Linda

zai

suatu hari aku dipelawa kawan balik ke rumahnya kerana isterinya keluar bekerja. Entah macam mana kawan aku rupanya ada menaruh harapan dengan ku untuk melakukan homoseks denganku. Setelah dipujuk, maka aku pun menerima pelawaannya. Dicumbu dan dibelainya aku lalu kami sama sama melakukan sex. Dengan keadaan batang koneknya yang besar dan tegang ,aku terus menghisap dan menjolokkan nya kedalam mulutku. Selepas diramas puting tetekku yang semakin mengembang , ditebalikkan badanku dan mendatangiku dari belakang , lalu menghayun dan mencucukkan batangnya kedalam buntutku hingga terpancut airmaninya dan meleleh lalu aku menjilatnya dengan rasa puas lalu aku terus sekali lagi menghisap batang koneknya untuk kedua kali dan batangnya tegang sekali lagi untuk ku menikmatinya dengan sepuasnya. Batangnya mula naik tegang sekali lagi dan aku pun sempat mengusap dengan jari jari ku sekali gus ku lancapkan nya hingga dia tidak tertahan lalu aku sekali lagi menghisap dan menyonyot batangnya hingga sekali lagi menyembur keluar air maninya. kami tersadai dan puas dan pasti akan berjumpa lagi untuk aktiviti seterusnya.

No comments:

Post a Comment

Member