Linda

Cerita Hantu Punye Pasal

Hmmmm...ia berlaku masa saya belum kawin lagi...tentu semuanya hairan sebab ianya berlaku dgn adik saya sendiri.Ia berlaku secara tak sengaja. Masa tu kitorang tengok movie ommputih..cerita antu. Kalau cerita antu omputih ni sure tak lengkap kalau takde adegan yg tak censored. So cerita dia camni, masa tu parent kitorang takde kat umah, pergi oversea, so saya la kena jaga adik laki saya yg pada masa tu berumur 14 tahun. Lagi pun dia memang manja dng saya. Ye lah kami pun 2 beradik je. So malam kitorang duduk la depan tv nak tengok Vcd yg baru saya rent dari kedai video. Kitorang pun duduk la depan sofa tengok cite antu tu.Dah sejam cite tu kitorang tengok. Tiba-tiba ade satu part dalam cite tu, ade sorang laki tengah intai pompuan mandi. Masa tu pompuan dalam cite tu mandi telanjang dan nampak semua sekali. Dan laki tu pulak tengah main kemaluan dia. Saya pun terkejut jugak, saya amik remote nak forwardkan (nak cepatkan) adegan tu tapi adik saya kata "alaa kak, boboy nak tengok la"..saya tanye kenapa nak tengok?? Dia malu nak cakap kat saya. Tapi dia cakap jugak, kata dia teringin sangat nak tengok kemaluan pompuan yg dah dewasa. Saya tergelak bila dengar budak 14 tahun cakap camtu.Lepas cite antu tu dah habis, adik saya bangun nak ke dapur. Saya terperasan yg dia cover seluar dia masa dia nak ke dapur. Cara dia jalan pun tak betul. Saya panggil dia. Saya tanye kenapa jalan camtu. Dia senyum je..pastu dia terus lari kat dapur. Saya dengan senyap-senyap intai dia buat ape. Saya nampak dia tengah tengok anu dia yg sedang menegang. Baru saya tau rupanye adik saya tu tengah stim rupanye. Saya buat-buat la yg saya baru masuk dapur nak cari barang, masa tu dia kelam-kabut betukan seluar dia. Pastu saya tanye dia buat ape kat dapur tu. Dia kata dia nak minum je. Tapi dia tak perasan yg saya dah nampak ape yg dia buat tadi. Tapi anu dia masih tegang masa saya tanye dia tu.Saya pun tanye la dia "ape yg terbojol kat seluar adik tu??"Dia kata "takde ape-ape la kak"...pastu dia cover dengan tangan dia. Saya pun tarik la tangan dia pastu saya kata la..oo anu adik tegang yee..dia senyum je..Pastu saya bawa adik saya kat sofa, saya suruh dia baring atas sofa tu. Dia ikut je. Saya tanggal seluar dia dgn seluar dalam, saya nampak anu dia yg tengah merah dan keras tu. Saya pun kata kat dia "dah besar rupanya adik akak ni"dia senyum je sambil sebelah tangan dia memegang anu dia yg keras tu. Saya pun belek la anu dia yg keras tu sambil menarik-narik dan main-main kan anu dia. Dia kata "kak, sedap la bila akak buat camtu".."ye ke" saya kata. Pastu saya kata kat dia nak tengok pepek orang besar tak..dia kata nak..pastu saya bangun dan bukak baju depan dia yg tengah baring atas sofa. tinggal bra dengan panties je. panties saya masa tu dah basah sebab stim nengok anu adik saya..pastu saya bukak bra dan panties..saya telanjang la depan dia dan baring kat lantai. adik saya bangun dan duduk kat sebelah saya. masa tu tangan dia dah ade kat pepek saya. setengah jam dia belek,gosok pepek saya macam doktor. saya pulak main la anu dia.saya dah tak tak tahan lagi pastu saya suruh adik saya baring kat sofa dan terus saya pegang anu dia dan masukkan dalam punggung saya. adik saya mengerang kuat. baru beberapa minit dia dah keluarkan air dia.biasa la budak kecik. saya tak puas hati lagi dan terus hisap anu adik saya sampai anu adik saya tegang semula. dan kali ni permainan lama sikit. dan kerana dah terlampau syok adik saya terus junamkan anu dia ke pepek sayasaya yg belum pernah merasa nikmat seks sebelum ni terus hanyut dng adik saya..saya tak sedar yg ade beberapa titis darah keluar dari lubang pepek saya sebab dah stim yg amat sangat.sejak dari hari tu, kitorang buat beberapa kali bende tu.tapi sekarang tak lagi sebab saya dah kawin dan anu suami saya lebih besar dan best dari anu adik saya yg kecik tu...

No comments:

Post a Comment

Member