Linda

PROJEK AKU!!

Aku sememang nya tidak pandai menulis. Tapi walau bagaimanapon, aku ingin berkongsi pengalaman aku dengan kau orang semua terutama peminat FIRST Time ni.Aku adalah seorang pegawai yang berkerja disalah sebuah syarikat swasta dikuala lumpur. Walau pon aku ini berasal dari selatan tanah air, aku bolihlah dikatakan cukup mahir dengan kuala lumpur. Tempat aku dibesarkan dan disinilah aku belajar. Aku semamng nya tinggal seorang disalah sebuah apartment yang bolih dikatakan mewah dipinggiran kuala lumpur ini. Walaupon aku tinggal seorang, tetapi rumah aku ini lengkap dengan segala peralatan, seperti org tinggal berkelamin. Aku tidak mempunyai ramai teman wanita, malah kebiasaan nya aku akan duduk bersaorang didalam rumah setiap hari lepas kerja. Adalah kekadang aku pergi kerumah adikku yang berdekatan bila aku terasa ingin berjumpa dan berborak dengan dia...Kisah yang aku inging paparkan ini bukanlah kisah pengalaman seks aku dengan perempuan, cuma ingin meluahkan segala cerita aku buat masa ini. Aku merupakan seorang lelaki yang sihat. Tetapi keinginan seks aku, bulih dikatakan amat tinggi. Untuk memenuhi keingan ini, aku biasanya akan menghabiskan masa yang terluang dengan menonton VCD blue, Kegemaran aku disebab kan aku tiada mempunyai teman wanita yang bolih untuk kami melepaskan segala keinginan ini. Memang aku ada berkenalan dengan seoran perempuan. Pengenalan kmi ini bermula didalam internet. salah satu dr hobiku juga adalah berchatting dalam internet. Budak ini asal dr selatan tanah air dan bertugas di pantai timur. So memang lah kami tidak pernah berjumpa hinggalah pada suatu hari, ia itu kira sebulan yang lalu, dia menalipon ku mengatakan yang dia akan kekuala lumpur untuk beberapa hari kerana tugas. Kami pon menetapkan tarirk dan tempat untuk berjumpa, biasalah kan kerana selama ini kami semamng nya belum pernah bersua. Aku tidak mengharap kan apa2. Maksud ku, aku tak mengharapkan gadis itu cantik atau pon seksi.So keadaan aku semasa menunggu adalah tenang sahaja kerana aku tak set any expectation..setelah hampir dua jam aku menunggu ditempat yang dijanjikan, tiba2 talipon bimbitku berdering. Panggilan dr nya yang mengatakan dia sedang menunggu ku diperhentian teksi. Aku pun bergegas menemui. Sampai saja aku disitu kulihat seorang gadis berkulit cerah sedang menunggu dengan sebuah beg kecil berwarna hitam. aku mendekatinya dan mengenalkan diriku. terdapat beberapa org lain disitu sedang menunggu teksi agaknya atau menunggu pasangan mereka seperti aku juga. walaupon kami tidak pernah bertemu, tapi kami seakan2 sudah mesra. mungkin kerana kami telah berkenalan lama didalm internet. Dia mengajak aku untuk makan malam. selesai makan dia mengatakan bahawa dia telah memberitahu abg nya bahawa dia akan pulang semula kerumah abg nya. Aku ada juga meng offer dia supaya bermalam sahaja dirumah ku, tapi dia menolak. Mungkin kerana malu atau pon takut. sepanjang masa aku bersamanya, aku berlagak sebagai seorang gentelment. memang itu adalah perangai aku, tidak suka mengambil kesempatan, walaupon aku 9ini seorang yang kuat seks. So terpaksalah aku menghatar dia balik kerumah abgnya. Dalam perjalanan balik, kami berbual kosong, dr pandangan aku, dia adalah seorang perempuan yang cantik, berkulit cerah dan halus dan mempuyai badan yang montok dan seksi. Saiz buah dadanya bulih dikatakan besar, kegemaran ku...so setibayan diflat abg nya, dia merubah fikiran, kerana menurutnya, flat yang disewa olih abg nya itu sangat kecil, cuma ada 2 bilik sahaja. satu bilik didiami olih abg serta kaka iparnya, dan satu bilik lagi dijadikan tempat utuk mengisi pakain abg dan kakk ipanya serta tempa untuk mengosok baju. disitulah selalunya dia ditempatkan. maklum shajalah, flat kos rendah kerajaan, memang kuarang selesa. So dia akhirnya bersetuju utk tinggal bersama ku. sampai sahaja dirumah ku, aku trus menyuruhnya tiggal disalah satu bilik dipt ku itu. Setelah siap untuk tidor, dia menyuruh ku untuk tidor dibilik yang sama kerana katanya, dia takut dan sukar utk dia tidor kalau pertama kali dibermalam dirumah org. disebabkan bilik yang kutempatkan dia itu kecil, so aku sarangkan dia tidur diruang tamu bersama aku sebab aku ingin menonton tv. dia bersetuju. Dia hanya memakai tshirt laboh tanpa seluar semasa tidor. sambil menonton tv, mata ku liar merenong kulit peha nya yang gebu putih dan berisi...seperti biasa, batang aku trus tegang dan keras. aku hanya mengenakan tshirt dan seluar pendek. malam tu aku memakai underwear semasa tidor kerana takut dia perasan bila aku stim nanti.Kami tidor seperti biasa tetapi otak ku berlonjak2 untuk cuba melihat tubuhnya tanpa seurat benang. Malam itu tak terjadi apa2 cuma aku memeloknya semasa tidor. ada juga aku curi2 merama teteknya semasa dia tidor, tapi aku agak dia tidak sedar kerana terlalu letih.Maklumlah travel dr pantai timur dan menaiki bas, satu perjalanan yang meletihkan..... aku akan sambung dibahagian kedua iaitu hari kedua aku menghabiskan masa aku bersamanya diapt aku kerana aku rasa cerita aku ini sudah terlalu panjang. Oh yer sesiapa yang ingin berkongsi pengalaman, pendapat dan juga yang sudi mengomen jalan ceriata ku ini, sila hubungi aku dialamat ini iaitu advangarde320 alias yahoo titikkom. sememang nya aku ini tidak pandai menulis olih itu sesiapa yang berpengalam didalam menulis cerpen ini, aku bebeanr berharap dapat menghubungi aku kerana aku ingin menulis dengan cara yang lebih baik dan betul aku bolih juga dihubungi di alamat ini, tupaijantan alias suratpanas titikkom. Oklah hingga berjupa lagi dibabak kedua...

No comments:

Post a Comment

Member