Linda

ada apa dengan T

Terpegun, Terkesima, Terkedu & X Terungkap mungkin jugak aku ini sudah tidak tahu apa yg aku buat sekrang nih aku hanya ingin kehidupan sempurna ohhh~!

"ya allah selamatkan hambamu yg hina ini"

aku terpegun ngan dia
aku terkesima ngan dia
aku terkedu ngan setiap perbuataan beliau
aku tak terungkap kata kata apabila dia mula bercerita

dia seakan akan cool sahaja kadang kadang terfikir sebentar terdetik di hati ini mengapa aku sering didatangi masalah mungkin benar jugak.....

kata kata aku manusia yg tidak pernah ada masalah adalah manusia kurang normal or dari segi kata lain dia gila

ntahlahh hatiku ini terbuka untuk sesiapa sahaja tetapi kerap kali hati mula bertanya kembali adakah dia layak untuk anda adakah dia ciptakan untuk anda adakah dia akan berlari seperti dahulu


ohhh bungaaa~! kerap kali aku terfikir terasa sesuatu untuk diungkapkan tetapi lidahku kelu tak selicin kuku.

mungkin jugak~! aku perlu berundur menyerah diri. seperti sang putra berkorban di medan perang. yg cukup rumit untuk dia berkata dia akan hidup dimuka bertuah ini.

aku mencari bunga yg telah ku tinggalkan 2thn lalu. di dalam kerak bumi sedalam dalam kerak yg tidak mampu di tembusi oleh sesiapa~!

aku berdoa di atas sejadah yg telah ku tinggalkan sekian lama. untuk mencari sesuatu di atas itu~! mengapa bunga jugak yg muncul didalam hati ini. mungkin kali ini aku telah benar benar kehilangan hati hitam aku ini. kepada seseorang yang bernama bunga tetapi aku kena kuat~! untuk melawannya kembali......

air mata lelaki ini jatuh di atas sejadah ini~! untuk memberi pentujuk kepada aku apa sebenarnya situasi yg perlu aku lalui~! aminnnnnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment

Member