Linda

Kehidupan + Sepi + Hakiki

kehidupan~! ini terasa seolah olah sepi sekrang mungkin akibat hati ini terasa berlaianan sahaja pabila aku sedang sibuk ngan tetamu aku dan jugak rumah hendak aku kunjungi dari batu lanchang hingga air itam dari sana hingga teluq kumbar semuanya medapatkan aku adalah seorang jejaka yg sempurna dalam kehidupan~! tetapi pada hakikinya tidak sama sekali

aku mencari mana dia al-shafiee~! tetapi aku pasrah mungkin aku kena mula kehidupan baru aku~! aku cari pulax mana dia al-ghazali tetapi aku leka di saat aku berseronok alhamdulliah~! allah masih sayang aku walaupun aku di pandang hina oleh sesetengah orang~!

Jazakallah~ ayat baru aku pelajari semalam disaat aku dan kawan aku buntu dengan kelibat "abang api" mungkin aku perlu mencari mana yg baik mana yg buruk~!

cry happy tears coz Allah dah bagi petunjuk apa yang terbaik dan terburuk dalam hidup aku.. just remember ada org lagi teruk dari aku.. tapi kalau aku nak nangis jugak pastikan aku nangis dengan gaya.....

Ape2 pun dun worry.... tiada masalah yang tidak dapat diselesaikan.... Tiada hati yang tidak dapat dicantumkan... selagi aku ada kawan2 yang akan support aku dan Sayang aku...semuanya masalah akan jadi kecil...bak kata wonderpets..."Apa yang penting....KERJASAMA" ....ehuks... mine friends are with me.... dun worry....Akhir kata Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin... :)

No comments:

Post a Comment

Member