Linda

rindu isteri di oversea

Hari ni dah empat hari aku kat oversea. aku dah rindu benar nak mengamput pantat bini aku.kat sini sejuk walaupun mussim summer. kalaulah bini aku ada mesti sepanjang malam kami mengerang2 kelazatan menikmati persetubuhan. kami berdua memang sama-sama kuat nafsu. kami macam harimau hari2 mau. 18 tahun kahwin kami punya 8 org anak. aku memang suka ramai anak sebab aku mampu. seronok mengongkek dgn bini aku sebab bini aku ni bersih suci dan seksi. pussy bini aku sentiasa ketat dan padat, macam anak dara. bini aku ni jenis banyak air dan cepat ghairah. aku pulak boleh bertahan lama bila mengongkek. setiap kali mengongkek mesti dia orgasm dua tiga kali. kote aku pulak besar dan panjang, 8" kepala sebesar buah kiwi. memang sendat dan padat bila masuk kat pantat bini aku...so.. tak perlu lah aku nak seksa bini aku dengan timun atau terung!!. bini aku ni jenis perempuan solehah, lembut seksi dan manja. itu yang aku tak geli hisap dan jilat pantat dia. dijamin bersih dan suci. bila kat bilik hotel sorang2 macam ni kerja aku tak lain hanyalah melancap aje sambil baca cerita carita seks di internet. aku bawak minyak wild x yang aku beli diinternet. urut kote aku sambil melancap sepanjang malam. kadang2 sampai terpancut 2 -3 kali satu malam. itulah kerja aku kalau outstation. masa aku tulis ni pun tangan kiri aku tengah melancap ni. biasanya seminggu aku kat oversea kote aku semakin keras berdenting. bila balik m'sia memang seronok mengongkek lepaskan rindu dendam. balik aje mesti bini aku nakkan kongkekan aku, tak kira samada flight aku sampai pagi petang atau malam. Aku akan beli suvernior dan hadiah untuk semua anak2 aku, jadi masa meeka semua tengah leka dan seronok dengan hadiah mereka aku dgn bini aku mengongkek sepuas puasnya. untuk bini aku pulak aku belikan langrie yang seksi, so tambah geram dan seronok kami mengongkek. first day aku balik at least dua tiga kali kami mengongkek. memang best bini aku ni. baru kejap tadi aku e-mail kat bini aku...... cam ni....( ejaan tu memang aku terbalik2kan. kalau tidak e-mail kena quarantin oleh server IT company bini aku) salam honey, apa khabar sayang abg d sana. alhamdulillah abg okey aje kat sini, sihat walafiat. ni kat bilik tgh tgok internet baca berita dan cerita. tadi balik kul 5 terus beli makanan kat shawarma kebab. tapau aje sebab malas nak keluar. dah tak ada selera nak makan. bosan makanan kat sini, asyik roti, sandwich dan salad aje. rindu betul abg dgn hidangan istimewa gee, asam pedas, soto ayam... hai terus lapar rasa... anak-anak cam ne?, abg doakan mereka semua okey. syg abang okey ke?. pussy abg tu macammana? i know you are so horney, abg pun horney jugak, especially bila ingatkan hidangan gee yang lazat tu, terbayang2 syg abg mengerang2 mengelepar kesedapan bila abg kerjakan. abg rasa puas bila tgok syg mengellinjjng kesedapan berkali kali kat ats abg, seronok bila gee tak sabar nakkan abg punya deep and hard spurrt inside yr pssuy setelah syg 2-3 kali mrngelepar kelaztan . how mervolus to spurrt my big load semasa gee di puncak kelaztan utk kesekian kalinya. how marvolus when yr tight pssuy menghisp liar dari hujung hingga kepangkl qote abg yg sedang tgk berdiri dgn kepala kembang berdenyut2. how wnnderful bila syg abg laga2kan kepala qote aabg jauh kedalam dasar pngkl rahim .how wanderful bila syg mengcngkung di mulut abg bagi abg jilt pssuy gee yg tgh kembang kuncup kesedapan dan nakkan pacutan abg di tengah2 persetbuhan kite. how wonderful tu scuk air pucy gee bercampur air mni gee... oh syg, i m really miss that honey..... oh syg, you are the only and the best. abg sentiasa berusaha to keep my performance when making luv with u, ni abg tgh urut senjata abg supaya tambah kuat bila bertarung dgn gee nanti. i'll make hard rock... the harder the better.... luv u sayang.....

No comments:

Post a Comment

Member