarah kembali. Biarlah aku bahagia dengan isteri baruku
dan kenangan manis aku merogol aishah sebagai hadiah perkahwinan aku.
-tamat-


1 comment:

  1. mmg sakit bile dia curang. Aku penah kt tmpt kau bro, tp aku xde la blas cmtu. Aku x tergmak, wlau aku bnci dia mcm mna pon.

    Wlpn dia hepi skg, tp aku tau hati dia xkan tenteram. Tu dah ckup bt dia mnyesal.

    ReplyDelete

Member