Linda

tangan dan minda berkata-kata

ermmm ntahlahh dari mana daku hendak memulakan cerita kebenaran telah terbukti didepan mata daku kembali penjenayah muncul dalam kisah luka ini ermm rasa macam apa ajerr hati pun rasa kurang

kenapa laaa aku masih lagi teringat akan seseorang ntahh adakah aku begitu bodoh atau aku ini yg sangat memberi muka dan juga aku ini yg sangat manja

sedalam dalam kerak bumi aku cuba mengikis perasaan aku ini tetapi kikisan aku tidakk kesampaian aku rasakan hiba sedang menanti dan membuat daku sungguh kecewa

didalam kerak bumi jugak tericipta seorang puteri untuk daku tapi aku tidak tahu apa yg sedang aku lakukan kenapa aku percaya sangat akan dia sedangkan riak aksi wajahnya cukup berahsia

rahsia yg tidak mampu satu orang tahu apa sebenarnya dia hati dia....

jangan kufur nikmat yang diberi percuma,guna kelebihan untuk hikmah bersama dan jagalah nama hidup penuh pementasan dan drama

drama apa yg bersandiwara di depan mata daku ini atau dia sedang bermadah

hati merayu supaya tidak mencintai tetapi jantung memaksa untuk berdengup kencang ke arah diaaa

aku ilang dalam diam aku timbul dalam senyap.

aku mencari hakiki yg telah ilang dahulu gerak langkah ku mungkin sumbang kerana perbuataan lampau diaaa

tetapi aku ingin mencari identiti sebenar diaaa

No comments:

Post a Comment

Member