Linda

PROJEK GUA 2

Cerita dia begini aku nie memang kaki lepak kalau dah lepak mesti ngorat awekkan. Pada suatu hari tak silap aku hari sabtu aku pun pergi cheras adalah tempat shoping nie nak kata terkenal taklah tapi okeylah tempat dia tu. Masa tu i ngan member i dua orang aje. Bawalah gitar sekali tengah syok layan adalah bosia tiga orang nie, fuhh kalau tengok body diorang boleh meleleh air liur. Aku pun apalagi ngoratlah diorang. Diorang punya baju seksi buat batang aku nie stim. Aku pun cakap dekat diorang marilah join dengan kita orang. Lepas tu diorang nie pun introlah sorang-sorang. Yang pakai baju kecik nampak pusat tu nama dia linda, yang pakai baju merah tu nama dia maria dan yang paling lawa sekali pakai baju DNKY tu nama nana. Aku pun intro lah jugak. Lepas tu kita orang pergi makan kat KFC. Lepas tu tengah berbual aku pun ingat nak ajak diorang pergi tengok wayang. Sekali diorang kata diorang terpaksa balik dulu pasal takut balik lambat pulak. Dalam hati aku kata melepaslah kali ini. Aku pun minta no tel si nana nie. Diorang pun balik. Malam tu aku keluar rumah pegi cari public phone telefonlah nana. Masa tulah aku baru tahu nana ni baru tingkatan 3 sekolah kat cheras. Dia tengah tunggu keputusan. Borak-borak tahu-tahu duit pun dah habis. Aku pun ajaklah dia pegi kajang pulak. Lepas tu dia kata okey tapi nak bawa member dia. Habis rosak lagi progrem aku. Aku cakap kat dia takut ke pegi sorang-sorang. Dia cakap "tak bestlah pegi sorang". Aku pun katalah along kan ada. Dia ketawa aje. Last-last dia pun cakap okey. Aku pun sukalah dapat dah si nana nie. Besok aku pun tunggulah dia kat depan shoping compelex. Dia pun datang naik bas cheras. Aku pun ajak dia pegi makan dulu. Dia menolak dia kata dia nak pegi tengok wayang. Aku pun suruh dia pilih cerita apa nak tengok. Aku pun masuk wayang awal sikit tengah aku duduk tangan dia dah mula menjalar ke peha aku membuatkan darah aku berderu. Kepala dia dah kat bahu aku. Aku pun pasal dah ada pengalaman aku peluklah dia dengan tangan kanan. Tangan kiri aku pulak pegang perut dia. Apa lagi tengah takde orang aku pun buat wayang dulu lah. Aku frensh kiss dia sampai dia tercungap-cungap. Lepas tu tangan kiri aku dah rasa tetek dia dah mula mengembang adalah pulak bebudak kacau. Terhentilah aku. Tengah aku meraba-raba dia kata lepas nie kita pegi kat tangga ye sambung kiss tadi. Dalam sejam aku raba-raba dari luar tetek dia. Tangan dia pulak asyik gosok peha aku cerita pun habis aku pun lupa cerita apa aku tengok tapi tak silap aku cerita lawak lah. Aku pun pegi bilik air dulu bagi adik aku reda kejab baru senang jalan. Dia pun tunggu aku kat luar, dia cakap kat aku kita pergi kat tangga belakang tu sebab tempat tu tersembunyi sikit. Kita pun naik lah tangga sampai ke tinggak lima. Aku pun peluk dia, cium dia. Sambil tangan aku bukak seluar jeans dia sekali tengok kat patat dia dah berair aje kan. Aku dah sedia adik aku pun dah bangun. Dia pun suruh aku duduk kat tangga tu. Dia pun bukak seluar aku. Lepas tu seluar dalam aku tinggal lah T-shirt aje. Mula-mula malu jugak aku takut orang nampak kan. Tiba-tiba malu tu hilang. Sampai menjerit kecil aku ahhh ahhhhh, time nak terpancut nie aku cakap lepas tu dia melancapkan aku sampai terkeluar air mani aku. Dia pun jilat-jilat habis air mani aku. Lepas tu turn dia pulak. Aku pun bukak seluar dalam dia. Sambil masuk jari aku kat dalam pantat dia. Tengah dia syok aku pun jilat air dia sambil lidah aku bermain-main di kelentetnya. Tiba-tiba dia mengerang lepas tu kepala kau di kepitnya, naik sakit kepala aku di buatnya. Keluarlah air dari pantatnya, rupa-rupanya dia climax. Sampai begitu sekali aku cakap dia senyum aje. Dia pun cakap dia nak dick aku aku pun kasilah dia. Pasal adik aku dah tak stim lagi. Dia pun jilat dengan nada yang rakus. Aku cakap kat dia aku nak masuk. Dia lepas kan konek aku lepas tu aku pun masuk. Bunyi dia sampai mengancam ahhhhhhhh ahhhhhhhh ehhhh ahh. Ketat tu tak sangat pasal dah tak virgin lagi. Aku pun main lah tarik sorong. Lepas tu aku suruh dia buat doggy. Masa nie yang aku paling ingat pasal dia suruh aku masuk dalam-dalam .Ketat tak boleh nak terkata, muka dia dah berpeluh lobang pantat dia pun dah senang nak masuk .Dia pun dah tiga empat kali climax. Peluru aku pun nak keluar. Dia mintak dick aku masa nak pancut tu. Dia pun sedut konek aku sampai habis air mani aku keluar. Baju kita orang basah sampai macam mandi. Aku pun duduk suruh dia hisap sampai puas. Tengok jam dah pukul 4. Kira nya dalam sejam aku ada main dengan dialah. Dia pun berenti, duduk kat sebelah aku sambil konek aku di pegangnya. Aku baru ingat aku tak rasa lagi tetek dia. Dia cakap lain kali jelah pasal dia nak balik nie dah lambat. Menyesal aku tak rasa tetek dia sekali. Aku pun french kiss dia. Lepas tu pakai seluar balik. Kita pun turun dan balik. Malam tu aku telefon dia. Dia kata dia tak puas so dia ajak aku datang rumah dia hari Sabtu nanti. Kita sambung. Aku dengar aje dia kata macam tu gembira tak terkatalah. sESIAPA NAK komen atau nak tau lebih lanjut atau nak bertukar2 pengalaman silalah tulis surat kat aku beralamat tupaijantan disurat panas titik kom

No comments:

Post a Comment

Member