Linda

Seks Luar Nikah

Aku berumur 33 tahun. Sudah berumahtangga selama 7 tahun dan
mempunyai 4 orang anak; 2 lelaki dan 2 perempuan.

Selepas mendapat anak yang ke-4, hubungan seks kami suami
isteri menjadi agak dingin. Mungkin aku semakin sibuk dengan
urusan bisnes atau mungkin juga isteriku semakin berumur dan
lubang buritnya sudah agak luas, menjadikan persetubuhan kami
kurang menikmatkan.

Aku berkenalan dengan seorang siswi IPTS yang kemudiannya
menjadi Pembantu Peribadi aku di pejabat. Orangnya tidaklah
cantik sangat, tetapi berjaya menawan hati aku semenjak kali
pertama berjumpa dengannya.

Kami selalu melakukan adegan ringan-ringan seperti french kiss
meraba dan mengorek dan pernah sekali aku menyuruhnya menghisap
pelir aku sampai aku terpancut. Best? Tak la sangat, maklum
la amatur. Bini aku punya blowjob lagi best!

Satu malam, sambil tengok TV kat bilik aku, aku romen dia
slow-slow. Mula-mula aku french kiss dia, lepas tu aku ramas
buah dadanya yang semakin ranum. Aku bukak baju dia, tapi dia
taknak, aku cuba jugak dan akhirnya dia bagi aku bukak
semuanya; baju, coli, kain dan last sekali seluar dalamnya.

Aku suruh dia hisap pelir aku dan kemudiannya aku mintak nak
jilat burit dia. memula tu dia tak bagi, tapi aku mintak jugak,
last-last bagi.

Aku mula selak kangkang dia dan jilat burit dia. Fullamak,
bulu banyak beb, budak ni tak reti cukur ke? Nak jilat lubang
pun susah, bulu sampai masuk dalam lubang!

No comments:

Post a Comment

Member