Linda

budak lagi ...

aku sebenarnya malas nak cerita kan kisah nie tapikalau aku tak cerita sapa yang nak tahu kan .cerita nya gini . aku dengan member kamching akunamanya zull (nama sebenar) tengah buat assigmentkat bilik dia, dia punya roommate masa tu balik kg.buat punya buat assigment tiba tiba hujan turunsuhu bilik pun menurun i.e sejuk laaa tu...zull yang pakai seluar pendek menampakkan pehayang putih melepak tu.. aku terlanggar....lepas tu dengan nada bergurau aku saja raba dia punyakonek, respon nya baik sebab zull tak menolak...jadi aku terus offer kat zull nak kulum dia punya konekdia pun setuju... aku apa lagi kulum sakan sebabaku memang gila kan kat zull nie .ia lah walau pun dia memberbaik aku aku memang minatkat dia semenjak aku berkawan dengan dia.okey berbalik aku hisap konek dia tu ....dia pun dah tak tahan dah....dia kata dah nak terpancut aku pun lepas dari mulut akuterpancut lah ke merata-rata tempat kat dalam bilik tu'maklum lah si zull nie tak pernah melancap.lepas tu aku pun melancap... rupa-rupanya aku nie bisual hmmm... nak buat macam mana kan ...okey lah sapa nak menulis dengan aku tulis ajekat jo(garisbawah)jambul turner surat panas

No comments:

Post a Comment

Member