Linda

Tomboy

Aku bekerja disebuah kelab malam sebagai waiter, berkenalan dengan member ni.kawan punya kawan jadila member baik. pegisana pegi sini bedua aja. satu malamlepas penat kerja aku ajak dia tidor rumah aku sebab rumah dia jauh.diapun okeylah. sampai rumah lepas mandi tidorlah kami. besoknya aku tengok diadah tak ada, aku pun ingatkan dia dah pegi. aku bangun pegi dapur basuh mukagosok gigi lepas tu minum kopi. lepas tu rasa nak mandi aku pun ke bilik airnak mandi. punyalah teerperanjat aku tengok dia tengah mandiperempuanrupanya. dia cepat-cepat ambil tuala nak cover. aku terus keluar bilik air diapun menyusul kemudian.pagi-pagi konek aku memang dah stim, apalagi tengokorang bogel, mencanak la. aku tarik tuala dia dia, dia lari atas tilamambil bantal cover pulak. aku himpit atas dia terus cium, aku kulum lidah diasambil aku tarik bantal aku tengok tetek dia sedang aja saiz. dia kata janganbuat dia macam ni. aku cakap belum cuba belum tau. aku hisap puting tetekdia. lama-lama mengeras puting kiri aku hisap puting kanan, sambil tanganaku raba pantat dia. PEH! makin basah. dalam mengerang emmm... ah, apa kau nakbuat ni? aku diam. kemudian aku turun ke pantat dia, aku jilat pelan-pelan,nafas dia makin laju aku hisap bijik kelentit dia. aku tengok dia nakcapai klimak, makin kuat aku hisap klentitnyadia ambik bantal tutup mulutsambil menjerit AH! AH! AH! AH!AH! mengigil badan dia bila dia capai klimak.aku dan tak tahan terus aku masuk konek aku dalam lubang pantat dia.memang sedap. main punya main aku rasa 2 minit macam 2 saat.aku terasa nakpancut aku tarik keluar konek aku terus pancut kat perut dia tapi sebab firsttime pancut sampai katmuka dia, punyalah kuat. kemudian dia ambil air mani katmuka dia dan jilat. rasa masin sikit katanya. kemudian aku baring sebelahdia keletihan. kami tertidor sampai petang.bila aku terjaga aku tengok diatidor lagi. aku tengok diatidor mengiring sambil peluk bantal. bontot diamasih kentaldan bulat. aku jilat lobang bontot dia sambil konek aku tegangbalik. dia dalam tidor mengerang sedap. aku pun masukkonek aku dalam lobangbontot dia. aku buat pelan-pelan sebab rasa ketat sangat. aku selak pipibontot dia luas-luastak boleh jugak. aku ambik krim tangan sapu kat seluruhkonek aku banyak-banyak. aku cuba sekali lagi. aku tengok dia masih tidor.kali ni berjaya, seluruh konek aku dalam lobang bontot dia. dalam tidor diamengigau. sakit bang eemmm... pelan sikit aahh.. aku main kelentit dia denganjari aku. aku masukkan tiga jari aku dalam pantat dia sambilmain jari akudalam pantat dia. dia terjaga dari tidor. apasal main bontot ni. aku katajangan risau ini lagi bestdia punya klimak. aku ambik bantal sondol bawahbontot diajadi bontot dia ternaik keatas. sambil aku main klentit sambilaku fuck bontot dia. sampai ketahap klimak. aku cabutkonek aku kali ni akutuju konek aku kat mulut dia, aku suruh dia bukak mulut telan air mani aku.dia buat yang akusuruh. YES! YES! aku pancut dalam mulut dia. aku tengokdiatelan air mani aku. sejak dari hari tu kami selalu buat. PEH! memangbest.

No comments:

Post a Comment

Member