Linda

Realiti Kosong Sembilan

ermmmmmmmm

edit sedikit yerr takut si dia membaca okay dan ada comment yg telah diremoved untuk tatapan pembaca~!

malam sabtu selepas pulang sahaja dari tempat ku berkerja aku rasa sangat happy~!
kerana kawan aku yg bernama A telah mengajak aku pergi lepak disuatu kelab pada
hari tersebut so nak jadikan cerita diaorang nih tak jadi ambil daku so aku pun pergi laa mengikut cik E

dia ingin datang mengambil daku tetapi rancangan tiba tiba berubah si A pergi ngan Si MB so aku pun terpaksa ikut laaa cik E kita nih kerna cik Y amat takut sekali kalau dia pergi seorang diri sebab cik E kita nih sedang XAXAU so nak jadikan cerita when diaorang sampai ajer aku pun terkejut ada pulax seorang yg dibelakang kereta aku ingatkan 2 orang rupanya diaorang ajak CIK I so Cik I nih kawan lama gakkk kenapa daku tapi kami jadi kurang rapat adalaaa beberapa insiden yg mmg tak dapat elakan dah biasa laa mana ada manusia prefect kan so.... daku macam biasa ramah ku telak tawa daku dan dia mengingatkan daku kepada banyak so aku tak nak hurai banyak tentang cik I nanti dia baca naya daku

sebaik sahaja di kelab kami enjoy... kami bersuka ria until waktu kami di makan oleh dunia malam yg erotis dan memgembirakan setiap pengunjung tetapi sebaik sahaja~! abis semua itu kami pun dengan senang hati ingin pulang ke rumah tetapi sebelum tuh kami semua ada rancangan ingin memakan lewat malam so kami pergi laa ke mr.pot

didalam kereta ada pekara yg mebuatkan aku berfikir banyak daku menglihat beliau sebaik baik puteri (cik I) yg telah pasrah pada takdir yg melanda akan dia~!

so ada jugak benda yg berkata amat benar dan membuat daku membuka mata dan menglihat dunia ini~ dalam mendengar keluhan dia daku berasa amat laa terharu rupanya dia amat baik cuma kesilapan lampau tak mampu menghidarkan dia dari sebarang masalah yg timbul so apa lagi ~! let`s rock malaz nak cerita banyak nanti blog nih jadi blog diari gua lax hahahaha ok enjoy........

ini laaa realiti kosong sembilan cerita tentang si MB ngan Si A mengikut kitaorang nanti gua post yerrr kena tapis tapis maklum laaa haahahah basahngeli nih asyik nak geli n basah ajerrr hahahaa

No comments:

Post a Comment

Member