Linda

shikin pemuas nafsuku

so pada hari rabu, 15 mei 2009, aku telah memecahkan dara seorang jelitawan dalam sekolah...nama die shikin...aku telah kenal die lebih kurang sebulan...first time aku cakap ngan die aku boleh cover adikku lagi...tiba setengah bulan jek..aku dah takleh cover sebab die jenis cakap lepas..so aku pun ikut la cakap lepas...so satu hari tu aku cakap la ngan die pasal sex.. die bagi green light... so time rehat jek aku ajak die gie bus stop sambung citer...adikku dah takleh control sampai die nampak la adikku yang hensem cam abang die gak... lepas naik kelas aku cakap ngan cikgu nak gie jumpa G. Besar.... pastu si shikin nie plak nak gie tandas...aku cakap ngan die baik terus gie surau dapat gak wrestling kat saner...die kata ok..so aku tak jadi nak gie jumpa G. besar....tiba kat surau aku suruh die gie kencing tapi die taknak....aku beranikan diri pegang peha die...aku tengok muka die semacam jer aku terus ajak die gie bilik salin....die pun ikut la.....kat sane aku terus tutup bilik.....aku terus bukak kain samping....sie plak buka tudung....aku bukak baju die bukak baju....adikku seman menjadi...terus aku tarik die dan french kiss ngan die....die balas balik la....sambil cium mulut ngan die....tangan aku kerja gak mengepam buah dada die....tercungap-cungap die....aku pun break kejap....die mula kerjakan tangan die mengurut adikku....akuterus bukak seluar aku sambil bukak terus sluar dalam aku...pastu aku bukak plak die punya kain ngan seluar dalam...seluardalam die dah basah giler.....aku teru tepis tangan die dan terus gesel konek aku ngan cipap die....diepun senyumla kat aku tapi aku dah ta endahkan ngan die punya senyuman...coz cipap die lebih baik dari senyumannya...pastu aku tryla masuk sikit sikit...ketat gak la sampai melecet konek aku di buatnya....aku enjut la sesikitshikin ade gak meraung kesakitan tapi time tu semua belajar mana nak dengan suara sexy tu...aku pun terus enjut ngan laju lagi....sampai air die yang kuar bukannya aku....konek aku semakin laju maju mundur....shikin dah akleh handle sampai terlenguh tangan die tahan.....aku pedulik ape...aku terus enjut....tiba saat aku nak pancut cecepat shikin tolak aku tapi aku tetap menahan...manalah boleh die nak tolak sedangkan die dah layu...aku pun pancut jerlah dalam cipap die.....pastu aku pakai balikla baju aku...die pun pakai la...sebelum keluar bilik salin aku cium mulut ngan die die pun balas la...akupun terus ramas tetek die...kira dah last la tuh....pastu masuk kelas balik.....so sampai sini dulu pengalaman ini...kalau nak kisah selanjutnya selepas 1 bulan tunggu episod shikin pemuas nafsuku II...kalau nak berkongsi cerita saa

No comments:

Post a Comment

Member