Linda

Batang Teman Umah

satu masa dulu i kerja dekat jb.i sewa rumah dgn kawan.i ni punya kegemaran yang pelik sikit suka sangat kat lelaki.Selalu i tidur kat bilik sorang2.pada satu hari i rasa sangat panas so i tidur kat ruang tamu.kawan i pun tidur sebelah i.i risau tak boleh tidur.jadi i puncadang nak kacau kawan i.mulanya i senhtuh dadanya.tiba-tiba i rasa syok terus sentuh konek dia tiba2 batang naik.kawan i terjaga i takut .i ingat dia na kbelasah.rupanya tak dia buka seluar dia dan tarik tangan i dan letak kat konek dia.wah besar panjang.kemudian i baring atas perut dia itengok tengok konek dia puas2.kemudian i cium konek dia .lepas tu i letak kat bibir i. lama2 i tak tahan kemudian bukak mulut dan sikit2 masuk mulut .i tak sedar konek tu masuk sampai tekak i.irasa nikmatnya tak terkira.selepas i selalu hisap konek dia.sayang sekarang kami dah berpisah dia di tempat.lain Kini i nak cari orang cam dia susah betul.yang ada kecik pendek.tak bestlah dah rasa panjang dan besar.

1 comment:

Member