Linda

Suhaila

Kisahnya begini. Akuberkhidmat di bandar JB dan kemudianbertukar ke bandar KT. Sebelum bertukaraku kenal sorang girlnama Sue..cute budaknya, bodi solid, umur baru 19 tahun.Akubagi tahu aku dah kahwin, tapi dia cakap, dia suka orang dahkahwin, akucarry-on kawan dengan dia. Aku ni selalu out-station dari KT ke JB dan setiapkali out station, keluardating. Mula-mula aku dengan dia ringan-ringan,Sue nitakkisah dan tak ada boy,so dia merelakan apa yang aku buat.Satuhari, akuacah dia, ajak dia main. Dia kata okaylah...sebabdia nak rasa juga, sedap kemain. Dia sendiri confess dia masih virgin, tapi her don't mind. So one daymasa aku out-station aku set masa dan tempat di sebuah hotel. Aku bagino.bilik dan hotel. Sampai masa, lepas Sue habiskerja...ding...dong...ding...dong...bell hotel berbunyi...Sure Sueyangdatang. Betul pun.Aku suruh Sue masuk bilik. Dia kata baru balik kerjadannak mandi dulu. Aku bagi towel hotel dan dia agak malu-malu.Suebersalin dan berkemban. Phuhh...nampak terserlah bodinya.Putih...maklumlah diani...emak China kahwin dengan Melayu.Tetek dia taklah besar mana tapi mantap.Bontot dia pun masihpejal. Lama jugak dia mandi...entah apa yang dibeleknya,akutak tahu. Aku relaks aje.Lepas mandi, dia terus baring denganberkemban. Aku duduksebelahnya, bau sabun..wangi. Aku sembang kejab danakutahu Sue memang dah ready untuk dikorbankan malam itu. Akupegang tangandia, aku ramas-ramas. Sebab dia ni virgin, akutengok dia macam gabrah. Akucakap be cool. Don't worry,Sue angguk...Aku cium tengkuk Sue...sebab diabegitu sensitifbi bahagian tenguk, Aku cium pipinya...dan we did afrenchkiss. Aku tengok nafas Sue dah turun naik. Aku pun denganpenuhromantik mula meraba brest Sue. Breast anak dara...tidak kecil dan tidakbesar. Aku ramas perlahan-lahan danSue merelakan. Kemudian aku tanggalkantowel di badan Sue.Aku tak heran pun...sebab aku dah kahwin...macamperempuanlain, ada buah dada dan pantat. Aku perhatikan...Sue nibulupantatnya dicukur....botak habis. Aku tanya Sue apasalcukur bulu, dia katarimas bila ada bulu dan susah nak jaga.Aku kemudiannya memainkan peranan, akuromen Sue dari mulut,ke dada, aku ramas buah dadanya, aku jilatnipplenya...yangtadinya agak lembik, dah mula mengeras. Dalam pada itutanganaku mula menakal. Aku meraba-raba pussy Sue. Sah Sue dahberair. Tapisebab aku ni dah kahwin aku relaks. Aku terusmerangsangkan Sue. Diabenar-benar horny. Kemudian dalam keadaan dia antara sedar dengan tidak, akutelah pun beradadi celah kangkangnya. Bila aku mula menjilatpussynya...diatersedar dan menutup pussynya dengan keduatangan...malukatanya sebab aku tengok pussynya. Aku cakaprelaks...Suemengalah dan membiarkan aku berbuat apa saja...malah kalautadikangkangnya kecil sekarang kangkang dan 180 darjah.Aku terus menjilatalurnya...sah masih dara...terserlahmerah pantat Sue...tembab pulak tu danpaling mudah sebabpantatnya bercukur licin...smooth ajer lidah akumenjalankantugas. Air ghairah membasahi pantat Sue...itu yang buat akulagighairah. Sebab Sue ni masih virgin...tidaklah dia niemeraung...hanyakedengaran bunyi mengerang halus yang keluardari mulutnya...tak keruan. Jariaku juga memainkan peranan.Aku masukkan jari penunjuk aku ke dalam pussySue...tapiterhalang oleh daranya...Sah ada dara lagi budak Sueni.Tangan Sue pula..mencari kote aku yang telah mengeras sejaktadi.Diramas-ramasnya dan sebab dah ghairah sangat, diasendiri yang menanggalkanseluar