Linda

kenangan indah

Pengalaman aku ni mungkin tak sama dengan pengalaman apa yang telah korang baca kat sini..Aku sebenarnya seorang lelaki..tetapi lelaki yang berjiwa lembut...ceritanya begini...aku telah bekerja di Genting Highlands semasa aku menunggu keputusan SPM aku...sepanjang kerja tu..aku dilayan dengan baik sekali oleh kawan kawan..dia orang kata aku ni cute dan ramah...aku ni seorang yang suka bercakap dan manja..kata dia orang la..maklum la..aku masih muda lagi waktu tu...So..rupa rupa nya dalam diam ada seorang kawan lelaki aku ni dah lama aim kat aku....suka dengan cara aku...dia ni tak la tinggi dan tak rendah...kira hensem gak la...ramai gak pompuan suka kat dia..tapi dia takat kawan aje...lebih kurang macam N.D Lala muka dia...kira orait la kan??...aku tak tahu dia ni suka kat aku...so aku anggap kawan biasa aje la....tapi aku perasan dia ni suka tenung aku dan suka senyum kat aku...dan terpikir dalam hati aku ni..dia ni suka kat aku ker..sebab they all yang ada kat situ semua aku anggap abang abang aku aje...semua tua dari aku.Nak dijadikan cerita...suatu malam tu..aku di pelawa oleh dia ke bilik dia..dia kata roomate dia tak ada...gi balik bercuti..4 hari...so aku pun tak kisah..sebab tak ada aktiviti nak buat..aku pun datang bilik dia kul 9 malam...we all tak buat apa apa...sembang kosong aje...malam tu aku pakai kain aje..biasa la..dari floor 11 ke 12 aje..so naik tangga aje...dia buat air..dia jamu aku minum...dia banyak la soalan nak kemukakan pada aku..so aku jawab la sekadar yang termampu...so dia tanya aku...tak ada boyfriend ker??..aku cakap la "ada".."eh eh..sape "?dia tanya..."u kan boyfriend ilaaaa..seriuos la sikit...so aku kata la..."boyfriend yang macam mana"?...dia kata la.."yang steady la.."..."laaa...mana ada"...dia terus kata yang dia nak jadi steady aku..so aku pun fikiran masih mentah lagi..terus aje terima..tak paham amende pun...so..malam tu dia ajak aku tido bilik dia malam tu..sebelum tu..dia tanya..penah tengok blue filem ker...aku cakap tak pernah...maklum la datang dari kampong..mana ada natang tu semua...so dia on la...bukan gay punya blue..tapi laki ngan pompuan la...so aku pun naik siok gak tengok cite tu..tak penah tengok..mula mula malu gak..tapi dia pandai control himself and my self..dia buat tak reti aje...tapi aku tengok kain yang dia pakai tu dah buat khemah dah...so aku paham gak..yang dia tengah steam giler..ada la lebih kurang 45 minit cite tu..aku pun rasa ngantuk dah..aku ingat nak tido kat atas katil kawan dia..tapi dia tak kasi..dia kata...nanti roomate dia marah...so dia kata tido la kat atas katil dia..aku pun ikut aje la...memang mata aku ngantuk sangat waktu tu...senang aje la aku pejam mata...bila tersedar...aku rasa mulut aku panas aje...dengan mata penuh syahdu dan layu..dia pandang kat aku...aku paling muka...lepas tu dia baring sebelah aku..dia pujuk aku..dia kata macam macam kat aku...dia selama ni teramat suka kat aku..kira love la kat aku..dia nak aku ni jadi kekasih dia...tapi dia ni bukan dari jenis gay..dia ni lelaki tulin ..tapi menganggap aku ni sebagai lover dia..dia anggap aku sebagai pompaun...aduuuuiiii....bisanya...dia bisik kat aku...yang kali pertama dia tengok aku..dia terus suka kat aku..tapi tak berani nak cakap kat aku...sebab dia malu...aku actually..pernah marah dan nasihat dia..sebab dia ni kaki ganja..kaki minum..kaki judi...so jalan terbaik aku nak cegah dia dari berbuat kerja tak elok tu...so kita orang confrance sekejab....aku cakap kat dia..kalau betul yang u suka kat i..u kena henti semua benda benda yang tak baik tu...so dia promise...Bermula dari situ..aku merelakan diri aku ini menjadi kekasih nya...dan malam itu aku merelakkan diri ini menjadi habuannya...dia bertindak teramat romantik dan lembut sekali..dia membelai aku...aku rasa dia ni pun tak ada exprience...aku masa tu tengah steam giler bila dia buat cam tu..terus aku selak kain dia..terpandang akan aku batang dia yang tegak keras dan panjang..nak kata beso tak beso sangat..tapi panjang aje...aku pandang muka dia...dia pandang muka aku.seolah olah mengharap aku buat sesuatu...so pelan pelan aku kucup dan belai batang dia..timbul perasan sayang kat diri dia waktu itu...aku jilat kepala batang dia...so aku nampak mata dia kian layu...lalu aku masukkan batang dia terus ke dalam mulut aku makin lama makin dalam...aku menjadi bertambah ghairah bila mendengar keluhan kecil dia...lalu aku kebam kebam kan mulut aku ketat ketat...dia