Linda

peristiwa overtime

ianya berlaku ketika usiaku baru 20thn. aku baru bekerja setelah menjlni latihan selama 6 bulan disebuah syarikat perunding yg sama. selama 6 bulan aku bertugas dibwh seliaan seorg yg lebih senior, mesra tp tegas. aku tinggal menyewa bilik di bukit belacan. panggilan mesranya kak g, berusia 24thn kulit putih kuning, rendah dan sedang-sedang aje. aku tak tahu banyak sejarah silamnya. yg aku tahu dia pernah berkahwin tp ketika aku mengenalinya dia solo. cerai hidup atau mati aku tak tahu. kak g memandu kereta mazda 323, dia tinggal di ampang jaya. datang ke pejabat selalu memakai blaus dan kain belah ( kadang belah tepi, belakang atau depan ) tak bertudung rambutnya pendek paras tengkok. mula-mulanya aku takut juga dgn dia ni, tp kemesraannya membuatkan aku rasa dah mengenali lama. dari sehari kesehari perhubungan kami semaikn intim walau pun usia kami berbeza 4thn. dari usik mengusik dan senda gurau sebg rakan sepejabat kepada yg berbau sex. apa lg aku pun bertambah berani bila perbuatan aku yg sengaja menggesel kak g tidak mendpt bantahan. rutin harian kami hampir sama, datang kerja dgn dia, minum pg, mkn tgh, minum ptg dan mkn mlm selalu bersama. kalau kerja hingga lewat kak g akan menghantar aku pulang. sindiran kawan sepejabat tidak kami indahkan. satu hari aku kena siapkan kerja hingga lewat, kak g ada bersama. sehingga jam 11.30 mlm kerja pun siap, aku pun menggeliat dan mendepakan tanganku, kebetulan kak g yg duduk disebelah ku juga berbuat yg sama, apa lg tangan ku tersentuh buah dadanya. dia terjerit melatah, kami berpandangan dan bertukar senyum. seolah ada magnet bibirku bertaut dgn bibir kak g ( pd hal aku bukan tau sangat ) dlm hati risau juga kalau mendpt penampar dr kak g. tp rupanya tidak malah kak g membalas kucupan ku dgn menghisap lidahku. aku tergamam dan membiarkan perbuatan kak g. tak lama lepas tu aku balas kucupannya dgn gaya yg kak g lakukan tadi. kak g tarik tanganku ke dadanya. aku meramas-ramas buah dada kak g dibawah lapisan blaus dan colinya, sekejapan tu tangan kak g merayap membuka zip seluarku, aku biarkan, btg aku yg dah menegang ditariknya keluar dr seluar dlmku. jantungku berdebar kencang. pertama kali btg ku dipegang oleh seorg perempuan. kini tangan aku pulak merayap membuka butang blaus kak g, kak g beri kerjasama supaya blaus dan colinya dpt aku tanggalkan, sambil tu kami berpindah dr meja kak g ke sofa ruang rehat yang bersebelahan meja kak g. sambil berkucupan tangan kami berkerja keras menanggalkan pakaian pasangan masing-masing. bila kami duduk sambil berkucupan kami dlm keadaan berbogel. kak g baring diatas sofa dgn beralaskan bantal sofa di bawah punggungnya, itu membuatkan cipapnya terserlah, pehanya, perutnya slim dan putih, bulu cipapnya kemas terpotong pendek dan dicipapnya ada tersembul kelentitnya berwarna pink, dia menarik kepalaku rapat ke cipapnya, disuruhnya aku menjilat cipapnya yg kiri, kanan, lubangnya dgn menjulurkan lidah keras ke cipapnya kemudian ke kelentitnya yg basah, disuruhnya aku menyedut-nyedut kelentit sambil menjilat-jilat disekitar kelentitnya . kak g mengerang. tak lama kak g pulak suruh aku baring, kali ini giliran dia pulak menghisap btg ku, dihisap, dijilat dr hujung kepangkal dan memainkan lidahnya lidahnya dikepala btg ku, itu yg aku tak tahan. bila didengarnya aku mengerang kak g berenti mengulom dia mengurut-urut btg ku sambil memandang kemuka ku dia tersenyum, aku minta dia teruskan perlakuan yg membawa nikmat, di menggeleng kepala lantas ditariknya aku bangun dr sofa. aku jd geram. btg terus menegang. kemudian kak g baring disofa sambil menarik tangan ku supaya badanku berada diatas badannya, diantara dua pehanya. kak g senyum dan mengurut-urut btgku, aku menghimpit badannya dr atas dan kak g memandu btg ku ke pintu cipapnya. btgku basah dan cipap kak g juga basah, " pela-pelan" kata kak g. aku pun masukan btg ku kedla cipap kak g, .....aaaahhh demi terbenam saja kepala btgku kedlm cipapnya terasa kenikmatan yg amat sangat.terus kusorong tarik btg ku, kak g pun mengayak punggungnya ke kiri, kanak, atas dan bawah. plap plap...plap...bunyi bila buahku berlaga dgn cipap kak g. bulu-bulu pendek cipap kak g bergesel dan menikan pangkal btg ku, terasa btg ku disedut dan diurut-urut dr pangkal hingga kehujung lebih sedap dari urutan tangannya. aku jadi tak tertahan, mengerang ....aaahhh.....ooohhh kak g juga begitu, nafasnya berat, tiba-tiba kak g berenti mengayak dan nafas ku jadi berat..... aaahhh akhirnya airmani ku terpancut dlm cipap kak g. kak g tersenyum, memberi kucupan pendek dibibirku, aku terduduk disofa kak g duduk rapat dan bersandar didadaku, jarinya mencubit manja pangkal pehaku. puas tanyanya, aku angguk, puas tanyaku dia mencubit-cubit pangkal peha ku sambil tersenyum malu. dlm keletihan kami tertidur dan sedar bila alarm jamku nerbunyi tepat 5.30 pg. kami bingkas bangun utk balik kerumah. sampai didepan rumah kami bertukar-tukar cencerahati...aku dpt pantis bikini kak g yg seksi dan kak g dpt seluar dlm tango ku, aku mendpt kucupan mesra dipipi dan bibirku.

No comments:

Post a Comment

Member