Linda

anna yang gila seks

mak aihh hang pa cerita macam betul ...padahal membuhung lebih ni maih orang lama nak cerita pulak...real punya..
Masa tu aku kat KL baru duduk kat situ 3 bulan ... satu hari tu aku balik dari kampung ..masa dalam bas tu aku ushar sorang awek tu...pergh cun gila...pas tu awek tu perasan aku ushar dia...mas turun dari bas aku jalan belakang dia....alih alih dia tegur...abang nak ikut i ke? ..aku pun apa lagi mula la mengayat..pas tu kami gi dataran ....lepak sembang sembang...pas tu aku ajak dia makan kat cm restoran rasa utara....pas tu dah lewat dah.. dia kata dia nak balik dah..aku kata rileks aaa bukan ada laki pun kalau balik awai...pas tu dia kata memang tak ada tapi dari jalan jalan baik balik rumah kalau nak ikut jom lah...mak aihh aku pun terkejut kejap..apa lagi naik bas la aku ngan dia gi rumah dia. sampai kat rumah dia actually bukan rumah pun bilik aje..atas rumah kedai somewhere kat jalan ipoh ...aku pun tengok album dia ..dia pi mandi . bila dia habih mandi keluar bilik air berkemban ngan towel....perghhh ngan titik titik air kat atas tetek dia ..rambut basah...bau wangi ...tak tahan pak cik ...terus aku grab dia buh cemolot dengan rakusnya...awek ni aku ingat dah biasa la buat projek ...dia tak tolak pun..melawan tarik dan sedut lagi ada...aku bukak towel..bogel la dia...pas tu aku ramas tetek dia tegang macam getah buku wa cakap lu...pas tu dia start to be aggresive...dia bukak baju aku seluar aku dan underwear aku ...terus dia melutut depan aku...dan pas tu dia buh serlom (blow job)....asyikkkkk....ngan telo telo dia sapu..aku pun mula la belagak macam pelakun blue...aku hentak batang aku terus masuk penuh dalam mulut dia...termuntah air liur awek tu...aku apa peduli lantak lah after all bukan awek steady pun dalam kepala pikir nak one night stand aje...pas tu aku tolak dia atas lantai...sku ksngksng ksn kski dis luas luas..aku pulak menservis dia ..aku jilat kelentit dia..wangi cipap dia sebab baru mandi kalau tak...tak kuasa aku nak jilat aku jolok jari hantu dalam lobang dia pas tu tambah jari telunjuk...berair-air cipap awek tu..pas tu aku tengok bontot dia dah terangkat angkat..tangan tak tentu arah...mulut bising orghh arghhh orghh arghh...tau tau dia tarik rammbut aku..kaki dia kejang....climaxs dah awek tu rupanya..baru dia tau penangan lidah aku...aku carry on jilat lagi..lama gak pas tu dia dah tak boleh tahan ...dia bangun...baring kan aku ..terus kangkang kan kaki dia sambil mencangkung dan ...celup celup terus dia masukkan batang aku ....perghh dia duduk kat atas sambil mengayak ayak memang exprience awek ni. macam macam style aku bikin...doggy la side by side la macam macam la....dan seperti biasa dah bersetubuh tu sure la pancut...aku pun masa dekat nak pancut...tarik batang aku sebab aku tak berkondom...aku pancut atas muka dia...on the face sebijik macam cerita blue...wa cakap lu....
sejak hari tu aku kerap jumpa dia ...aku tau dia ada balak steady..dia yang cerita..balak dia pilot MAS...tapi selalu tak ada...so apa lagi aku la yang belasah sapa suruh tinggal kan awek yang gila seks macam tu . Sekang ni aku dah kawin..ngan awek sekampung ngan aku...dah ada anak dua pun...so aku dah bertobat la dari melakukan ZINA. Untuk mamat mamat yang baca cerita ni...satu aku nak pesan....buat la jahat bebanyak masa bujang tapi bila dah kawin jadilah suami mithali ...bini kena jaga bebaik beb..nanti kang dia makan luar..sapa yang malu..kau orang jugak.

No comments:

Post a Comment

Member