menjadi bertambah gelisah...lalu dia menggentel puting tetek aku yang sememang nya sudah keras akibat steam..puting aku ni besar semulajadi..sejak kecil lagi sudah besar...aku bertambah jadi tak keruan...lalu bertambah laju aku melolo batang dia...makin lama aku makin laju melolo batang dia...dia tak tahan..dia suruh aku berhenti mengulum batang dia...dia suruh aku bogel..dan dia nak fuck aku..aku kata..no..no..tak biasa...so dia kata...tak sakit...sedap laa..aku kata...no..tak biasa la..dia jadi hampa...tapi batang dia tetap keras..malah bertambah mengembang kepala batang dia..aku merayu pada dia..please...lain kali ok...dia paham...lalu dia suruh aku mengulum batang dia aje..aku kulum dan melolo batang dia sampai dia sudah tak tahan lagi...aku tak tahu dia nak cum..so aku buat selamba aje...first time kata kan...tiba tiba dia meraung dan merintih..."sayang..Yang nak cum dah ni"...aku tengok dia separuh gila...kaki dia kejang...lalu dia keluarkan batang dia...terus dia halakan kemuka aku....srruutttttttttttttt....terkena mata aku...wow...pedih....bila segala selesai...dia kucup dahi aku...bila aku tengok cermin...mata aku sudah merah akibat scud dia tadi...dia senyum saja..dia kiss mata aku..dia kata sorry...Bermula dari situ..we all selalu melakukan ..tapi aku tak pernah beri apa yang dia minta..u all tahu la apa dia..dia nak fuck aku..tapi aku tak merelakan diri ini..sebab aku ni kira anak kampung yang bersih la...aku bertambah akrab walaupun tak dapat lobang aku...kasih dan sayang dia bertambah..selalu gak aku gi kampong dia..dan dia datang kamppong aku..semua family sudah kenal...6 tahun aku terus hidup bersama dia...sebagai sepasang kekasih...malah bila lama begitu..aku rasa kesian pada dia...aku tanya dia..kenapa dia tak mahu kawin...dia kata dia sayang kat aku...dia lah punca kenapa aku jadi cam ni...100% aku sayang kat dia..aku kata...."Yang!!..kalau u nak kawin..kawin aje la...I relakan..i tak sanggup nak tengok u menderita cam ni aje..i nak u bahagia bersama anak dan isteri u..."..dia kata..tunggu la...Setahun lepas tu..aku dengar dia akan ditunang kan..atas desakan family dia...itu pun aku tahu dari kawan kawan..dia tak mahu aku rasa sedih...malam tu aku tanya dia..betul kah apa yang dikatakan oleh kawan kawan..dia kata ya..sebab dia tak sampai hati nak cakap dengan aku..dia kesian dan sayang kat aku...aku kata..tak pe la Yang..i relakkan...6 bulan kemudian..dia kahwin...hati ini sedih..tapi aku puas..kerna aku telah menyelamatkan seorang lelaki dari kancah kehidupan yang kotor...dari seorang yang pemabuk..kaki judi..kaki ganja..berkat kasih sayang aku..semua itu dia tinggal kan dalam masa 2 bulan sahaja bila aku bersama dia..ditinggalkan yang tak elok bila bersama aku..itu sebab kenapa dia sayang dan kasihan kan aku...lalu aku membawa diri ke KL dan dan tak sanggup aku melihat wajah dia lagi...aku menghadiahkan Quran dan cincin semasa hari perkahwinan nya..alhamdulillah..dari seorang yang tidak tahu membaca al Quran...apa yang aku dengar dia sudah khatam Quran 2 kali...dengan Quran aku itu...aku menangis dan gembira mendengar berita itu baru baru ini...cincin masih lagi dijari nya...aku pasrah...dan berdoa agar dia bahagia..kini dia telah dikurniakan 2 orang cahaya mata..sepasang...walau pun dia kini di Perak...aku di KL..tapi dia masih lagi bertanyakan khabar aku...kunjungi aku bersama keluarga nya berberapa kali...Conclusion....aku gembira kerna mendaerahkan seorang insan bernama lelaki ke daerah yang sebenar benar nya lelaki..seorang insan yang warak...namum begitu..dari pengamatan aku..dia masih lagi manja kan diri aku..tapi batasan tertentu...dia pernah berkata baru baru ini...sampai ke hujung dunia...kasih dan sayang nya tak pernah luput dari ingatan dia...aku benar benar sedih dan terharu...kini aku keseorangan..mengharapkan cinta sejati dari sorang bernama insan...kenangan indah bersama dia di Genting Highlands tak pernah luput dari ingatan aku..sehingga ke akhir hayat...sesiapa yang ingin berkongsi cerita bersama aku...atau pun meluahkan perasaan yang sama...sila hubungi aku...dedee28@ semoga cerita ku ini akan menjadi pengajaran pada kalian yang membacanya..ingat lah...cinta yang suci murni akan mengubah kehidupan yang kotor...tapi kena lah dengan cara yang betul...jangan lah kita bergelumang dengan dosa..kita tambahkan lagi...ajak ianya kejalan yang baik...Pengerbonan itu penting dalam berkasih sayang...semoga ketemu lagi.

No comments:

Post a Comment

Member