Linda

sk1

demi seorang guru... peristiwa ini berlaku ketika aku masih lagi bersekolah di salah sebuah sekolah asrama penuh. Intan, itulah nama guru pelatih yang kecil, molek dan ayu. dia suka sangat berpakaian seksi, ketat sehingga menampakkan susuk tubuh apatah lgi benjolan dan lurah buah dadanya montok. setiap kali beliau melangkah masuk kelas pastinya kami semua akn menumpukan pehatian sepenuhnya bukan sahaja pada pelajaran tetapi juga pada tubuhnya yang putih gebu. bayangkan berbadan sedap, berdada montok, berambut panjang dan berlesung pipi serta berbibir merah jambu....pasti sesiapa yang melihatnya tak tahan. peristiwa ni masih aku ingat hingga sekarang maklumlah she are the first........jeng..jeng...jeng ceritanya gini... petang sesudah waktu sekolah, kami menyertai raptai untuk sambutan hari kemerdekaan...dan cikgu Intan menguruskan uniform kami waktu tu...apa lagi semua nak je mengambil kesempatan mencuba uniform pada waktu yang sama...aku pun sama cuma nasib aku agak baik kerana aku menunggu hingga saat-saat terakhir iaitu hampir jam 7 waktu tu...aku pun melangkah masuk ke dalam bilik persalinan dan kelihatan cikgu Intan sedang membongkok mengutip baju yang terjatuh di lantai....aku terus je melangkah laju dan berdiri rapat di belakang cikgu Intan....harum semerbak bau minyak wanginya menusuk hidung ku...emmmmmmm.....dan tertiba cikgu Intan berdiri tegak apalagi maka tersandarlah dia di dada ku....bahagianya tika itu.....tertiba cikgu intan berpusing dan mata kami berpandangan...sedangkan dadanya rapat ke dada ku....terasa kekentalan buah dadanya dan batang ku mula bergerak bangun...sebelum aku sempat bersuara tertiba cikgu Intan memegang tamgan ku.....lembut...dada ku berdebar kencang....dan tanpa malu aku terus mengucup dahi cikgu Intan...dan jari cikgu Intan mula merayap mengusap dada...batang ku semakin rancak membangun...sekelip mata...bibir bertemu bibir....itulah first time aku di cium....rasanya hanya Tuhan yang tahu...nikmat...dan terasa batang ku terpacak....aduh.....lembut tangan cikgu Intan meramas batang ku....sedapnya....bayangkan jari lembut mengusap....aku yang ke"STIM"an mula merasa layu dan jari ku tertiba menuju ke dada cikgu Intan yang montok.....ramas...ku belai....dan bila bertambah STIM aku mula berani mencium buah dada cikgu Intan....emmmmmmuuahhhsssss,,,,,,,"hisaplah" kata cikgu Intan perlahan....aku pun menghisap....jilat....mengulum...putingnya tegak berdiri...aku semakin ghairah....bila cikgu Intan membuka ikatan tali pinggang seluar ku....batang ku semakin galak...bila seluar dalam ku di lurut turun....terpacak batang.....tak tahan aku....bila cikgu Intan memgusap...melurut dan mencium batang ku....arrrrhhhhhh....arrrgggghhh....dengus ku perlahan.... cikgu Intan menyuruh aku baring dan dia mencangkung di atas ku sambil membiarkan lubang buritnya betul-betul di atas mulut ku....air jernih menitis....dan "jilatlah cukup2" katanya.....aku terus sahaja mendonggak sedikit dan menjilat lubang burit cikgu Intan yang sedia basah itu....emmmmmm...emmmmmmmm...sedapnya.....bila suara cikgu Intan mengerang kenikmatan.....akhirnya cikgu Intan memegang batang ku dan memasukkannya ke dalam lurah burit nya sambil dia duduk di atas......masa itu aku pula tak tahan rasa nak terpancut pun ada.....geli pun ada tapi yang paling best aku rasa STIM.....semakin lama semakin laju cikgu Intan berkocak naik-turn-naik-turn sambil buah dadanya bergoyang2.....geram aku.....tak tahan.....terasa basah batang ku dengan air cikgu Intan....bila jari cikgu Intan menekan....mengusap dada ku....arhhhhhhhhhh.....arghhhhhhhh.....arrrghhhhhh....dan teriba aku rasa batang ku membesr.....seakan-akan nak memancut...namun cikgu Intan semakin laju.....dan menekan dalam buritnya....dan berkata pancutlah....pancutlah....aku yang sememangnya tak tahan terus membuakkan pancutan....panas dan suam.....cikgu Intan terus terkulai di dada ku sambil berkata "terima kasih sayang".....aku hanya tersenyum dalam getaran.......'TERIMA KASIH CIKGU" kata hati ku..........

No comments:

Post a Comment

Member