Linda

Kali Pertama Dengan Jepun - "Chuki"

Masa tu aku bertugas di Kemboja dengan satu organisasi antarabangsa. Aku kenal taklah rapat sangat, sekadar hi bye bye je. Chiyuki ni nurse yang ditugaskan di Kemboja selama 6 bulan untuk menjalankan projek NGO Jepun di sana. Pada satu hari tu, saya dijemput ke birthday party seorang kawan,dan kebetulan dia pun di jemput. So kami pun bersetuju untuk pergi dengan satu kereta, sebab dia takut drive waktu malam. Masa aku ambil dari rumah dia, fulamak cantik dan seksinya dia. Dia pakai body hugging blouse paras peha. Badan dia memang solid, sebab dia ni active - tennis, swimming, dan macam macam. Rambut pendek paras tengkuk, kening halus di cukur rapi. Masa kat party tu,kami boraklah lebih kurang sambil mingle around dengan tetamu lain. Aku perasan ada dua tiga mamat lain cuba-cuba tackle dia masa tu. Jealous jugak aku, sebab aku yang bawa dia, tapi silap aku jugak sebab aku dok layan minah salleh lain. Aku tak minum,tapi aku nampak dia dah 2 can beer kat meja kami. Party tu habis agak dalam pukul 12 malam dan aku ajak dia balik. Kami pun masuk kereta dan menujuk ke rumah dia. Tiba-tiba dia cakap, 'lets go somewhere else, I want to dance'. So kami singgahlah kat satu disko dekat tepi Sungai Mekong. Mula-mula tu kami menari tarian rancak, tapi towards late hour, tarian slow mula. So kami mula lah slow dance. Aku boleh rasa bra dia, tundun dia bila berpelukan. Aku dah naik stim dan mula mencium tengkuk dan telinga dia. Dia tak marah pun! Dalam pukul dua,kami setuju untuk keluar sebab dah ramai pun yang dah balik. 'You were naughty boy' dia cakap bila dah masuk kereta. 'Because you are hot!' aku cakap balik. Kami berciuman, 'thanks for nice evening' dia cakap. So aku pun drive ke arah rumah dia. Tiba-tiba dia cakap 'I dont have the key to my house, I dont want to wake my friend at this hour. Can you send me to a Hotel or can I stay at your house?' Dia sebenarnya kongsi rumah dengan seorang Jepun lagi,kawan aku juga. Kepala aku ligat memikir,antara membawa awek Jepun ni ke rumah atau ke Hotel. Kalau bawa ke rumah,mesti orang lain tahu dan syak macam-macam. Guard dan maid aku mesti bawa mulut nanti. So aku bawa dia ke Hotel dekat rumah aku. Bila dah check in, aku bawa dia masuk bilik. "Ok good night, see you on Monday and thanks for everything", aku cakap bila dia cakap nak mandi. "Wait, I'll have a very quick shower" dia balas sambil mengunci pintu bilik air. So aku pun duduklah tepi katil sambil menonton TV. Memang tak lama pun. Bila dia keluar, rambut tak basah pun. Tapi yang buat aku tak boleh tahan, dia berkemban dengan towel kecil,hanya menutup tetek dan pussy nya sahaja. Kulit putih melepak,badan yang solid, batang aku terus naik untuk entah ke berapa kali. Aku terus bangun dan memeluk dan french kiss dia. Dia membalas. Aku buka towel yg dia pakai dan memang dia tak pakai bra dan panty pun. Aku pun apa lagi, terus mencium tengkuk, tengkuk,turun ke dada, perut, dan ke pussy dia. Dia menarik aku ke katil dan berbaring. Aku terus menjilat dan finger pussy dia yang memang dah banjir. Sambil tu aku tanggalkan seluar dan baju aku. So kini aku sama-sama bogel atas katil dengan dia yang dah mengangkat-angkat punggung dia semasa aktiviti menjilat dan menjolok dengan lidah aku. "Please do it now", dia cakap. Aku masih meneruskan aktiviti menjilat dan menyedut. Bukan senang nak dapat pussy Jepun original. "Please, now please". Aku pun merangkak naik, dan mainkan kepala konek aku kat kelentit dia dan lubang pussy dia. "Asss asss aasss", kedengaran dari mulut dia. Pussy dia merah, tak macam pussy melayu agak hitam di bibir luar dan kelentitnya agak panjang dan keras. Air lendir dah meleleh keluar. Aku pun tekan sikit demi sedikit. Agak senang untuk masukkan batang aku dan agak panas di dalam nya. Bila semua batang aku dah masuk, aku biarkan sekejap dan aku boleh rasa kemutan demi kemutan berlaku. Chuki, nama pendek dia, mula mengerakkan punggungnya mula menarik dan menyorong perlahan-lahan. "Asss aasss ahhh aahhh ahhh", setiap kali aku henjut sampai ke pangkal pussy dia. Henjutan