Linda

syida

Bermula sebuah kisah yang tidak dapat kulupakan......aku kenal dengan haris tak lama, baru sebulan. tiap kali kami bertemu, haris tidak pernah menyentuhku. tapi pada suatu hari... jeng jeng jeng...tepat pada tarikh hari lahirku, haris ingin bertemu. macam biasa, kami akan dating di tt. haris memberikan aku sejambak mawar merah. tak kusangka dia mengucup dahiku sambil mengatakan i luv u. waktu dia mengucup dahiku, hatiku berdebar kencang. haris mengajakku berjalan-jalan...dengan menaiki motor harley davidsonnya. seronok beb..jom kita ke rumah i... kawan-kawan i balik kampung. haris mengajakku. aku ikut haris ke rumahnya. sampai di rumah haris terus mandi , aku duduk di sofa. lebih kurang 10 minit dia mandi, dia pun keluar dengan memakai tuala. haris duduk di sebelahku. hatiku berdegup kencang. tak sampai satu minit, dia membuka tape tanpa tajuk. waktu tu aku melihat lelaki mat salehtengah dok syok hisap puting pasangannya. tak pasal-pasal aku pegang tangan haris terus ke buah dadaku yang takpernah disentuh. haris meramas buah dadaku, dan menghisap putingku. aku menggeliat kegelian. haris membuka satu persatu blauskudan dia memasukkan tangannya ke dalam seluar dalamku,dia mengorek-ngorek tundunku. vaginaku basah kerana keghairahan. hisaplah penis i, haris berkata. aku menghisap penisnya. terasa enak sekali. haris menjilat-jilat bijiku. aku tak tahan. sofa dah basah dek airku . lebih kurang 15 minit kami bercumbu, haris memasukkan anunya ke dalam guaku. aku terasa sakit sedikit tetapi nikmat.sampai masa aku menjerit ahh ahh ahh......

No comments:

Post a Comment

Member