Linda

Jiran Lagi

Kesah nie terjadi masa aku berumur 17 tahun, jiran aku nie pulak umur 15 tahun. satu hari aku pergi rumah dia sebab aku berkawan dengan abang dia, panggil punya panggil, dia jawab abang tak de, peh...! terangkat aku dan adik masatu dia keluar pakai baju tidur, aku pun cari alasan nak masuk rumah dia, "Da(nama dia)tukul ada" dia jawab ada kat dalam stor... aku pun minta kebenaran masuk rumah dia, dia beri masa on the way dia tanya aku ada makwe tak aku cakap "aku mana ada makwe lain hanya kau sorang Da" dia senyum akupun terus rapat kat dia, aku ayat dia, aku pegang tangan dia, dia tak marah, dngan perlahan mulut dia ngan mulut akubersatu, tapi satu problem dia nie tak pandai french kiss aku pun ajar ler sikit, masa tengah kiss tu tangan aku pun menjalar kedalam baju tidur peh hangat badan dia, aku punterus angkat dia bawak dalam bilik dia kunci pintu. aku teruskan operasi aku sambil cium tangan aku menjalar ke seluruh badan dia, pas tu aku pun bangun aku suruh dia bukabaju mula-mula malu, dia suruh aku buka baju dulu aku pun buka baju aku dia tenung aku, aku pegi kat dia aku terus bukakanbaju dia, peh kopek dia lentik, maklum la dara lagi aku pun pelahan-lahan cium seluruh badan dia, masa aku aku cium tu dia ngeliat sexsynya aku suruh dia kulum batang aku dia taknak geli katanya aku pun akur dengan tu terus aku jilat pantat dia yang baru nak tumbuh bulu tu, bibir pantan dia tukeras lagi, dah puas ngan tu, aku mula kan pulak operasi mengepam aku angkat pungung dia taruk bantan bawah supaya aku dapat rodok abis, mula masuk dia dah mengerang sakit, aku cium mulut dia terus aku tekan, terus dia mengerang operasitu berlanjutan selama 10 minit pas tu aku suruh dia menonggengpulak dia punya kemut rasa nak putus batang aku, pas tu adegan lain pulak aku suruh dia naik atas aku dia pulak dudukatas pas tu dia baring aku pulak nak sampai kemuncak, kacautakkan aku kalah kot pas tu aku tengok dia dah berairsangat aku bantai lagi kuat dia sampai kemuncak aku dah naksampai last-last aku pancut kat perut dia dia pun cakap awaknie kotor la pas tu aku cari baju pakai dia baju terus blah tanpa mengucap terima kasih. esoknya bila kita orang teserempakcuma bertukar senyuman aje . semenjak tu aku tak pernah dah sentuh dia walaupun body dia semakin mengancam sekarang..........

No comments:

Post a Comment

Member