aku. Aku cakap kat Sue..nak jikat ais kerim ker? Sue tak faham...laluaku suakankote aku ke mulutnya...Dia cuba mengelak...sebab tak pernah.Tapisebab aku ni pandai memujuk...Sue pasrah dan dalamrasa malu..dipegangnya koteaku..dan dijilatnya di kepalakote...Aku cakap...cuba kolom...dalam malu-maludia mulamengangakan mulutnya dan sedikit demi sedikit, kepala kotehakudijilat dan dikolomnya...Sempat jugak Sue cakap...bestjugak hisap koteh..Lepasitu, non-stop dia hisap koteh aku.Sebab aku ni dah biasa dihisap kote...akumembiarkan Suemenjalankan peranannya dan pada itu, aku terusmemainkanperanan aku di pussy Sue. Kami dalam kedudukan 69. Lama jugakamidalam kedudukan sedemikian.Sue benar-benar ghairah...dia benar-benarhorny...rengekansemakin panjang, nafasnya semakin kencang danbenar-benarterangsang. Aku bisik kat Sue..."Sue ready". Sue anggukantarasedar dengan tak sedar. Aku pun mula membaringkanSue. Sebab aku tahu, Sue nimasih virgin, aku ambil bantaldan aku alaskan dipunggungnya...untuk memudahkanpelayaran.Aku...mula menggeselkan hujung kepala kote aku ke pussySue.Aku gesel-gesel di bijiknya yang mengeras...perlahan-lahanakumain-mainkan kepala koteh di alur kemaluan Sue yangtelah banjir. Bila timingdan dapat angle yang baik, akutalakan koteh aku yang mengeras tu ke lubangpuki Sue.Rengekkan Sue makin panjang. Aku mula menekan perlahandanperlahan... Sah budak Sue ni...masih virgin. Tak bolehgelojoh....Makinlama, makin dalam koteh aku menerjahlubang puki Sue..dengusan ghairah Suemakin panjang.Memangketat lubang puki Sue ni. Tetapi sebab ada pengalamanakutidak terus menjolok lubang puki Sue...aku mahu Sue benar-benar ghairahdan dapat merasakan pengalaman pertamanyadi setubuhi oleh seoranglelaki.Sue...meminta aku jangan buat macam itu...dia benar-benartaktahan. Aku pun slow-slow mula menekan....aku rasa adahalangan...dan halanganini...adalah daranya..Tindakan akumula agresif. Aku terus menekan batang koteaku...dan serentak dengan itu, Sue menjerit kecil...sakit katanya...Akucakap...tahan sikit...Sue mengetapkan bibirnya dantangannya memegang hujungkatil...untuk terus menahan asakanaku...dan aku terus menekan...halangan itudilepasi...sahdara Sue dah robek...Aku tidak terus sorong tarik,sebaliknya aku membiarkan sementara...koteh aku dalam pukiSue...Tapi akutengok Sue pulak yang memainkan peranannya.Punggungnya diangkat ke atas kebawah supaya koteh akumemasuki pantatnya...Dia benar-benar ghairah...disorongtariknya batang aku....Aku mula memberi respon. Bermulalahsatuepisod...Sue dah hilang kesakitan...seronok danghairah yang memuncak. Airmembasihi sekitar lubang pukiSue dan memudahkan tugas aku. Tiba-tiba Suemengetapkanbibir dan badannya menahan keghairahan...kejang seketika..Suedah klimaks...tangannya memeluk erat belakang aku...Aku terus menyetubuhiSue.....dan akhirnya air aku keluarjugak....Aku ingat...tak boleh pancut dalampussy Sue...Kalau mengandung nanti....susah nak jawab. Aku dah bagitahuSue...aku tidak mahu ada ikatan dengannya sebab akudah kahwin...Diasetuju...lalu aku pancutkan air maniaku di luar pussy Sue...Aku risaujugak...mana tahu adabenih yang sesat....masuk...Sue benar-benar puasdan lepas itu entah berapa kali akumaking love dengan Sue...selama 3tahun...Sue sekarang dahkahwin...2 kali kahwin...Tapi kalau Sue baca ceritani...ingatlah...pengalaman petama itu...akulah guru yang mengajarnya ertiseks ini...

No comments:

Post a Comment

Member