Linda

Keindahan hidup di kolej

Aku sebenarnya malas untuk menceritakan hal ini namun kalau ku pendamkan tiada gunanya. Tiada siapa yang mengetahuinya kecuali aku, dia dan maha Esa. Namun di ketika aku melakukannya tidak sedikit pun aku teringat pada yang Esa. Entahlah aku pun tidak tahu apa nak jadi terhadap diriku ini. Belajar tinggi-tinggi namun perkara tersebut dilakukan jua.Okeylah, mari saya mulakan cerita saya. Kejadian itu berlaku ketika aku sedang berselisihan faham dengan kekasihku (kini bekas kekasih). Aku telah didatangi oleh seorang rakan seperjuanganku juga. Kami pun mulai akrab semenjak itu. Aku pasti bukan aku yang memulakan untuk melakukan hubungan seks. Namun apa gunanya... kalau sekali sudah merasakannya setentunya ingin melakukannya lagi. Bermacam-macam tempat kami lawati hanya untuk melakukan hubungan seks termasuk di rumahku sendiri. Namun tidak pernah aku memancutkan air hikmatku kedalam guanya kerana aku tahu apa yang akan terjadi. Aku masih punya cita-cita dan aku tidak mahu kerana itu impian ku tinggal menjadi angan-angan. Kini aku dan dia tidak lagi melakukan perkara itu dan aku telah berkenalan dengan seorang gadis yang jelas alimnya. So sudah tentu aku tidak akan terjebak untuk melakukan perkara yang diharamkan itu. Manalah tahu kalau-kalau aku tidak dapat mengontrol limpahanku tentu dia akan .... (fahamkan!)Akhir sekali kepada pembaca sekalian lebih baik jangan melakukan perkara yang tidak baik itu kerana ianya hanya akan merugikan diri kamu semua. Biar kisah ku dengan dia menjadi rahsia dan aku jadikannya pengajaran. Aku mahu kalaupun aku melakukannya lagi biarlah ketika aku sudah bernikah dengan wanita itu. Sekian.

No comments:

Post a Comment

Member