Linda

nikmat cinta

mase berlaku ni umo aku baru 18 tahun, aku kenal ngan balak aku ni time form5.. mase tu aku skolah lagi.. mase skolah aku ringan2 je.. stakat french kiss. bila dah habis skolah aku takut gak nak wat nak wat sex.. nak dijadikan cerita, satu hari ni mak ngan adik aku tak ade, sebab g mane ntah aku tak igt.. then balak aku dtg.. memule kt org lepak bawah flat je.. pastu balak aku kate jom ar naik tak selesa org tgk kat bawah ni.. mule2 mcm takut gak nak bawak naik umah.. tp lame2 aku pun merasakan ketidak selesaannye tu... so ktorg pun naik la umah aku.. masuk2 je trus masuk bilik, mule2 mcm biase jela kiss2.. lame2 aku jadi mcm sedap semacam, balak aku pun dah rase sedap, dari mulut die turun kat buah dada aku yg sememang boleh membuat lelaki ternganga.. tetek aku jadi tegang dan semakin melayan keadaan tu.. sampai la ke pussy balak aku jilat2 tak tahan jilatan spi aku klimax buat pertama kali, dah tu aku pulak mengulum konek balak aku, tegang sgt konek die, die pun tak tahan tarik aku suh baring, die pun mule mendekatkan konek die ke pussy aku, sedap sgt.. perlahan2 die cucuk pussy aku, mmg sakit die kuarkan balik, pastu die cucuk balik kali ni sakit campur sedap, 1st time aku rasekan seks mmg indah.. sejak dari hari tu kt org akan buat seminggu skali..

No comments:

Post a Comment

Member