aku semakin laju dan dia bersama-sama melawan pergerakan turun naik aku. Hentakan semakin kuat hingga aku boleh rasa hujung kepala konek aku terkena sekatan hujung rahim chuki. "Eee yaa, ee yaaa, ee yaa" sambil dia kekejangan dan kemutan semakin kuat. "Eeeeeiiiiii",satu laungan kuat terpancul dari mulut dia. Aku dah tak dah tak tahan, air mani aku dah sedia nak memancut keluar. "Please cum outside,please cum outside",bila dia sedar aku dah nak climax. Aku terus memberi hentaman demi hentaman. Dan aku terus melepaskan pancutan demi pancutan ke dalam rahim Chuki. Aku rebah di atas badan Chuki yang putih bersih tercungap-cungap. Dia pun sama bernafas kencang dek kerja kuat yang kami baru selesai. "Why you cum inside, I am afraid I get pregnant", kata Chuki bila aku menarik keluar konek ku bersama lelehan air mani,mazi dan air pussynya. Me:"I am sorry, I cannot help it. You can take morning-after pill". Chuki:"No we dont have it here". Me:"Then,how?" Chuki:"Never mind,but next make sure you wear condom". Me:"Next?" Chuki:"Yeah, I want to do one more time later. Go and get it from receoption". Me;"OK, will do" Aku pun pakai seluar dan baju, turun beli satu packet condom. Ada tiga di dalamnya. Bila aku masuk bilik, aku nampak dia tengah mengelap tompokan air atas tilam. Chuki: "You have a lot of cum" sambil menjeling sinis Me:"You too have a lot of cum" Chuki: "You see this?", sambil menunjukkan lelehan lendir di pehanya. Me:"Thats yours and mine!" Aku masuk bilik air dan mandi. Bila aku keluar, dia dah berbaring sambil menonton TV. Bila aku tengok ke kaca TV, rupa-rupanya filem blue Thai dengan ditayangkan. Me:"How do you get into this channel?" Chuki:"I dont know,but I like it" Sambil menonton,Chuki mula mainkan peranannya. Dia mula mengusap-usap batang aku yang separuh lembik, sambil memcium perut dan peha aku. Aku dah stim balik. Dia mula menjilat batang aku yang mula mengeras. Dia terus menjilat hingga ke telur aku. Ohhh sedapnya. Me:'Ahhhhh nice" Chuki: "You like it?" Me:"Yessss.... you are so good" Tiba-tiba dia berhenti, so aku buka mata. Chuki berhenti dan membuka kotak kondom rupanya. "Make sure you wear this" sambil memgoyak dan memakaikan nya pada konek aku. Tanpa membuang masa dia naik ke atas peha aku dan memasukkan konek aku ke dalam pussynya. Cepatnya pussy jepun ni basah, dalam hati aku. Sebab sekali sua je terus masuk. Lepas tu dia henjut aku bermacam macam style, atas bawah, depan belakang, kiri kanan, memusing. "Eeee yaaah, eeeiii yaaahhh" setiap kali dia menghenjut. Tapi tak sesedap tadi sebab pakai condom. Dia makin laju turun naiknya.Mulutnya tak henti-henti "Eee yaah eee yyaaahh" hingga lah dia menjerit 'Aaaagggrrrhhh" dan menbaringkan badan nya sambil french kiss aku sambil menarik tercungap cungap. Lepas tu aku pulak naik atas. Tapi dalam diam-diam aku keluarkan condom dan masukkan konek aku yang bogel ke dalam rahimnya kembali. Baru rasa kepanasan dan kemutan hebat pussy dia. Tak berapa lama henjutan aku buat, aku semaikan lagi benih-benih melayu ke pangkal rahim Chuki tanpa disedarinya. Kami terbaring kepenatan. Chuki:"Why you take off the condom?" Me:"How do you know?" Chuki:"I felt your cum" Kami tertidur selepas tu. Dan pagi esoknya kami buat satu round lagi, tanpa condom,walaupun dia minta pakai condom. Lepas tu, pantang ada peluang kami buat project di spa, di bilik rumah dia, dalam kereta, dan di tempat peranginan. Kami tak pakai condom dah lepas tu, sebab dia ambil pil. Tapi lepas dua bulan, dia sah pregnant. Dia ajak aku kawin,tapi aku tak nak. Dia ke Bangkok dan gugurkan kandungan. Di bulan terakhir di sana dia stay di hotel dekat rumah aku, sebab nurse baru dah sampai. Boleh dikatakan tiap-tiap malam aku henjut dia sekali atau dua tiga kali. Dia menangis sakan, bila dia nak balik ke Jepun. Dia datang ke Kuala Lumpur semasa aku cuti tengah tahun di Malaysia. Dan semasa aku kembali dari Geneva pada hujung tahun, dia menunggu aku di Kuala Lumpur. Dia ajak aku kawin, tapi aku tak nak. Kami fuck siang malam. Makan pun main order ke bilik! '

No comments:

Post a Comment

Member